LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bijna goed!
Bijna goed!
Vandaag geplaatst! Ben er helemaal blij mee. Maar dan ga ik er wel even van uit dat een klein probleempje nog opgelost gaat worden.
De onderste rij bovenkasten had ik in het wit besteld
Re: Bijna goed!
Hallo Heksie,
Leuk een foto van het eindresultaat , heel erg mooi ook lekker veel ruimte zo. Ik wens je heel veel plezier met je keuken maar dat gaat je zeker lukken.
Wij hebben vorige week getekend en onze keuken komt eind februari dus we moeten nog even geduld hebben maar als het zover is plaats ik ook een foto.
Met vriendelijke groet, bmgd73
Leuk een foto van het eindresultaat , heel erg mooi ook lekker veel ruimte zo. Ik wens je heel veel plezier met je keuken maar dat gaat je zeker lukken.
Wij hebben vorige week getekend en onze keuken komt eind februari dus we moeten nog even geduld hebben maar als het zover is plaats ik ook een foto.
Met vriendelijke groet, bmgd73
-
Daar gaat het om!Vandaag geplaatst! Ben er helemaal blij mee.
Nou van harte, mijn keuken word ook eind feb. geplaatst kan ook niet wachten!
Bij wie heb jij hem gekocht?
En is dat een composite aanrechtblad?
(Vind op zich de handvaten redelijk aanwezig, maar dat is persoonlijk!!)
Veel plezier ermee
Bij wie heb jij hem gekocht?
En is dat een composite aanrechtblad?
(Vind op zich de handvaten redelijk aanwezig, maar dat is persoonlijk!!)
Veel plezier ermee
komt bij tulp vandaan. De handvaten zijn aanwezig omdat je vanuit deze hoek recht op een stukje met nogal wat lades kijkt. Maar ik ben niet zo van het greeploos en heb hier totaal geen moeite mee
Het is een wit kunststof aanrechtblad met rvs rand.
Het is een wit kunststof aanrechtblad met rvs rand.
Mooi hoor!! Veel plezier ermee!