Waarom dit bericht? Nou...er zijn mensen zo hier te lezen die ge sms't en gemaild hebben naar een sexdating.
Deze mail's en smsjes worden beantwoord door operators.
Dus het meisje bestaat niet, en je zult haar nooit ontmoeten.
Ik heb daar 3 weken gewerkt als operator, en ben er mee gestopt,omdat ik het niet meer aan kon, en mijn geweten begon te knagen
RTL 4 teletekst CHAT 484 en de ERO-CHAT 485 en de maildienst is fake!!
Inderdaad is op die chatpagina's 90 % Fake en 10 % klanten.
Ze pappen met je aan om je prive te lokken naar de sms-dienst.
Zijn er gedupeerden die Hyves hebben? Voeg je maar toe.
http://smsgedupeerden.hyves.nl
Liefs Sandra.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SMS en MAIL Fake
Re: SMS en MAIL Fake
Ik snap natuurlijk wel dat het allemaal niet is zoals het hoort, maar ik zou ook nooit sms'en met een meisje dat 90 cent per minuut vraagt en dan ook nog hopen op een serieuze date..
Hadden sommige van deze gedupeerden zich ook niet even achter hun oren moeten krabben?
Hadden sommige van deze gedupeerden zich ook niet even achter hun oren moeten krabben?
Re: SMS en MAIL Fake
De gedupeerden die zich daadwerkelijk voor een dergelijke dienst hebben aangemeld hadden zich tevoren inderdaad eens achter de oren moeten krabben, maar hier op het forum lees je juist weer veel reacties van mensen die dat nooit gedaan hebben, maar die de smsjes krijgen nadat ze ooit gestemd hebben bij idols bijvoorbeeld, of zoals ik, via sms een reserveringsbevestiging gestuurd naar een Pathé bioscoop.