Een creditcard was aan de overeenkomst gebonden. Ik vond dat niet erg want de card zou ik toch niet gebruiken en die heb ik ook niet geactiveerd. De kosten ad € 10 en 14,95 heb ik ook betaald.
In december 2007 heb ik de kaart schriftelijk opgezegd. Het aankoop bedrag ook tijdig (in juni 2007) betaald zodat ik niet met rente enz.. geconfronteerd wil worden. Tot zover ging alles goed.
Begin december 2008 krijg ik echter een rekening met een bedrag van € 14,95 alszijnd GARANTIEPLAN. Het bedrag werd prompt van mijn rekening afgeschreven. Die heb ik meteen door mijn bank laten storneren.
Ik heb een brief aan LaserCards gestuurd en alsnog alles uitgelegd.
Ik krijg keurig binnen 2 weken een antwoord terug dat mijn card is ingetrokken en de oude vernietigd kon worden. Ok niets meer aan de hand.Dat dacht je. Ik word nu 2 keer per dag gebeld door de computer die mij met een automatisch stem vraagt dat ik een achterstand heb van €14,95 en of ik toets 1 of 2 wil indrukken om de betaling te voldoen. ECHT VAN DE POT GERUKT
