LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Probleem Nokia N95 in combinatie met T-mobile abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Josoj
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 dec 2008 18:08

Probleem Nokia N95 in combinatie met T-mobile abonnement

Ongelezen bericht door Josoj »

Hallo
In Oktober 2007 heb ik www.belnu.nl een Nokia N95 met een T-mobile abonnement aangeschaft, Dit heeft ca. een jaar goed gefunctioneerd. Tijdens het upgraden naar een nieuwe firmware van de N95 viel het toestel uit en kon niet meer aangezet worden. Ik heb daarop contact gehad met www.belnu.nl en zij advisserde me het toestel naar hun op te sturen en dan zouden zij het naar een Nokia Repair Nenter (NRC) sturen. Ik vertelde hun dat bij mij in de buurt ook een NRC was. Daarop vertelde ze met dat ik het toestel met de factuur ook naar hun kon brengen, Zij zouden het dan wel oplossen. Ik heb het toestel weggebracht maar aangezien het te complex was hebben zij het toestel opgestuurd naar Nokia. Na ca. 3 weken kreeg ik het toestel terug. Sindsdien heb ik regelmatig dat het toestel een foutmelding geeft: Plaats SIM kaart of SIM kaart registratie mislukt. In eerste instantie dacht ik dat het aan de SIM kaart lag en ben daarom naar de T-mobile shop in de stad gegaan. Zij hebben de kaart vernieuwd maar het probleem bleef. Ik ben daarop terug gegaan naar de NRC en zij begrepen dit niet. Ze hebben het eerst even zelf bekeken maar uiteindelijk hebben ze het toestel met de klacht weer terug gestuurd naar Nokia. Na ca. 3 weken kreeg ik het toestel weer terug, maar de foutmeldingen bleven. Daarop heeft de NRC een test enkele dagen gedaan met een andere SIM kaart (KPN) en dit bleef goed te gaan. Echter zodra de SIM kaart van T-mobile erin komt krijg ik weer het probleem. Ik heb inmiddels ook al eens telefonisch contact gehad met T-mobile en ook al met Nokia, maar beide schuiven het probleem naar de andere toe. Ik heb beide het probleem uitgelegd. ALs ik een andere SIM-kaart (KPN) in de Nokia N95 heb, is er geen probleem. Als ik de T-mobile SIM-kaart in een ander oud toestel zet (KPN en Mitsubishi), is er ook geen probleem. Alleen de combinatie N95 met mijn T-mobile kaart geeft constant een probleem. Kan iemand me adviseren hoe te handelen. Ik wil nu eindelijk mijn toestel eens werkend terug krijgen. Bij voorbaat dank.
Jos

RubenF
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 aug 2006 01:37

Re: Probleem Nokia N95 in combinatie met T-mobile abonnement

Ongelezen bericht door RubenF »

Er zijn meer mensen die verschillende problemen hebben met updates
hier is bijv: 1 link
http://www.onbezet.nl/2008/03/26/nokia- ... te-210016/

ik heb er geen verstand van maar heb je al geprobeerd de oude versie er weer in te zetten?

er staan nog meer topics op internet veel s6 ermee

Josoj
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 dec 2008 18:08

Re: Probleem Nokia N95 in combinatie met T-mobile abonnement

Ongelezen bericht door Josoj »

Terugzetten naar de oudere versie kan vlogens het NRC niet. Ze zeggen trouwens dat dit volgens hun niets zou moeten uitmaken. Bij de nieuwere versies moeten alle oude fouten eruit zijn.
Toch bedankt voor je antwoord.

Gesloten