LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met XS4ALL only

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
groot
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jul 2005 19:39

Problemen met XS4ALL only

Ongelezen bericht door groot »

In oktober heb ik me aangemeld bij XS4ALL om van het KPN netwerk over te stappen naar XS4ALL only. Ik heb ervoor gekozen om bij XS4ALL te blijven vanwege de verwachte kwaliteit. Inmiddels ben ik weer een illusie armer. Van KPN heb ik een tijd geleden al bericht gekregen dat ik niet meer op het KPN netwerk ben aangesloten. Na veel e-mails en telefoontjes krijg ik van XS4ALL alleen maar te horen dat ze een storing hebben (van een paar weken??) en mij daarom nog niet kunnen aansluiten bij hun netbeheerder. Omdat ik nu een modem heb waarbij ik maar 1 pc kan aanlsuiten en daarom dringend het nieuwe modem nodig heb zodat ik meerdere pc tegelijk op internet kan aansluiten, zit ik nu door deze slechte service in een lastige situatie. Ik heb begrepen dat ik niet de enige ben met dit probleem. Volgens mij is XS4ALL niet meer wat het ooit geweest is.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Problemen met XS4ALL only

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Je kan een router op het modem aansluiten - heb je ook meerdere PC`s op een verbinding.

Is allicht sneller te regelen dan wachten op eender welke provider dan ook.

groot
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jul 2005 19:39

Re: Problemen met XS4ALL only

Ongelezen bericht door groot »

Dat kan wel, maar als ik na een aantal dagen wel het juiste modem heb, heb ik weer geïnvesteerd in een router die ik later niet meer gebruik.

freggel
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 dec 2008 20:34

Re: Problemen met XS4ALL only

Ongelezen bericht door freggel »

Een vervangende router met meerdere poorten snel nodig hebben, dat via de provider, en dan allemaal gratis. Terwijl je voor nog geen 3-4 tientjes erzelf een kan kopen. Een typisch voorbeeld van Hollandse urgentie. :lol:

Maar geeft je gelijk in dat de expertise die ooit bij XS4all zat snel is komen te vervallen. En wat krijgen we er voor terug. Goedkopere abonnementen. :wink:

groot
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jul 2005 19:39

Re: Problemen met XS4ALL only

Ongelezen bericht door groot »

Mijn modem is gedateerd en wil ik zowiezo vervangen. Mijn abonnement is niet goedkoper geworden. Door de overstap van XS4ALL over het KPN netwerk naar hun andere netbeheerder zou alleen de snelheid wat omhoog gaan. De prijs blijft gelijk.
Ik had gekozen om bij XS4ALL te blijven vanwege de verwachte kwaliteit. Een echt kwaliiatief bedrijf probeert geen klanten over te halen om over te stappen als ze dit niet aankunnen. Ze hadden dit vooraf moeten melden. Dit voorkomt een hoop ergenis gedurende vele weken.
Ik kan me nu maar weer oriënteren om over te stappen naar een andere provider, want volgens mij wordt dit een neverending story.

wrusman
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2008 22:51

Re: Problemen met XS4ALL only

Ongelezen bericht door wrusman »

wees blij dat u nog verbinding heeft :wink:

ik heb op 27 oktober een verhuizing van xs4all via kpn naar xs4all only aangevraagd welke werd geaccepteerd door xs4all. Spoedig kreeg ik een brief waaruit bleek dat alles in werking werd gezet en ook kpn stuurde een brief voor de opzegging van het kpn deel van mijn adsl abo.

24 november "sloopte" (zoals dat in vakterm blijkbaar heet) kpn zoals afgesproken mijn adsl aansluiting, en bouwde de adsl2 link van bitstream op. Ik zag link op mijn modem maar kreeg geen ip-adres... Na 2 dagen internetlooshed begon het toch wat dringend te worden in verband met mijn werk dus besloot ik de helpdesk van xs4all te bellen. daar werd me verteld dat ik "efe paar dagu moet wagte.. dan werk het wel weer..."

In afwachting werden die paar dagen er 4, toen 10, en na twee weken regelmatig bellen, wachtstand en klagen kwam iemand er achter dat ik een geduupeerde was van het bitstream verhaal. Probleem is dat bitstream momenteel met problemen kampt zodat nieuwe klanten niet worden aangesloten om problemen met oude klanten te voorkomen.

Overstappen naar het oude type aansluiting, een andere provider of mijn abo opzeggen kan niet omdat de migratie nog niet afgerond is en mijn abo ergens zweeft tussen opdracht en oplevering...

Ik zit vanaf 24 november t/m heden dus al zonder adsl van xs4all en zonder uitzicht op een oplossing hierin...

Ik ben na 2 weken pure frustratie dus ook maar overgestapt op UPC.

Gesloten