Ik overweeg 3 inbouwapparaturen (magnetron,koellkast/diepvries combinatie en volledig geintegreerde vaatmachine) via www.inbouwdealer.nl, adres Marconistraat 7 B, 4004JM Tiel te bestellen en installeren.
Heeft iemand hier positieve of negatieve ervaringen mee?
Of weet iemand waar je goedkoop inbouwapparatuur kan bestellen die komt bezorgen en installeren.
Bemmel en Kroon in Forepark vraagt best veel en voor plaatsing vraagt hij 95 euro voor 1 apparaat en volgend apparaat 50 euro.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ervaringen met internetbedrijf (inbouwapparatuur keuken)
-
Re: ervaringen met internetbedrijf (inbouwapparatuur keuken)
Hallo,
Zijn de apparaten inmiddels geplaatst door inbouwdealer.nl? En hoe zijn jouw ervaringen daarmee?
Ik wilde dit nl. ook doen, dus ik ben wel benieuwd.
Bvd
Zijn de apparaten inmiddels geplaatst door inbouwdealer.nl? En hoe zijn jouw ervaringen daarmee?
Ik wilde dit nl. ook doen, dus ik ben wel benieuwd.
Bvd
Re: ervaringen met internetbedrijf (inbouwapparatuur keuken)
Dag Tim,
Ik heb bij nader inzien niet bij inbouwdealer inbouwapparatuur gekocht omdat die dealer niet aangesloten is bij waarborgfonds. En ook kreeg ik geen reactie van mensen. Ik heb bij bemmel en kroon 3 inbouw apparatuur met korting gekocht. Verder hebben ze heel goed geplaatst en was de service prima!
Succes met inkopen.
met vriendelijke groeten
Anlu
Ik heb bij nader inzien niet bij inbouwdealer inbouwapparatuur gekocht omdat die dealer niet aangesloten is bij waarborgfonds. En ook kreeg ik geen reactie van mensen. Ik heb bij bemmel en kroon 3 inbouw apparatuur met korting gekocht. Verder hebben ze heel goed geplaatst en was de service prima!
Succes met inkopen.
met vriendelijke groeten
Anlu