LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 1602 nieuw maar betrouwbaar ????

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
chrizzz

1602 nieuw maar betrouwbaar ????

Ongelezen bericht door chrizzz »

http://www.bel1601.nl

Toets "1601" voor uw (internationale) gesprekken en u telefoneert tegen onze zeer voordelige tarieven. Ook als u nog niet bent aangemeld, kunt u direkt gebruik maken van onze diensten. Kies eenvoudigweg "1601" voor uw eerstkomende gesprek en u zult zien hoe gemakkelijk het is om te besparen op uw telefoonkosten.

hoe betrouwbaar is dit en hoe is jullie ervaring met dit bedrijf ! het schijnt nogal in trek te zijn !


verder hoorde ik van een ander telefoonbedrijf die leden werft op de piramidespel mannier ( dus nieuwe klanten aanbrengen is meer korting )

Graag aandacht hiervoor omdat er veel onduidelijkheid over bestaat @!

Kachel

Re: 1602 nieuw maar betrouwbaar ????

Ongelezen bericht door Kachel »

Simpel, begin er niet aan want er staan vast hele leuke dingen in hun voorwaarden waar je niet mee te maken wilt hebben. Kleine lettertjes, dubbele en/of incorrecte facturen, slecht bereik en ga zo maar door. Het is aan jezelf. Tele2 en Scarlet hebben al een slechte naam.

CoolCom

Re: 1602 nieuw maar betrouwbaar ????

Ongelezen bericht door CoolCom »

Hallo,

1601 is inderdaad niet duur nee. Maar let wel op de tariefsvermelding want die is doorslaggevend ook als er andere tarieven op de site worden vermeld.
Ik heb geen problemen met die gasten maar heb ze nog even niet in de cps gezet via 0800-1273. Dat geeft verder ook geen voordeel want de tarieven blijven het zelfde. Je moet wel een incasso afgeven en ze hebben geen helpdesk, alleen info via mail en dat duurt inderdaad een aantal dagen.
Verder geen slechte voorwaarden. Betalen per seconde ook van de eeste minuut, lage startkosten, altijd vermelding van de kosten voor het gesprek, online rekening, geen ellende van het Worldcom netwerk.

Meer korting bij aanmelding ken ik bij bijvoorbeeld Pretium (alleen bonus als beltegoed) bij Euphony (slechte ervaringen in consumentenprogramma's) en ACN (wel eigen inverstering) De kortingen vallen wel mee en worden in beltegoed omgezet of anders is een eigen investering geeist. De opbrengst die je dan krijgt is van 2 tot 8 procent van wat je "klanten" bellen. Zelg beoordelen of dit wat voor je is. Naar mijn mening werkt dit alleen in de warme (kennissen enz.) markt.

Good luck

Gast

Re: 1602 nieuw maar betrouwbaar ????

Ongelezen bericht door Gast »

Simpel, begin er niet aan want er staan vast hele leuke dingen in hun voorwaarden waar je niet mee te maken wilt hebben. Kleine lettertjes, dubbele en/of incorrecte facturen, slecht bereik en ga zo maar door. Het is aan jezelf. Tele2 en Scarlet hebben al een slechte naam.
Slecht bereik op een VASTE lijn? Jij hebt zeker ook last van het feit dat er geen inkt in je magnetron zit?

Daarnaast zijn de meeste CPS aanbieders net zo goed als KPN. Zo niet beter. Er zijn er een paar waar veel klachten over zijn (tele2 bijvoorbeeld). Andere aanbieders hoor je weinig mensen over klagen.[/quote]

Jaap Blom
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2003 15:53

Re: 1602 nieuw maar betrouwbaar ????

Ongelezen bericht door Jaap Blom »

Slecht bereik op een VASTE lijn? Jij hebt zeker ook last van het feit dat er geen inkt in je magnetron zit?

Waar slaat dat nou weer op.

Het is gewoon zo dat, als je via bijv 1602 wilt bellen een 'ingesprek-toon' krijgt. Terwijl....als je dan via het normale netwerk van KPN belt, je de ander meteen aan de lijn hebt!

