LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Einde GRATIS girorekening Postbank/ING

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
KarelD

Einde GRATIS girorekening Postbank/ING

Ongelezen bericht door KarelD »

Ik had voor een (2de) girorekening een zg. Basispakket zonder de wens van een Betaalpas (à 10,95). Dus GRATIS. :D

Nu gaan ze vanaf 1 jan 2009 voor het Basispakket een bedrag van 12,40 eurotjes vragen, maar dan zou dat nu inclusief betaalpas zijn.

Dus nu maar afwachten of ze naast afboeken van de pakketkosten van 3,10 euro per kwartaal mij automatisch een Betaalpas gaan toezenden............want nu is er geen keuze meer.....

Consumentt

Re: Einde GRATIS girorekening Postbank/ING

Ongelezen bericht door Consumentt »

Ik dacht dat al langer niet kon dat gratis.
Zonder pas kon je in ieder geval niet telebankieren en andere "features" gebruiken.
Postbank is al lang Postbank niet meer. Net als bij de rest van de banken is het nu dokken, dokken, dokken.

Mendoza

Ongelezen bericht door Mendoza »

de 12,40 is nog steeds voor een rekening in combinatie met een betaalpas...dus bij het niet hebben van deze pas betaal je dus ook geen E3,10 per kwartaal.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Omdat iedereen dus ook de gratis klanten zonder pas dit kregen heb ik tijdig gemaild.

Foutje, ze hadden dit niet naar deze klanten moeten sturen.
U blijft gratis, en internet bankieren zonder pas kan nog steeds.
Bestaande blijven online, maar als je start moet je wel een pas hebben...

Dus gratis klanten zonder pas die al online waren blijven gratis internet bankieren.
Maar bij een foutje moet je een bankpas vragen om deze te herstellen dus zo moet je of toppen of betalen....

Gesloten