LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC = Uw Probleem Continue

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
inmimi
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2008 00:31

UPC = Uw Probleem Continue

Ongelezen bericht door inmimi »

een schandalig, zelfingenomen bedrijf dat uitsluitend denkt aan hoe de omzet te verhogen. Men wil mij bij de klachten service niet eens te woord staan. Loop al 3 1/2 maand te klagen over niet functioneren van hun diensten. Zonder enig resultaat. Uitsluitend 7 (ja, ja, je leest het goed, zeven) monteurs langs gestuurd, waarvan 2 doodleuk niet gekomen. Hebben me nu doodleuk afgesloten. Ik krijg inmiddels meer geld van hun, dan zij van mij. Maar ik moet eerst betalen voor niet geleverde diensten, daarna gaan hun nadenken over mijn klacht. Zijn ze al 3 maanden mee bezig!!! Laat me niet lachen UPC!!! Ze krijgen helemaal niets, desnoods tot de rechter aan toe. Dan wil ik wel eens zien wie er gelijk krijgt. Dat geklets van hun zgn garantie-regeling, verrekenen met openstaande nota's...?!? Niets van dat alles is waar! Niet betaald (om logische redenen), geen klachtenbehandeling meer. Wel betaald? Dan wordt je ook het bos ingestuurd. Ze hebben tot op de dag van vandaag een waardeloze prestatie geleverd!!!! Schande, schande, schande!!! En als UPC toch meeleest....Kom maar op! Vertel mij nou maar eens hoe jullie het allemaal gaan oplossen. Die mensen bij dat 0900 nummer doen geen ene fluit voor je. Hetzelfde geldt voor de monteurs. Als mijn probleem wordt opgelost, zal ik de eerste zijn die hier zijn woorden terug neemt. Ik zou er echter niet op rekenen!!!! Hoop bla bla....
UPC=Uw Probleem Continue (Ze lossen niets, maar dan ook niets op!!!)

Zo....dat lucht op. (PS klagen via hun site heeft geen zin....werkt nml ook niet...;-))

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: UPC = Uw Probleem Continue

Ongelezen bericht door TdeHond »

Zolang u niet na in gebreke gesteld te hebben ( liefst schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging, kopie van brief maken) de overeenkomst heeft ontbonden, bent u verplicht tot betalen.
U kunt echter als hier geen dienst tegenover staat om restitutie van de abonnementsgelden vragen.
Het zou geen onaardige geste zijn van UPC om na 7 monteurs waarvan 2 niet komen opdagen zelf de overeenkomst te annuleren omdat het om onduidelijke redenen niet lukt u de dienst te leveren waarvoor u betaalt.

Dus in gebreke stellen, 14 dagen de tijd geven een werkende verbinding te realiseren. Lukt dit niet opzeggen, toestemming automatische incasso opzeggen. Om schriftelijke bevestiging einde overeenkomst te vragen ( kosteloos)
Komt dit niet en weigert UPC de abonnementskosten waar geen dienst tegenover stond terug te betalen naar de Geschillencommissie telecommunicatie.

Brieven schriftelijk aangetekend liefst met ontvangstbevestiging versturen.

jack48
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 dec 2008 11:29

Re: UPC = Uw Probleem Continue

Ongelezen bericht door jack48 »

ik ben het dus absoluut niet met je eens.
ik ben al sinds ik internet heb en dat is zo,n jaartje of 6 bij UPC aangesloten , heb er nu ook digitale tv en bel via hun ,maar ik heb nog nooit de problemen gehad die hier beschreven worden , en nee ik werk niet bij UPC of dochter maatschappij , ik ben zelf werkzaam in de bouwmarkt

Wassily-UPC
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
Contacteer:

Re: UPC = Uw Probleem Continue

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

Beste inmimi,

Het spijt me te vernemen dat de problemen tot op heden niet zijn opgelost.

