LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Banken & Makelaars

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
willem de 16de
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 jan 2007 13:28

Banken & Makelaars

Ongelezen bericht door willem de 16de »

Een dikke 2 jaar geleden opende ik de topic,
"Banken zijn onbetrouwbaar."

Na de nodige, razende, honende maar tevens volstrekt inhoudloze reacties, hoogstwaarschijnlijk van lagere en domme werknemers uit die sector, heeft de sitebeheerder, zeer helaas, die topic van deze site met alle reacties weggevaagd. :roll: :twisted:

De hele financiële wereldcrisis had voorkomen kunnen worden wanneer ik de kans toen had gehad te schrijven waaróm ik deze mening was toegedaan.

Wat er tot nu toe in de publiciteit gebracht is, is slechts het topje van een hele smerige ijsberg. Zeker is, dat er bij de overheid op dit moment veel meer bekend is geworden wat er zich back stage al die jaren heeft afgespeeld door die witte boorden "heren" maar die houdt die vuile was angstig verscholen, want wat, wanneer iedere burger in paniek al zijn geld ogenblikkelijk uit het bankbeheer zou trekken?
Bernard Madoff met zijn keurig nette smoel en zijn gelikte maniertjes wist zelfs zijn soortgenoten om zijn beerput te leiden en te verleiden onbeperkt geld in zijn manipulatiespel te pompen. Meestal herkennen dieven de dieven al per brief.
Onze maatschappij kan niet meer zónder banken maar ik spreek bij deze de hoop uit, dat er weer geen geitenharen wollen sokken zachte heelmeesters op deze sluwe manipulanten worden losgelaten. Als het goed gebeurd zullen er heel wat CEO's en stafleden van banken de harde schoen van schoonmakers voelen.

Makelaars zijn van hetzelfde slag, schreef ik 2 jaar geleden ook op deze topic. Die heren hebben onbeschrijflijk veel trucs in hun trukendozen. Zij léven van de domheid van onze volksmassa en dat weten zij zelf maar al te goed. Die handel krijgt nu ook de rekening van zijn gerotzooi met zijn goedgelovige klanten. Het koekje van eigen deeg!
U denkt dat er uitzonderingen waren? :lol: :cry: :roll:
Fout! Zij hebben niets anders dan u die mening mooi gecamoufleerd weten op te dringen, maar wees blij dat u nooit achter hun hoge schermen hebt kunnen kijken. :roll: Uitzondering willen zijn in die branche betekende onherroepelijk met je kantoor op de klippen lopen. zij zouden zich buiten hun vak plaatsen en kapot geconcurreerd worden. Geen keus anders dan alles goed camoufleren!
Zij hebben de markt beheerst, terwijl juist de vraag en aanbod de markt dient te beheersen voor een goed evenwicht tussen de prijs en het geboden object. Zij zijn nu de schuldigen aan dat iedereen die nu met huizen in de verkoop zitten waaraan de meest bespottelijke prijzen hangen die niets meer te maken hebben met de huidige vraag en aanbod verhouding. Vastgelopen makelaar in hun eigen trukendozen. :lol: :lol: :lol:
De overheid keek ernaar n sliep rutig door in hun heerlijke droom van onze schijn welvaart die nu eindelijk ten val komt!
Dit heb ik voorzien, maar wie luistert nou naar mij of eventueel naar het tros radar forum wanneer ik mij 2 jaar geleden had kunnen uiten?
Zo werkt dat in onze doodzieke maatschappij.
Leugen, bedrog en arrogantie maken ook in democratisch Nederland de dienst uit.
Inversteer maar in gaarkeukens wanneer dat mogelijk wordt.

