LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
peter4stra
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2008 10:44

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door peter4stra »

Nou, nadat ik gedreigd met een rechtzaak waar ik de kosten op hun verhaalde heb ik eindelijk mijn geld terug. Ben dus meer dan een maand bezig geweest om me geld terug terug te krijgen.

Heb alleen mails gestuurd, en niet gebeld. Dit omdat de kosten hiervan veel te hoog zijn.

Wel wil ik aangeven dat het mailverkeer zeer moeizaam heb ervaren.

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door killythebid »

hier weer een bericht vervolg wat betreft van mij boven
het is nu maandag avond en wat ik niet dacht geen pakket ontvangen vandaag dus het zijn oplichters ik heb ze nu een mail verstuurd voor het anuleren van het bestelde produkt en dat ik mijn geld terug gestort wil hebben heb ze 5 dagen gegeven om het te realiseren mog dit niet lukken ga me beraden met mijn rechtsbijstand kijken of die er wat tegen kunnen doen

woerd
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2008 17:19

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door woerd »

Mijn advies naar 4AllClients: wees correct en stellig. Met oplopende emoties kom je niet veel verder. Een of meerdere telefoontjes help. Kost wel wat, maar de prijzen zijn daarentegen ook erg laag.
Ook ik had een probleem met niet leveren van producten door 4AllClients. Hoe meer je in de reviews kijkt, hoe zenuwachtiger je wordt of je ooit je product of geld terug krijgt. Volgens mij heeft dit bedrijf tot nu toe altijd geleverd of terugbetaald. Leverdata klopt weinig of niets van en dat is hun grote fout. Mij hebben ze deze keer netjes terugbetaald met excuses.

Braboss
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2008 23:23

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Braboss »

Ik had beter dit forum kunnen lezen; een gewaarschuwd mens...

Op 19 okt 08 een order bij 4allclients geplaatst voor een mob tel en een laptop twv 850 euro. Volgens de site alles op voorraad met een levertijd van 3 dagen.
Nou, de telefoon was nog supersnel geleverd, dat wil zeggen binnen 10 dagen. Maar de laptop bleek een ander verhaal. Hij was dus helemaal niet op voorraad en vervolgens houden ze je aan het lijntje met telkens een nieuwe, dus langere levertijd.
Natuurlijk kreeg ik argwaan en bekeek de reviews zoals hierboven omschreven. Had ik dat maar eerder gedaan.

4allclients stuurde vlak erna nogeens een mail met levertijd indicatie en hierop heb ik de deelorder geannuleerd. Volgens hun opgave storten ze binnen 10 dagen het geld terug, maar ik had al elders gelezen dat mensen andere ervaring hebben. Dus heb ik maar geduldig gewacht tot de wettelijke 30 dagen om waren.
En ja hoor, op 3 dec is het geld gestort!

Al met al dus een waardeloze tent, waar je totaal niet van op aan kunt.

Wees gewaarschuwd!
Groetjes
Braboss

Laurac
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 jun 2007 22:32

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Laurac »

Via een rechtsbijstandsverzekering en om hun flinke boetes te laten betalen is er toezicht van de overheid tegen dit soort oplichters, je kunt daar je klacht met adresgegevens van die winkel neerleggen en hun gaan ermee aan de slag!

http://www.consuwijzer.nl

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door killythebid »

heb weer een nieuwe mail gekregen en ze beloven weer met leveren
zie onder dit was op 02-12-2008 en tot heden nog steeds geen levering
morgen vrijdag de laatste dag van de beloofde levering ben benieuwd

Wij hebben dit voor u nagekeken. Wat betreft de: Hauppauge - Hauppauge WinTV HVR-3000. Tot onze spijt moeten wij u mededelen dat uw product ter verzending klaar ligt. Uw product is nog niet verzonden omdat er een vertraging is opgelopen op de afdeling Logistiek. U kunt het product binnen 1 a 3 werkdagen verwachten. Mocht u het product niet wensen dan kunt u de volgende stappen ondernemen: 1. Product in ontvangst nemen; 2. Contact opnemen met 4AllClients; 3. Aanspraak maken op een Commercieel RMA; 4. Product terug sturen. Mocht u nog vragen hebben dean vernemen wij graag van u.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nihal

ejtnaj
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 dec 2008 15:17

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door ejtnaj »

Ook ik heb iets besteld en betaald bij 4allclients. Hoewel het nog kort geleden is, geef ik ze niet het voordeel van de twijfel dat ik mijn geannuleerde bestelling ooit gecompenseerd zal krijgen.

