LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kabelaansluiting telefonie KPN-Tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
biancaenleo

kabelaansluiting telefonie KPN-Tele2

Ongelezen bericht door biancaenleo »

:evil:
Wij hebben telefonie en internet afgenomen bij Tele2. Nu is gebleken dat de telefoonkabel die binnen zou moeten komen, niet binnen komt. deze ligt wel voor het huis, maar komt niet binnen.
Hierover diverse keren contact opgenomen met zowel KPN als Tele2. Beide partijen verwijze steeds naar elkaar. Ondertussen kost dit meer als 150,00 aan telefoonkosten en kunnen wij nog steeds geen gebruik maken van internet en telefonie.
zowel bij de KPN als bij tele2 een klacht ingediend. KPN heeft als telefonische reactie gegeven, dat zij niets kunnen doen omdat tele2 dit bij hen moet aanvragen. Wanneer zij nu zouden komen, zonder dat tele2 dit heeft aangevraagd zouden zij een boete krijgen.
Tele2 heeft nog niet op de klacht gereageerd.

axasjaak

Re: kabelaansluiting telefonie KPN-Tele2

Ongelezen bericht door axasjaak »

Mag ik eens vragen :
Betreft het hier een nieuwbouwwoning en zo ja , moet u dan niet bij uw aannemer zijn die uw huis oplevert zonder benodigde telecom-aansluiting ?

biancaenleo

nee, dit is al een oud huis. het is ergens tussen eind 1800 en begin 1900 gebouwd.

axasjaak

Ongelezen bericht door axasjaak »

Hoe heeft u dan in het verleden getelefoneerd of verbinding gemaakt met het internet ? Uw info is wel erg summier.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Heb je altijd telefoon via KPN gehad???? zo ja dan ligt er een kabel wat ik ook niet anders verwacht.

Heb jij bij Tele 2 een nieuwe lijn aangevraagd en niet de bestaande overlaten nemen door Tele 2 dan kan er en probleem voor doen dat de 2e aderpaar van je telefoonkabel gelast meot worden m,its je wel 2 aderparen hebt.

Ik weet dus niet wat je aangevraagd hebt, maar er is altijd een aderpaar in huis waar je telefoon, internet of beide op kan krijgen mits je voldoet aan bepaalde eisen zoals lengte enz.

Het lijkt me dat er een fout is gemaakt met de aanvraag, en dat Tele 2 je internetverbinding op de eventuele 2e aderpaar wilt aansluiten.

biancaenleo

wij hebben deze woning sinds juli dit jaar (toen zijn wij erin getrokken) wij hebben hiervoor geen eigen woning gehad. de vorige bewoners hadden wel telefonie, maar dit zal via de kabel zijn gegaan. wij hebben vanaf juli nog geen gebruik kunnen maken van internet en telefonie. wij hebben bij tele2 een tele2 compleet pakket aangevraagd. wij hebben de modem etc ontvangen. maar kunnen er geen gebruik van maken.
hebben jullie nog tips?

WebServiceTele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Beste binacaenleo,

ik ben een medewerker van Tele2 en zou u graag willen vragen of u uw gegevens naar [email protected] wilt sturen. Dan zal ik proberen u zo snel mogelijk van dienst te zijn.

areyouben

Ongelezen bericht door areyouben »

Grappig dat ik vaak internetaanvragen afgekeurd zie worden vanwege het niet weten welk Isra punt gebruikt moet gaan worden op een huisadres, en hier dus internet kan worden aangevraagd op een niet bestaand isra punt (of een buiten het huis bevindend geval??)!

Gesloten