LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Em Té verzekeringen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
chipkaart
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 dec 2006 12:18

Em Té verzekeringen

Ongelezen bericht door chipkaart »

Beste mensen,

Ik ben van plan om een nieuwe auto aan te schaffen - en deze moet uiteraard ook verzekerd worden.

Ik ben via google op http://www.em-teverzekeringen.nl/ gestuit, ik heb er echter nooit van gehoord. Ik weet wel dat em-té een supermarktketen is, onderdeel van Sligro.

Heeft iemand ervaring met deze verzekeraar? Want ze zijn vrij scherp geprijsd, en daarnaast geven ze ook gratis een navigatiesysteem weg.

Ik heb geprobeerd om er iets over te vinden op google, maar verder dan de site zelf kom ik niet.

Bvd!

chipkaart

santygo
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 apr 2004 19:46

Re: Em Té verzekeringen

Ongelezen bericht door santygo »

Wie verzekert er nu een auto bij een supermarkt, nota bene bij een totaal onbekende verzekeraar?

Bij een supermarkt doe je de dagelijkse boodschappen, maar toch geen verzekerings- of bankzaken???

Stel er ontstaat een schade, wie denkt u dat de contactpersoon wordt, het meisje aan de kassa?

Ex-beheerder
Berichten: 238
Lid geworden op: 20 mei 2004 05:46

Re: Em Té verzekeringen

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Delta Lloyd is nu net echt een onbekende verzekeraar. Ook Hema verkoopt heel veel -goedkopere- verzekeringen. Niets mis mee, dus

chipkaart
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 dec 2006 12:18

Re: Em Té verzekeringen

Ongelezen bericht door chipkaart »

Ik heb al ervaringen met HEMA - prima verzekeraar, zelfs eigen helpdesk die altijd supersnel te bereiken is en het schade melden gaat dan ook niet via de lokale HEMA-vestiging...
Nee ik twijfel niet aan de betrouwbaarheid van Em-Te verzekeringen, maar meer aan de ervaring die ze hebben: ze zijn namelijk niet zo heel lang op de markt...

Henk25
Berichten: 227
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:40

Re: Em Té verzekeringen

Ongelezen bericht door Henk25 »

Het is een van de labels van Virtes (onderdeel van Delta Lloyd).
In andere landen is het heel gewoon om je verzekeringen op deze manier te kopen.

Vergelijk het met andere huismerken van de supermarkt zoals broodbeleg of cosmetica. Die maken ze bijna nooit zelf. Toch zijn het meestal geen slechte producten. Je moet alleen wel goed kijken of er geen vreemde uitzonderingen in de voorwaarden staan.

chipkaart
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 dec 2006 12:18

Re: Em Té verzekeringen

Ongelezen bericht door chipkaart »

Bedankt Henk.
Ik denk om deze keer toch voor Em-Té te gaan, ik vind dat navigatiesysteem toch erg aantrekkelijk. En als het me niet bevalt kan ik zelfs nog afzien zie ik.
Alleen vind ik het nog steeds erg vreemd dat er he-le-maal niks op internet te vinden is over Em-Té verzekeringen, terwijl HEMA op kassa/radar etc wordt besproken. En ander minpuntje: helpdesk kost 10 cpm!
Groeten!

Henk25
Berichten: 227
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:40

Re: Em Té verzekeringen

Ongelezen bericht door Henk25 »

Krijg je die ook bij een contract voor een jaar?

Kijk voor de zekerheid ook bij Allsecur, ANWB en zo`n vergelijkingssite.
Een mooi klusje zo met 2 zondagen.

Veel succes en een prettige avond.

chipkaart
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 dec 2006 12:18

Re: Em Té verzekeringen

Ongelezen bericht door chipkaart »

Voor zover ik er uit kan opmaken krijg je de cadeaus er altijd bij, zolang je er 1 jaar aan vast zit. Of zie je dat anders, Henk?
En ANWB, Independer.nl, Hema etc komen met minstens 5 euro p/m boven die van Em-Té uit (dat terwijl Em-Té meer functies heeft!).

Henk25
Berichten: 227
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:40

Re: Em Té verzekeringen

Ongelezen bericht door Henk25 »

Helaas kan ik je niet verder helpen. Je zal zelf een beslissing moeten nemen welke de beste voor jou is. Ieder mens en situatie is anders. Hopelijk zien mensen die daar al verzekerd zijn jouw vraag en kunnen ze er iets over vertellen.

Succes.

KeesvDam
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2009 22:19

Re: Em Té verzekeringen

Ongelezen bericht door KeesvDam »

Ik heb sinds een paar weken een All-Risk verzekering voor mijn Opel Vectra afgesloten bij Em-té voor een zeer aantrekkelijke premie (op basis van max. aantal schadevrije jaren). Wat blijkt?: Mijn vorige verzekering bij Centraal Beheer Achmea was zélfs met een royale collectiviteitskorting van 32% via mijn werkgever NOG STEEDS DUURDER dan bij Em-té. Ik heb op het gebied van schade-afhandeling nog geen ervaring met Em-té (en hoopt dat ook niet te krijgen!) maar ik gun ze alleen al om dit feit het voordeel van de twijfel en ben toch met ze in zee gegaan! Wel jammer is dat je de polisvoorwaarden alléén online in kunt zien en ze niet in hardcopy toegezonden krijgt, maar dat hoort natuurlijk ook bij een verzekering (via internet) waar op deze manier kosten mee bespaard worden,

Kees

Gesloten