Na alles op internet te hebben gelezen over dit malafide bedrijf, kan ik zeggen dat het inderdaad oplichters zijn. Zij gaan alleen door, door af en toe wel iets terug te storten of toch iets te leveren. Echter lichten zij de rest van de klanten gewoon op. Een dief die alleen bij de helft van de mensen steelt, is en blijft nog steeds een dief.

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door killythebid »

hallo mensen het is weer ff geleden ik heb tot nu toe nog steeds niets ontvangen ze schijnen met merderen domein namen in heel europa door te struinen lekker zeg ik heb mijn rechtsbijstand verzekering daar voor willen gebruiken maar helaas wordt dit geval niet in behandeling genomen om dat het bedrag waar het om gaat onder de 100 euro valt
dus geen medewerking van univé (sur) jammer heb nu ook mijn rechts bijstandverzekering opgezegt pffffff hoe het verder moet geen idee
mischien aangifte doen bij de politie van oplichting waar ik ook geen vertrouwen in heb in het nederlandse wet geving ,ik weet het niet meer

ejtnaj
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 dec 2008 15:17

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door ejtnaj »

Wist je dat hun hele website een rip is van Wallmart? Als je helemaal onderaan op hun links klikt, zijn alle Engelse paginas van Wallmart. Ook staan er overal plaatjes van producten die ze helemaal niet verkopen. En geen enkel product die ze wel 'verkopen' heeft een langere levertijd dan 1-3 werkdagen.

Dit stinkt van alle kanten.

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door killythebid »

kijk dit kreeg ik weer vandaag toegezonden het kan niet op pffff
dus die hauppauge tv kaart voor in de computer word in stukken gehakken en dan geleverd hahahaahha het word steeds mooier
-----------------------------------------------------------------------------

Geachte heer, mevrouw kropman,

Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat wij (een deel van) uw bestellingen (tijdelijk) niet kunnen leveren.

Het betreft annulering:
Ordernummer: 11334*****
Modelnummer: 4681***
Omschrijving : Hauppauge Hauppauge WinTV HVR-3000
Aantal geannuleerd:
Datum van annulering: 09-12-2008
Bij een annuleringsverzoek geldt dat de verwerkingstermijn van een annulering van (een deel van) een bestelling in onze Europese distributiecentra 1-2 werkdagen bedraagt. Binnen deze termijn kan een bestelling alsnog worden verzonden.

Wij streven ernaar om het (een deel van het) aankoopbedrag binnen 10 werkdagen aan u terug te betalen. Voor alle betaalmethoden geldt dat het (een deel van het) aankoopbedrag en de omzetbelasting, indien van toepassing, via de oorspronkelijke betaalmethode wordt terugbetaald.

Wij zijn gecommitteerd aan uw volledige winkeltevredenheid en bieden daarom onze excuses aan voor eventueel ongemak aan uw kant.

Voor eventuele vragen kunt u terecht bij de afdeling Customer Service. Of bezoek onze Online Help sectie (rechtsboven op elke pagina).

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Customer Care Center

4AllClients.com® - Saving people money so they can live better lives.™

Shop Low Prices Online for Computers, Electronics, Digital Cameras, Books, DVDs, Games, Software, Toys, Sports, Erotics & More.