We willen graag nogmaals naar uw klachten kijken. Graag ontvangen wij uw gegevens via [email protected] onder vermelding van 'reactie tros radar forum'

Met vriendelijke groet,

Wassily-UPC
UPC Webcare

jurenilze
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 dec 2008 21:20

Re: UPC = Uw Probleem Continue

Ongelezen bericht door jurenilze »

Ik heb ook een periode van heibel gehad met UPC, echt een verschrikkelijk bedrijf, klagen via internet: geen reactie. 3 brieven gestuurd: nooit aangekomen hahaha. Uiteindelijk via UPC Webcare contact gezocht en jawel binnen 1 week het geld geregeld waar ik recht op had. Dus ik raad je aan contact op te nemen met UPC WEBCARE ([email protected]) daar wordt je op een nette correcte manier geholpen. Succes

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC = Uw Probleem Continue

Ongelezen bericht door agro »

Dus ik raad je aan contact op te nemen met UPC WEBCARE ([email protected]) daar wordt je op een nette correcte manier geholpen.
Dat alleen maar omdat de firma list en bedrog dan in het openbaar negatief in het nieuws komt.
Maar degenen die de weg niet vinden naar dit forum of een andere manier kennen om hun klacht publiekelijk te maken kunnen barsten.

johnnyb0y1
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 dec 2008 18:08

Re: UPC = Uw Probleem Continue

Ongelezen bericht door johnnyb0y1 »

Wij hebben zelf ook niks anders dan problemen met upc. Ik kan je zeggen dat wij hier al 35 monteurs hebben gehad en een stuk of 5 lijn-metingen in nog geen 3 jaar tijd. Ik denk dat in die 3 jaar tijd wel voor een paar honderd euro hebben gebeld naar de klantenservice(minimaal 45min per keer) aan de telefoon hangt en na die 45 minuten nog niks wijzer bent geworden, en de diensten er ook niet beter op worden. Ik zit er zelfs aan te denken om de rechtsbijstand eens te informeren of die er wat aan kunnen doen.

groeten john

not amused
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 dec 2008 19:23

Re: UPC = Uw Probleem Continue

Ongelezen bericht door not amused »

UPC rekent 18,50 euro aan herinneringskosten! Is dit überhaupt legaal? Is toch een absurd bedrag! Dat wordt ook nog eens in rekening gebracht als je al voor de vervaldatum hebt betaald, en staat pas op de volgende factuur. Antwoord van klantenservice is dan dat je eerst moet betalen en dat later via een klachtenprocedure terug kunt vragen. Gezien de onservicegerichtheid van dit bedrijf blijft dat waarschijnlijk ook zo, je kunt erom vragen maar je krijgt het nooit meer terug. Als je er over correspondeerd weten ze niet precies om wleke factuur het gaat en volgens hen is het bedrag altijd later binnengkomen dan op de acceptgiro vermelde datum. Maar, geven zij een kopie van hun afschrift om dat aan te tonen? Of moeten we dat maar gewoon aannemen?

Tijd om dit bedrijf eens flink onder de loep te nemen lijkt mij. :shock:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC = Uw Probleem Continue

Ongelezen bericht door agro »

Dat wordt ook nog eens in rekening gebracht als je al voor de vervaldatum hebt betaald, en staat pas op de volgende factuur. Antwoord van klantenservice is dan dat je eerst moet betalen en dat later via een klachtenprocedure terug kunt vragen. Gezien de onservicegerichtheid van dit bedrijf blijft dat waarschijnlijk ook zo, je kunt erom vragen maar je krijgt het nooit meer terug
Dit zal wellicht het begin zijn van een hoop problemen.
Betaal je dan zal het een hele kluif worden om het teveel in rekening gebrachte en betaalde terug te krigen.
Betaal je niet zal je binnen afzienbare termijn afgesloten worden.
Misschien verstandig om eens naar alternatieven om te zien.

Gesloten