Bij deze wil ik ook even mijn gal spuien over de NUON. Sinds oktober zijn wij verhuisd en wederom hebben wij hier problemen mee. Nu heeft de Nuon 1x 306,00 en 1x 225,00 van mijn rekening gehaald. Beiden bedragen betreft oktober. Ik heb dan ook 1x 225,00 gestorneerd. Ik heb hier al diverse malen over gebeld en vandaag wordt mij verteld dat de Nuon die 306,00 terug heeft gestort. Ik was op dat moment ingelogt bij de postbank en kon dit bedrag op geen enkele manier terug vinden. Op mijn vraag wanneer dat dan was, kreeg ik als antwoord: dat kan ik u niet vertellen, maar het is gebeurd want het staat hier in het systeem dus u moet die 225,00 nog gewoon betalen. Zou ik dit niet doen dan kreeg ik gewoon de aanmaningskosten en administratiekosten voor mijn rekening. Had hier inmiddels ook al een herinnering van gehad. Ik heb haar duidelijk gemaakt dat het gewoon niet terug gestort was, maar je praat dan echt tegen dofemansoren. Ik moest maar bewijzen dat het niet terug gestort was, niet hun. Je word zo klantONVRIENDELIJK behandelt, je kan je dat niet voorstellen. Ik vertelde haar dat ik dan een brief ging sturen met kopieën van de bankafschriften, maar dat maakte niks uit want ik zou gewoon hetzelfde verhaal weer te horen krijgen. Hoe moet je dan e.e.a. bewijzen?! De arrogantie waarmee ze de klanten te woord staan slaat alles, ze hebben gewoon een monopolie. Ze denken dat de wereld gewoon van hun is. Ik werk zelf ook op de boekhouding en kan ten alle tijden zien wanneer iets betaald is en wanneer iets terug gestort is. Als ik mijn klanten op de manier waarmee Nuon hun klanten te woord staan dan was ik allang ontslagen. Wat voel je je ontzettend MACHTELOOS tegen die gasten.
Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit meegemaakt hebben.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NUON: ZEER KLANTONVRIENDELIJK
-
Re: NUON: ZEER KLANTONVRIENDELIJK
Ach ja, de Nuon
ik hoop voor je dat de Nuon medewerker je kan helpen.
Heb je ook de klachten neergelegd via hun website ? Ik moet zeggen dat er eindelijk dingen afgehandeld worden. Ook hier zowaar positieve ontwikkelingen m.b.t. de Nuon. Zou er dan toch iets veranderen ??
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Heb je ook de klachten neergelegd via hun website ? Ik moet zeggen dat er eindelijk dingen afgehandeld worden. Ook hier zowaar positieve ontwikkelingen m.b.t. de Nuon. Zou er dan toch iets veranderen ??
De afgelopen 4 jaar ben ik diverse keren door Nuon-personeel lastig gevallen, let wel dat was per telefoon en aan de deur.
Schriftelijk moet je dan zogenaamde prijsafspraken ongedaan maken, want telefonisch lukt dat met het onkundige personeel van geen kanten. Stroom 5jaar vast heb ik niet aangevraagd (is trouwens een super dure aanbieding) of t.b.v. Gaslevering (zij hadden eigenhandig mijn RWE-contract van gaslevering opgezegd) en ik heb geen gas aangevraagd.
Excuses nee hoor! Ik moet mij in alle bochten wringen om alles maar ongedaan te maken.
Ik dacht dat een bedrijf als Nuon zijn naam toch wel hoog te houden heeft, nou Nee hoor, want zij houden in stand wat hun personeel (de rotte appels) uitvreten.
Nog dagelijks klaag ik nu via Mijn Nuon direct op hun website. Max. 1000 letters/tekens dan kan je niet veel vertellen. En ik doe het in mijn eigen bewoording. Zij intereseren zich niet in de klachten, je krijgt ook onzinnige antwoorden en ze beantwoorden alleen wat zij belangrijk vinden, niet wat je vraagt.
Geef mij maar 1 vertrouwenspersoon of aanspreekpersoon bij een afdeling, niet dat elk (dom) personeelslid mij iets aansmeert, met de wetenschap dat je belazerd wordt... a-la de callcentra.... die kunnen net zo goed in een schoenenwinkel of een cafee staan.
Een bedrijf als Nuon zou zijn personeel moeten doorlichten op werkwillendheid..... hart voor de zaak bestaat dat nog... voor kwaliteit gaan of wil je ook behandeld worden zoals je iemand anders behandeld.
