| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TNT post
TNT post
Ik merkte onlangs dat mijn post (brieven/kaarten) er 2 of 3 dagen over doet om de geadresseerde te bereiken??? Eerst dacht ik dat het een incident was. Echter vsn vrienden hoorde ik onlangs dat bij hen sommige post hélemaal niet is aangekomen! Mijn vraag is nu, wat is er aan de hand? De slogan "vandaag gepost, morgen bezorgd" ...die geldt dus niet meer??? Ik kan dus tegenwoordig nieman meer een verjaardagskaart sturen? Of maar gokken dat hij over 2 dagen aankomt.......
Re: TNT post
Vanwege de kerstdrukte mag er 3 werkdagen over de bezorging worden gedaan (i.p.v. 1 werkdag).
Is trouwens al een paar jaar zo.
Is trouwens al een paar jaar zo.
Dank je voor je reactie. Al moet ik wel zeggen dat bij de echte posterijen dit wel als norm gehouden werd....
Ja precies..! Daarom ook mijn vraag hier in dit forum. Het was DE beroemde slogan....... Vandaag gepost, morgen bezorgd.!
Maar toen leefden we nog in de tijd van kwaliteit en service.....
Maar toen leefden we nog in de tijd van kwaliteit en service.....
Komt omdat de meeste postbodes er het afgelopen jaar zijn "uitgeknikkerd".

De slechte service van de TNT post zoals hierboven beschreven heeft niets met kerst te maken.
Ik heb het al veel eerder dit jaar geconstateerd toen ik 10 brieven moest versturen naar diverse adressen in NL van de 10 brieven zijn
er 3 tot op de dag van vandaag niet aangekomen. Gemiddeld deden ze er 3 dagen over om bij de geadresseerde te komen.
Er moesten toen ook 5 brieven naar Duitsland, daarvan is er 1 nooit aangekomen, deden er 3 brieven 2 dagen over en 2 brieven 3 weken!
Het vertrouwen in de TNT is sindsdien wel weg, en brieven die de volgende dag bezorgd worden, daar geloof ik helemaal niet meer in.
Jammer dat we wederom zo misleid worden en 0% service krijgen van een geprivatiseerd bedrijf....
W.
Ik heb het al veel eerder dit jaar geconstateerd toen ik 10 brieven moest versturen naar diverse adressen in NL van de 10 brieven zijn
er 3 tot op de dag van vandaag niet aangekomen. Gemiddeld deden ze er 3 dagen over om bij de geadresseerde te komen.
Er moesten toen ook 5 brieven naar Duitsland, daarvan is er 1 nooit aangekomen, deden er 3 brieven 2 dagen over en 2 brieven 3 weken!
Het vertrouwen in de TNT is sindsdien wel weg, en brieven die de volgende dag bezorgd worden, daar geloof ik helemaal niet meer in.
Jammer dat we wederom zo misleid worden en 0% service krijgen van een geprivatiseerd bedrijf....
W.