4AllClients.com® B.V.
Opaalstraat 14
7554 TS Hengelo
Netherlands
Phone: 0900-273-8446
Web Site: http://www.4allclients.com

4AllClients.com® GmbH
Fichtenstraße 75
D-40233 Düsseldorf
Germany
Web Site: http://www.4allclients.de

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door killythebid »

trouwens heb nog een mail gekregen met dit bericht
ben benieuwd waneer de poen weer terug is op ons rekening
misschien toch een beetje hoop zal waarschijnijk de kerst doen :>))

Geachte heer, mevrouw kropman,

Bedankt voor uw bericht aan 4AllClients.com.

Wij zijn zeer verheugd met de gelegenheid om u te mogen informeren.

Het betreft ticketnummer: 154**
Modelnummer:
Ordernummer: 1133*****
Product Store: 05000024389*****
Productbeschrijving: hauppauge win tv hvr-3000

Wij hebben dit voor u nagekeken. Wat betreft de: Hauppauge - Hauppauge WinTV HVR-3000. Dit product hebben wij voor u geannuleerd. Uw factuur is doorgespeeld naar de afdeling Financien. Zij zullen voor een goede afhandeling zorgen en het bedrag zo spoedig mogelijk terugboeken op uw rekening. Onze excuses voor het eventuele ongemak aan uw zijde. Wij wensen u een fijne dag toe.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nihal

Customer Care Center

4AllClients.com® - Saving people money so they can live better lives.™

Shop Low Prices Online for Computers, Electronics, Digital Cameras, Books, DVDs, Games, Software, Toys, Sports, Erotics & More.

wasnoot
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jul 2008 20:27

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door wasnoot »

Vorige week software gekocht bij 4AllClients.com en las nadien pas dit forum, waardoor ik eigenlijk spijt had. Maar het is toch gewoon netjes geleverd met tussendoor keurige e-mail updates.

Maar als ik alles lees durf ik het geen 2e keer aan :?
Laatst gewijzigd door wasnoot op 12 dec 2008 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Bauman fred
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2008 18:35

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Bauman fred »

3 weken geleden een harmony 0ne besteld bij 4allClients, en 2 maal na mailing een andere bezorgdatum ontvangen. telefonisch contact kun je beter niet doen, want de kosten zijn zo hoog door het (naar mijn mening bewust te laten wachten) dat het zgn goedkope product veel duurder wordt. Ik weet bijna zeker dat de berichten door een computer worden geregeld met standaard teksten zoals " verheugd te zijn om u te informeren" etc. Ik moet het nog even afwachten, anders ben ik verheugd om ze een keer te gaan ontmoeten. Na achteraf gelezen reviews (helaas te laat), krijg ik jeukende handen.

Fred[/b]

Myradas
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 okt 2008 10:03

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Myradas »

Ik heb op 1 december een computer besteld bij 4allclients via de site kieskeurig. Op de kieskeurigsite stond vermeld dat de levertijd slechts 2 dagen was. Bij de bestelling gaf de site van 4allclients ook aan dat de leveringstermijn slechts 2 dagen zou zijn. Ik heb keurig per Ideal alles betaald en vervolgens kreeg ik een mailtje terug waarin werd gezegd dat zij het product niet kunnen leveren en dat zij het hadden geannuleerd. Ik heb toen per direct mijn geld terug gevraagd, zodat ik dan in de gelegenheid zou zijn om nog even elders te kijken. Het gaat om een bedrag van euro 535,00 en dat is voor mij heel veel geld. Ik kreeg echter een mailtje terug dat de teruggaaftermijn 10 dagen is. Toen ik later op kieskeurig ging kijken was het bedrijf niet meer te vinden. Inmiddels zijn de 10 dagen verstreken en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Als ik via Google “problemen met 4allclients” intik dan wemelt het in verschillende rubrieken en fora van dezelfde soort klachten. De meeste mensen moeten wel een maand wachten eer ze hun geld terug krijgen.
Ik verdenk 4allclients ervan dat deze handelwijze een vooropgezet spel is om gelden te genereren en daarover een periode rente te ontvangen, danwel om hun einde jaarbalans gunstig te kunnen afsluiten. Dit gaat echter wel ten koste van onwetende klanten. Als je reageert dan wordt je voordurend aan het lijntje gehouden door 4allclients. De beantwoording geschiedt met een aantal standaardzinnen en wordt steevast geopend met de aanhef: “Wij zijn verheugd met de gelegenheid u te mogen informeren………” Een sadistisch trekje als je zoveel geld van ze tegoed hebt en de wijze zoals je door hun wordt behandeld. Bellen met 4allclients kost 45 ect per min. en je krijgt geen antwoord op de vragen die je stelt. Ook dan wordt je geconfronteerd met een soort menselijke robot die alleen standaardzinnetjes kan produceren. Wie stopt deze dubieuze praktijken van 4allclients. Kan er een algemene waarschuwing uitgaan om daar niet meer te kopen of kunnen ze 4 allclients ergens op een zwarte lijst zetten.
Laatst gewijzigd door Myradas op 16 dec 2008 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.

