ik heb een hypotheek bij de aegon,,een zgn beleggingshypotheek,,,in de offerte staat niets (NIETS) vermeld over het zelf doen van belggen.Het in en uit-stappen.
Ik leidt door onkunde mijn kant verlies op verlies.
Hoe kan nu een hyportheek die mij aangeboden word,,DIT (in/uit-stappen) niet vermelden in de offerte..Zelf een advocaat doet het af als niet terzake doende..maw een hypotheek offerte is eigenlijk,,niet nodig,,Kijk en vergelijk is .."blace"?
johan
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hypotheek
Re: hypotheek
De hypotheek bestaat uit een lening en een beleggingsverzekering voor de aflossing. Waarschijnlijk staat in de algemene voorwaarden van de beleggingsverzekering wel dat je in- en uit fondsen kunt stappen. En deze (algemene) voorwaarden van de beleggingsverzekering maken deel uit van de offerte waarmee je akkoord bent gegaan. Die voorwaarden hoeven dus niet nog een keer apart in de offerte te worden vermeld.
Of een belegrekening misschien?
Het hoeft volgens mij nog niet eens te betekenen dat de rekening of verzekering van Aegon is. Je zou dus bij het bijgesloten produkt moeten kijken wat de mogelijkheden en voorwaarden zijn.
Over het algemeen zou de gekozen strategie bij het aangaan van de beleggingen niet zo vaak veranderd hoeven worden (u komt een beetje over alsof u regelmatig zou hebben/willen gaan wijzigen).
Het hoeft volgens mij nog niet eens te betekenen dat de rekening of verzekering van Aegon is. Je zou dus bij het bijgesloten produkt moeten kijken wat de mogelijkheden en voorwaarden zijn.
Ik ben bang dat dat niet zozeer aan jou onkunde hoeft te liggen.Ik leidt door onkunde mijn kant verlies op verlies.
Over het algemeen zou de gekozen strategie bij het aangaan van de beleggingen niet zo vaak veranderd hoeven worden (u komt een beetje over alsof u regelmatig zou hebben/willen gaan wijzigen).
mmm even de voorwaarden nagelezen,,maar ook daar geen vermelding van ZELF in/uit stappen