Jij hebt zeker last dat er geen IQ in je Kop zit :!:

Jaap

Gast

Re: 1602 nieuw maar betrouwbaar ????

Ongelezen bericht door Gast »

Het probleem bij tele2 is gewoon dat de switch die zij gebruiken overbelast raakt, bedrijven als Pretium routen niet via hun eigen netwerk maar wordt ondersteund door bijv een versatel waardoor er gewoon dezelfde kwaliteit is als bij de KPN. Ook scarlet heeft een zeer hoogwaardige verbindingskwaliteit. Tele2 moet u gewoon nooit aan beginnen.

ronalberts

Re: 1602 nieuw maar betrouwbaar ????

Ongelezen bericht door ronalberts »

Ik maak al een tijdje naar volle tevredenheid gebruik van 1649 (www.bel1649.nl) Lage tarieven en een duidelijke website waarop je veel informatie terug kunt vinden.

Sinds kort maak ik ook gebruik van 1601 (www.bel1601.nl) die nog goedkopere tarieven hanteert. Veel informatie en tariefs vergelijking kun je vinden op www.bellen.com van Ben Woldering, een onafhankelijk advies op het gebied van zowel vaste- als mobiele telefonie.

conclusie: doe er je voordeel mee. Als je het heft in eigen handen wilt houden zorg er dan voor dat je zelf de code moet kiezen. Hierdoor kun je zelf bepalen wanneer je gebruik maakt van een CS i.p.v. CPS aanbieder.

?

Re: 1602 nieuw maar betrouwbaar ????

Ongelezen bericht door ? »

Jaap Blom,

Steek je kop maar lekker in het zand en blijf maar lekker meebetalen aan het optiepakket van Scheepbouwer.

Je kunt natuurlijk ook slim zijn en eens meerdere aanbieders uittesten. Zie je vanzelf dat er ook zeer goede tussen zitten, die stukken goedkoper zijn dan KPN.

jos

Re: 1602 nieuw maar betrouwbaar ????

Ongelezen bericht door jos »

:D Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf je weet van te voren wat je kwijt bent per minuut en je kunt alle minuut kijken op internet hoe hoog je rekening is :D . 1000% beter dan :twisted: tele 2 :twisted: tele 2 :twisted: is de grootste oplichtersmaatschappij die er bestaat, ben nog altijd in gevecht over gesprekken die nooit gevoerd zijn.

johnboere

Re: 1602 nieuw maar betrouwbaar ????

Ongelezen bericht door johnboere »

jos ik ben het hellemaal met je eens als 1601 net als tele 2 werk met
dat ze de klanten alleen spook rekeningen sturen en deurwaarders
ze maken ook van tele 2 dat je op mobiel kon bellen nou ik heb een keer bij tele 2 mobiel gezeten dan kan je beter even de bus pakken en naar persoon toe rijden dan verstaat hij je beter en tele twee zijn
een stelletje oplichters eerste klas ik heb nu vaste telefonie en bij euphony telecom werkt fantasties en als er wat is wordt je normaal geholpen en bij euphony is elke 4 minuten gratis en dat kun je op gespecificeerde rekening zien die zijn keurig. beter dan tele 2
en duidelijk dus je ziet het het kan wel. en bij tele 2 moet je dubbel betalen dus je krijgt bij tele 2 van hun een rekening en van kpn.
zo dit was mijn verhaal wat ik kwijt wilde

willemijn

Re: 1602 nieuw maar betrouwbaar ????

Ongelezen bericht door willemijn »

:D Wat een kul allemaal.Wij bellen al jaren met tele 2.Nooit problemen gehad .Je moet natuurlijk wel betalen als je belt. :D [/b]

WipKip

Re: 1602 nieuw maar betrouwbaar ????

Ongelezen bericht door WipKip »

Tja, ik moet sinds een maand of twee drie de eerste rekening van Tele2 nog ontvangen terwijl ze die per maand belooft hebben.

Gesloten