biomus
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 okt 2004 11:03

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door biomus »

Ik heb eind november Server Ram 2*4GB besteld. Deze stond op tweakers.net Na veel mailtjes (Van elke correspondentie een screenprint gemaakt!!) en niets gehoord te hebben, heb ik vanmorgen besloten om maar eens bij hen langs te gaan. Ik woon per slot van rekening om de hoek. Bij KvK heb ik wat info opgevraagt en kwam erachter, dat [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] de eigenaar is. Hij kwam naar buiten vanuit zijn veredelde loods en wilde graag weten wat er aan de hand is. Ik heb hem verteld dat ik mijn rammetjes kwam ophalen. Hij bekeek het nummer en ging weer naar binnen. Dat gaf mij de gelegenheid om zijn [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] even op de foto te zetten. Hij kwam terug en had een warrig verhaal van nieuw produkt en slecht leverbaar. Ik vertelde hem dat mij dit ik hier geen moer aan had en dat ik mijn produkt wilde of mijn geld terug. Toe zei hij dat hij het ging terugstorten. Daarop zei ik dat ik het cash wilde, omdat ik geen vertrouwen in hem had. Hij antwoorde dat hij geen cash in huis had en wilde mij wijs maken dat hij niks op zak had. Vervolgens heb ik hem verteld, dat ik naar de Politie zou gaan. Hij werd daarop kwaad en antwoorde dat ik dat maar moest doen!! Hij smeed de deur dicht en sloot deze vervolgens af. Hierop ben ik naar de Politie gegaan. Hij staat daar inmiddels bekend, dus mijn vraag aan iedereen hier is, om aangifte te doen, hoe klein het bedrag ook!!! Anders zal deze jongen nooit stoppen!!!! AANGIFTE DOEN DUS!!!

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door killythebid »

Uw vraag aan onze customer service:
beste 4allclients

ik heb op 09-12-2008 een mail ontvangen van u dat het produkt geanuleerd is
en dat het factuur door gespeeld is naar afdelingfinancien en betreffende
bedrag €43.16 zou worden terug gestort,helaas is dat tot nu toe nog niet gebeurt
ik wil u hier op wijzen dat bij een aankoop Tenzij de consument en de leverancier vooraf anders afspreken, moet de bestelling binnen dertig dagen na plaatsing worden uitgevoerd. Als het bestelde goed of de bestelde dienst niet leverbaar is, moet de leverancier de consument daarvan op de hoogte stellen (is gedaan)en eventuele betalingen binnen dertig dagen terugstorten
hier bij geeft ik ons postbanknummer nog voor zekerheid door:
411***** we verwachten een goede afhandeling verloop hier van

met vriendelijke groet rj kropman nijmegen

Geachte heer, mevrouw kropman,

Bedankt voor uw bericht aan 4AllClients.com.

Wij zijn zeer verheugd met de gelegenheid om u te mogen informeren.

