LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile liegt en bedriegt

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jack48
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 dec 2008 11:29

T-Mobile liegt en bedriegt

Ongelezen bericht door jack48 »

In juli van dit jaar viel mijn toestel in de wc ,einde tel. dus naar T-mobile omdat zei Orange,waar ik goed over te spreken was,zou daar naar overgaan,zei hadden de oplossing ik kreeg een nieuw toestel Nokia n95 en kreeg dan 4 maanden dubbele kosten,tot het einde van mijn contract van Orange.
ik moest dan na 7Nov. terug komen voor nummer behoud zo gezegd zo gedaan , maar toen kwam het ik kon niets omdat mijn contract door liep en nu moest ik tot 1 Mei wachten ,want dan was het einde contract Orange , ik heb alles zwart op wit staan dat ik na 7 Nov. moest komen en nu kon dan pas na 1 jan. dus 2 maanden gelogen om mij een contract te verkopen.
dit met het hoofdkantoor besproken en ze zouden dat regelen.alles staat in de comp. maar dan was ik gisteren (27Dec. ) in een ander filiaal van hun en vroeg of k bij hun terecht kon om mijn contract te verlengen met nummer behoud , maar wat blijkt nu ik heb ook nog eens een ander contract , en kan nu niet onbeperkt mijn bel tegoed meenemen , maar dat was niet de afspraak , ik wil nu niks meer te maken hebben met T-Mobile kan ik met tussenkomst van een advocaat van mijn contract af , zei hebben gelogen over de duur van mijn contract bij Orange en heb dat zwart op wit staan , wie kent deze vorm van oplichting door T-Mobile en heeft eventuele tips

freggel
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 dec 2008 20:34

Re: T-Mobile liegt en bedriegt

Ongelezen bericht door freggel »

Een bijzondere verkoop constructie zou ik zelf nooit accepteren, gezien het 9 van de 10 keer fout gaat. Of met de bijzondere woorden, "Alles komt goed meneer". Zoals hier een gast die zijn bonus wil halen, met een nieuw contract.
Enigste wat je kan doen is bij de klachten afdeling van t-mobile het nodige eisen. De medwerkers in de store en van de klantenservice hebben veelal de middelen niet om het op te lossen.

Gesloten