Na een jaar een proefabonnement (a 25 euro) op het blad Reizen van de ANWB gehad te hebben. Heb ik mijn abonnement op dit blad ruim voor de gestelde datum van 15 november opgezegd.
Toch ontvang ik vandaag een acceptgiro van bijna 70 euro voor opnieuw een jaar lidmaatschap. Na een telefoontje met de servicelijn wordt ik er van beschuldigt nooit die brief verstuurd te hebben.. want mijn opzeg brief hebben zij naar eigen zeggen nooit ontvangen! Ja zo kennen we er wel meer meneer ANWB
Na een constante herhaling van de medewerker: "wij hebben uw brief niet ontvangen, dus nu kunt u pas weer vanaf januari 2010 (!!) opzeggen" vroeg ik om te worden doorverbonden met zijn supervisior... die natuurlijk aan het lunchen was, en mij terugbellen was niet mogelijk! Wat een service bij de ANWB.
Sinds wanneer kan je niet meer gewoon volgens de manier vermeld ik het blad zelf opzeggen, zonder dat je brief dus niet ontvangen wordt? Voor mij is de ANWB niet meer geloofwaardig, zolang zij beweren mij opzeg brief niet ontvangen te hebben, terwijl ik zeker weet dat ik ruim van te voren de brief op correcte wijze verstuurd hebt.
Zijn er nog meer mensen die klachten hebben over het opzeggen van abonnementen van de ANWB? Meldt dit dan alstublieft!