Het betreft ticketnummer: 16***
Modelnummer:
Ordernummer: 1133434***
Product Store: 0500002438*****
Productbeschrijving: hauppauge win tv hvr-3000

Voor producten die geretourneerd zijn aan ons Retour Center of geannuleerd zijn kunt u uw terugbetaling binnen vier weken verwachten nadat of wij uw pakket in nieuwstaat hebben ontvangen of uw annuleringsverzoek hebben verwerkt; echter, in veel gevallen zult u de terugbetaling sneller ontvangen. Als u uw terugbetaling niet binnen vier weken heeft ontvangen, neemt u dan contact met ons op voor verdere hulp. U ontvangt van ons automatisch een e-mail wanneer het bedrag is teruggestort. Veel informatie over terugbetalingen vindt u ook op onze Helpsites (http: www.4allclients.nl help). Opmerking: deze e-mail is verzonden van een adres dat geen inkomende e-mail accepteert.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Stefanie

Customer Care Center

4AllClients.com® - Saving people money so they can live better lives.™

Shop Low Prices Online for Computers, Electronics, Digital Cameras, Books, DVDs, Games, Software, Toys, Sports, Erotics & More.

4AllClients.com® B.V.
Opaalstraat 14
7554 TS Hengelo
Netherlands
Phone: 0900-273-8446
Web Site: http://www.4allclients.com

4AllClients.com® GmbH
Fichtenstraße 75
D-40233 Düsseldorf
Germany
Web Site: http://www.4allclients.de

dus die poen dat duurt nog wel even bij die oplichters
ga inderdaad aangiften doen van oplichting dit kan zo niet verder

Lagune83
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 nov 2008 14:48

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Lagune83 »

Doe je aan online winkelen?

Check dan ALTIJD via http://www.thuiswinkel.org/consumenten/ ... subnavid=1
of een webwinkel lid is van Thuiswinkel. Zijn ze geen lid, doe dan liever GÉÉN zaken met betreffende webwinkel.

Doe je het toch, wees dan vooral op je hoede.

Zo is 4Allclients bijvoorbeeld geen lid.

ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door ondernemer- »

Check dan ALTIJD via http://www.thuiswinkel.org/consumenten/ ... subnavid=1
of een webwinkel lid is van Thuiswinkel. Zijn ze geen lid, doe dan liever GÉÉN zaken met betreffende webwinkel.
Thuiswinkel.org is niet heilig hoor.
Een ondernemer betaald handen vol aan thuiswinkel.org

http://www.thuiswinkel.org/bedrijven/li ... eling.html

en als ik kijk naar qshops.org

http://www.qshops.org/index.php/aanvraag_lidmaatschap

Is toch een heel ander verhaal.

En bij alle 2 is het het zelfde.

Lagune83
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 nov 2008 14:48

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Lagune83 »

Thuiswinkel is niet heilig nee, zeker niet voor een ondernemer vanwege de eisen vermoed ik. Maar ze hebben een niet te onderschatten betekenis voor consumenten die ook een betrouwbare webwinkel willen lijkt me. Ze zijn er niet voor niets.

Ze betekenen niet alles, maar zeggen wel iets. Praktijkvoorbeelden genoeg..... Er zijn genoeg oplichtersbendes.

qshops is me niet bekend. Misschien zou daar meer reclame voor gemaakt kunnen worden. Maar ja, geen lid is geen lid.. en dan worden risico's groter voor de consument. En een ondernemer die Thuiswinkel om wat voor reden dan ook niet serieus wil nemen... tjah.. ...

Opmerkelijk trouwens dat de kritiek op thuiswinkel van een ondernemer komt. :!:

Lagune83
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 nov 2008 14:48

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Lagune83 »

Overigens zijn de contributies wellicht hoog voor bepaalde ondernemers, maar dat zou dankzij de betrouwbaarheid die het uitstraalt zo terugverdiend kunnen worden als ze 'goede zaken' doen.

En dat men niet zomaar lid word, is juist een teken van strenge kwaliteitseisen die moeten worden gewaarborgd.

Gesloten