LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] laservards

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
M. Hartane

laservards

Ongelezen bericht door M. Hartane »

Ik had tot vorige jaar een uitstel van betaling na een aankoop bij it's.
Een creditcard was aan de overeenkomst gebonden. Ik vond dat niet erg want de card zou ik toch niet gebruiken en die heb ik ook niet geactiveerd. De kosten ad € 10 en 14,95 heb ik ook betaald.
In december 2007 heb ik de kaart schriftelijk opgezegd. Het aankoop bedrag ook tijdig (in juni 2007) betaald zodat ik niet met rente enz.. geconfronteerd wil worden. Tot zover ging alles goed.
Begin december 2008 krijg ik echter een rekening met een bedrag van € 14,95 alszijnd GARANTIEPLAN. Het bedrag werd prompt van mijn rekening afgeschreven. Die heb ik meteen door mijn bank laten storneren.
Ik heb een brief aan LaserCards gestuurd en alsnog alles uitgelegd.
Ik krijg keurig binnen 2 weken een antwoord terug dat mijn card is ingetrokken en de oude vernietigd kon worden. Ok niets meer aan de hand.Dat dacht je. Ik word nu 2 keer per dag gebeld door de computer die mij met een automatisch stem vraagt dat ik een achterstand heb van €14,95 en of ik toets 1 of 2 wil indrukken om de betaling te voldoen. ECHT VAN DE POT GERUKT :evil:

Cesar

Re: laservards

Ongelezen bericht door Cesar »

Welkom bij LaSeR-Cards. Zoek het forum er maar eens op na.

Gewoon rekening laten blokkeren bij je bank.

Ga verder met je leven.

Ohja, vandaag of morgen gaat de telefoon en krijg je de computer aan de lijn welke jou gaat vertellen op welke manier je moet gaan betalen.
Gewoon ophangen en geen informatie inspreken.

M. Hartane

Ongelezen bericht door M. Hartane »

Ok bedankt voor de tip. Ik heb de rekening door de bank laten blokkeren.

En inderdaad ze bellen 2 keer per dag en als ik op de nummermelder zie dat het een geheim is, laat ik het gewoon rinkelen maar het is erg vervelend. :lol: [/b]

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Als men inderdaad 2x per dag belt, kan je bij de KPN (als je daar je telefoonlijn hebt) aangifte doen van telefoon terreur.

Meld dat het om een afgeschermd nummer gaat.
Noteer datum en tijd dat gebeld is (een paar dagen) en geef dit door.

Geen enkel nummer is ontraceerbaar voor techneuten bij KPN :)

mentos

Ongelezen bericht door mentos »

Ik kan (als cesar) alleen maar zeggen. Droevige Welkom bij BeLaSeR-Cards.

Enkele Tips:
1. Vraag altijd naar de namen met wie je heb gesproken.
2. Geen gesprek voeren voordat zij DUIDELIJK hun naam noemen. Erg belangrijk!
3. Noteer ook de dag en tijd wanneer je heb gesproken.
4. Op hun computerscherm hebben zij veel, erg veel persoonlijke info over je. Bijna zoveel als de belastingdienst.
5. Jij weet NIETS van je gesprekspartner af. Helemaal niets! Wees voorzichtig!
6. Het zijn schoften die vijf dagen per week tientallen mensen belazeren, dus, wees voorzichtig!

Als je "Belaser" belt, zult je geintimideerd en geprovoceerd worden, wees geduldig en niet bang, zij zijn zelf bang dat je gaat klagen.
Zij proberen je meteen aan te vallen en een of andere toezegging van je krijgen.
Zeg niets toe en blijf bij je eigen WAARHEID.

Als je klacht naar KIFID gaat sturen kan het van belang zijn.

Veel sterkte!

P.S. Eventuele toevoegingen/correcties op de "Tips als je problem hebt met LaserCard" zijn uiteraard welkom.

Gesloten