LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Apple iPhone 3G 16GB zwart problemen!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rowinn

Apple iPhone 3G 16GB zwart problemen!

Ongelezen bericht door Rowinn »

Ik heb 3,5 maanden geleden een iPhone 3G 16GB zwart bij Mobistar gekocht.
In die 3,5 maanden heb ik zoveeel klachten met mijn iPhone, dat ik het zat ben en dat ik een nieuw toestel wil.

De klachten:
- Stof onder het scherm.
- Haarscheurtje bij de camera.
- Een opening bij het scherm aan de linkerkant waar licht doorheen schijnt.

Het toestel is in Belgie gekocht, bij Mobistar.

Ik ben een paar weken naar iFactors op de Lijnbaan te Rotterdam gegaan, en ik vroeg hun of ze het toestel in behandeling willen nemen.
Antwoord: ,,Nee het toestel is hier niet gekocht, en je moet maar naar Belgie"

Waarom kan ik hem NIET gewoon naar iFactors op de lijnbaan te Rotterdam brengen, dit vind ik NIET normaal..

Rowinn

Re: Apple iPhone 3G 16GB zwart problemen!

Ongelezen bericht door Rowinn »

Niemand een oplossing?

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ze hebben gelijk. Je hebt het product bij Mobistar gekocht, dus dat is de partij die je moet aanspraken. Dit bedrijf is dus verantwoordelijk voor de reparatie / vervanging.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

De eerste modellen had dit probleem dat de nieuwe behuizing (de 1e gen. had een aluminium behuizing maar de 3G niet) een productiefout heeft.

En ja als je een in België koopt moet je hem ook weer in België voor reparatie aanbieden, de iPhone heeft geen wereldwijde garantie zoals bij alle andere producten.

Maar probeer eens rechtstreeks via Apple Nederland nee heb je ja kan je krijgen.

jelle.

Ongelezen bericht door jelle. »

Apple Nederland inderdaad.

Wist trouwens niet dat de iPhone geen wereldwijde dekking had, in tegen stelling tot andere Apple producten. Interesting...

Gesloten