Ik word ziek van Nuon-achtig bedrijven die niet eerlijk zijn en er maffia praktijken op na houden. Als ik overstap naar een ander dan hebben ze dat door hun eigen beschermende gedrag naar hun personeel gedaan.
Ik ben open, eerlijk en oprecht naar mijzelf en anderen....!
Schriftelijk moet je dan zogenaamde prijsafspraken ongedaan maken, want telefonisch lukt dat met het onkundige personeel van geen kanten. Stroom 5jaar vast heb ik niet aangevraagd (is trouwens een super dure aanbieding) of t.b.v. Gaslevering (zij hadden eigenhandig mijn RWE-contract van gaslevering opgezegd) en ik heb geen gas aangevraagd.
Excuses nee hoor! Ik moet mij in alle bochten wringen om alles maar ongedaan te maken.
Ik dacht dat een bedrijf als Nuon zijn naam toch wel hoog te houden heeft, nou Nee hoor, want zij houden in stand wat hun personeel (de rotte appels) uitvreten.
Nog dagelijks klaag ik nu via Mijn Nuon direct op hun website. Max. 1000 letters/tekens dan kan je niet veel vertellen. En ik doe het in mijn eigen bewoording. Zij intereseren zich niet in de klachten, je krijgt ook onzinnige antwoorden en ze beantwoorden alleen wat zij belangrijk vinden, niet wat je vraagt.
Geef mij maar 1 vertrouwenspersoon of aanspreekpersoon bij een afdeling, niet dat elk (dom) personeelslid mij iets aansmeert, met de wetenschap dat je belazerd wordt... a-la de callcentra.... die kunnen net zo goed in een schoenenwinkel of een cafee staan.
Een bedrijf als Nuon zou zijn personeel moeten doorlichten op werkwillendheid..... hart voor de zaak bestaat dat nog... voor kwaliteit gaan of wil je ook behandeld worden zoals je iemand anders behandeld.
Ik word ziek van Nuon-achtig bedrijven die niet eerlijk zijn en er maffia praktijken op na houden. Als ik overstap naar een ander dan hebben ze dat door hun eigen beschermende gedrag naar hun personeel gedaan.
Ik ben open, eerlijk en oprecht naar mijzelf en anderen....!
Dat ben ik al jaren, en het wordt alleen maar erger.Ik word ziek van Nuon-achtig bedrijven die niet eerlijk zijn en er maffia praktijken op na houden.
En als er nog een klantvriendelijk en goed functionerend bedrijf bestond, dan is het inmiddels wel opgekocht, of gefuseerd met Nuon, KPN, Ziggo, UPC, of een van die andere namen die je hier regelmatig voorbij ziet komen.
Het eerste wat die bedrijven dan doen is de dienstverlening terugbrengen naar hetzelfde bedenkelijke niveau.
Helaas zijn we volkomen overgeleverd aan dit soort bedrijven, de overheid is kennelijk nogal trots op de door hen bedachte marktwerking, dus zal er ook weinig veranderen ben ik bang.
Het gekke is dat het bedrijf wat zegt een vordering op je te hebben dit helemaal niet hoeft te onderbouwen of bewijzen, nee, jij moet bewijzen dat dit niet zo is, helaas worden overduidelijke bewijzen (zoals bankafschriften) door de monopolist dan ook nog vaak genegeerd. Honderdduizenden tonnen post aan deze bedrijven "komen nooit aan"
Kennelijk stort TPG enkele verlaten steenkolenmijnen vol hiermee
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Waarom kun je niet, zoals vroeger, een afspraak maken met een medewerker om samen de papieren (en bewijsstukken) eens door te nemen en de zaak op te lossen. Dit zou veel beter werken dan de huidige wirwar van facturen, creditfacturen, storneringen van onterecht facturen, herinneringskosten, aanmaningskosten, incassokosten, incassobureau, waardoor de puinhoop zo groot is dat deze door niemand meer te begrijpen is.
-
- verified
Beste Mimie,
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid bestaat over betaalde en uitbetaalde bedragen.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de moeite.
Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit internetforum plaatsen.
Met vriendelijke groet,
De Nuon medewerker
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid bestaat over betaalde en uitbetaalde bedragen.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de moeite.
Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit internetforum plaatsen.
Met vriendelijke groet,
De Nuon medewerker
-
"De Nuon Medewerker" is altijd erg klantvriendelijk ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)