Gerborgh
Berichten: 381
Lid geworden op: 27 jun 2006 18:02

Re: Banken & Makelaars

Ongelezen bericht door Gerborgh »

De hele financiële wereldcrisis had voorkomen kunnen worden wanneer ik de kans toen had gehad te schrijven waaróm ik deze mening was toegedaan.
Hahaha... Sorry maar zo'n staaltje van zelfoverschatting heb ik al een tijd niet meer gelezen op dit forum.

willem de 16de
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 jan 2007 13:28

Re: Banken & Makelaars

Ongelezen bericht door willem de 16de »

:D :D :D
Laat je daar nou eens helemaal gelijk in hebben!
Dat moest je dus met een dikke knipoog gelezen hebben,:wink: :wink: :wink: Maar dat begreep jij toch wel?
Wel overeind blijft is dat er meer sceptici van important gewicht :wink: waren, die ook niet voor serieus genomen werden. Immers, de waarheid is een van de meest gevreesde fenomenen in ons menselijk bestaan.

__oi__
Berichten: 441
Lid geworden op: 16 apr 2008 20:11

Re: Banken & Makelaars

Ongelezen bericht door __oi__ »

En de zelfoverschatting gaat voort :
....dat er meer sceptici van important gewicht waren, die ook niet voor serieus genomen...
Je begrijpt hoop ik dat je je zelf als iemand neergezet met important gewicht? Of was dit weer die "knipoog"?

MPO
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:24

Re: Banken & Makelaars

Ongelezen bericht door MPO »

Ik stel voor dat de sitebeheerder zijn eerdere (overigens zeer goede) actie herhaalt....(zonder knipoog)

willem de 16de
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 jan 2007 13:28

Re: Banken & Makelaars

Ongelezen bericht door willem de 16de »

Je begrijpt hoop ik dat je je zelf als iemand neergezet met important gewicht? Of was dit weer die "knipoog"?
Waar zouden die knipogen toch voor zijn meneer __oi__?
Is dat het enige wat u uit mijn topic distileert? :roll:
Ook misschien boter op uw bolletje in uw branche?
Wees blij met uw collega in het vaag MPO, want die is nóg bozer in zijn hemd.

Ik wilde u beiden niet kwetsen hoor. :oops:
Dat heeft mogelijk alleen de waarheid gedaan :?: :wink:

Toch wens ik ook u beiden een hoopvol en eerlijk 2009!
Laatst gewijzigd door willem de 16de op 29 dec 2008 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.

willem de 16de
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 jan 2007 13:28

Re: Banken & Makelaars

Ongelezen bericht door willem de 16de »

In mijn familie zit ook een CEO van een grote bank.
Ik vraag mij af of hij die _oi_ én die MPO is. Tijdens onze gezellige en onderhoudende familie onderonsjes gaat hij altijd zo ver mogelijk van mij af ziten. :roll: :lol: Of wanner hij te weten is gekomen, dat ik óók zal komen, laat hij ona allen zien waarvoor hij zo over goed zich heeft laten "betalen" :roll: in "zijn" onderneming. Want zijn smoezen zijn dan ook altijd grenzeloos orgineel te noemen.
De lievert! :lol:

willem de 16de
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 jan 2007 13:28

Re: Banken & Makelaars

Ongelezen bericht door willem de 16de »

Loopt een wrattenzwijn over de PC Hoofdstraat. Komt hij miss World tegen die een klein koortslip pukkeltje heeft.
Zegt het wrattenzwijn, "Hé arrogant zelfoverschattertje, ik vind dat jij zo niet meer aan je waardigheid kan beantwoorden met zo'n onderlipje." :lol:

Ach jah, dat wrattenzwijn toch! :wink:

MPO
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:24

Re: Banken & Makelaars

Ongelezen bericht door MPO »

zucht...
Ik snap wel waarom die bankdirecteur weinig zin heeft in verjaardagen met jou (wederom zonder knipoog)

willem de 16de
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 jan 2007 13:28

Re: Banken & Makelaars

Ongelezen bericht door willem de 16de »

Valt mij weer mee dat jij ook nog iets begrijpt. :)
Maar dit was dus een makkie!
Waak je voor mij als je curator!

Fijne jaarwisseling en nogmaals:
een schaamteloos en hoopvol 2009!

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Banken & Makelaars

Ongelezen bericht door Consumentt »


Gesloten