LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubel Goossens Meubelen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
trace123
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2008 15:29

Meubel Goossens Meubelen

Ongelezen bericht door trace123 »

Hi,

Meubel gekocht bij Goosens meubelen, echter defect geleverd. Koop direct op de bon van de vervoerder geannuleerd en geweigerd een nieuwe levering te krijgen. Mijn ervaring is dat ze het defecte product 'snel' repareren en het zelfde product alsnog bij je proberen te slijten.

Goossens is aangesloten bij CBW.

Volgens mij is het een vrij standaard consumenten recht om je aanbetaling terug te ontvangen indien meubel defect wordt geleverd. (zelfde voor vele andere goederen). Zij bestrijden dit. Ik heb uiteraard rechtsbijstand, dus zal morgen even kontakt met advocaat opnemen.

Iemand hier ervaring mee ?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubel Goossens Meubelen

Ongelezen bericht door sjoegel »

Je kletst maar wat. De winkelier moet in de gelegenheid gesteld worden een en ander te repareren. Daar zijn termijnen voor.Maar dat zal de rechtsbijstand je wel uitleggen.

sales1
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 okt 2006 21:30

Re: Meubel Goossens Meubelen

Ongelezen bericht door sales1 »

Is de firma Goossens wonen&slapen ,de boel wederom aan het bedonderen!!!Mensen kijk uit!!!

16again
Berichten: 16211
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Meubel Goossens Meubelen

Ongelezen bericht door 16again »

De winkelier moet in de gelegenheid gesteld worden een en ander te repareren
Dat klopt volgens de cbw voorwaarden.
Echter wettelijk heeft de consument het recht zelf te kiezen tussen reparatie en een nieuw product!

De consument heeft echter niet het recht om gehele koop ongedaan te maken, wat de topic starter wel wil

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: Meubel Goossens Meubelen

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Topic opener heeft ongelijk. De leverancier moet ik staat zijn om het product te herstellen of te vervangen, geld terug is niet verplicht.

Gesloten