LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort
Re: Telfort
En dit las ik ook nog.
------------------------------------------------------------------------
Telfort heeft de prijs van zijn 20MB-abonnement verhoogd van 19,95 naar 24,95 per maand. De verhoging geldt overigens alleen voor nieuwe abonnees. Voor 19,95 kan men nog wel een 4MB-abonnement krijgen. De provider laat weten dat veel mensen 20 MB niet nodig hebben, en dus ook prima met 4MB kunnen. De wijziging is per direct ingegaan.
--------------------------------------------------------------------------
De oude abonees gaan dus niet meer betalen.
------------------------------------------------------------------------
Telfort heeft de prijs van zijn 20MB-abonnement verhoogd van 19,95 naar 24,95 per maand. De verhoging geldt overigens alleen voor nieuwe abonnees. Voor 19,95 kan men nog wel een 4MB-abonnement krijgen. De provider laat weten dat veel mensen 20 MB niet nodig hebben, en dus ook prima met 4MB kunnen. De wijziging is per direct ingegaan.
--------------------------------------------------------------------------
De oude abonees gaan dus niet meer betalen.
Re: Telfort
Van ziggo naar telfort, de eerste 2 weken geen telefoon verbinding er wordt niet verteld dat als je een linksys router hebt dat deze niet meer werkt dus linkys bellen binnenkort, de telefoonlijn van telfort is erg onstabiel, ik heb al veel moeten bellen naar telfort omdat mijn telefoon niet werkt dus mobiel bellen a €00,30 cent per minuut plus de kosten van je mobiel ik heb 6 mederwerkers aan de lijn gehad, de kosten van mijn mobiel zijn giga hoog, wat een waardeloze service.
Tot nu ben ik nog niet erg tevreden van mijn overstap van ziggo naar telfort.
Tot nu ben ik nog niet erg tevreden van mijn overstap van ziggo naar telfort.
Re: Telfort
Telfort.
Een grote ellende zaak ligt bij rechts bijstand nu.
Heb het helemaal gehad met dat bedrijf, kan gewoon niet begrijpen als een derde partij be berokken is dat het wel kan inneens.Op eigen houtje red je het gewoon niet.Zeer grote ergenis dus.Heb deel abbonementskosten terugekregen dat wel.Maar kan niet wachten tot het Juni 2009 is.Weg daar bij Telfort.
Een grote ellende zaak ligt bij rechts bijstand nu.
Heb het helemaal gehad met dat bedrijf, kan gewoon niet begrijpen als een derde partij be berokken is dat het wel kan inneens.Op eigen houtje red je het gewoon niet.Zeer grote ergenis dus.Heb deel abbonementskosten terugekregen dat wel.Maar kan niet wachten tot het Juni 2009 is.Weg daar bij Telfort.
Laatst gewijzigd door R.Bogaard op 28 dec 2008 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Telfort
Geen problemen met Telfort en een goede prijs / kwaliteit verhouding vind ik. Enkel de helpdesk is inderdaad een ramp toen ik hen bij aansluiting een paar keer probeerde te bellen. Erg weinig vakkennis.
Een provider die net zo goedkoop is en net zo`n prima internet verbinding aflevert moet nog opstaan. Alice is niks heb ik al van diverse kanten gehoord.
Een provider die net zo goedkoop is en net zo`n prima internet verbinding aflevert moet nog opstaan. Alice is niks heb ik al van diverse kanten gehoord.
Re: Telfort
Pas daar mee op met Alice, Alice is namelijk geen obeperkt internet. Ze hebben daar een fare use policy. Nou, met zoiets zou ik dus nooit in zee gaan.
Re: Telfort
Providers als Alice moet je inderdaad een beetje mee oppassen! ( welke provider niet! )
Vaak zit je er 2 jaar aan vast, en met problemen ben je finaal de *** wanneer je de helpdesk moet bellen...,
Wanneer de boel echter goed draait heb je een beter én sneller abonnement dan de gevestigde providers,
Kwestie van bewust risico nemen,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Vaak zit je er 2 jaar aan vast, en met problemen ben je finaal de *** wanneer je de helpdesk moet bellen...,
Wanneer de boel echter goed draait heb je een beter én sneller abonnement dan de gevestigde providers,
Kwestie van bewust risico nemen,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 24 dec 2008 16:10
Re: Telfort
Heb al eerder gerageerd op het negative van TELFORT vanwege green isp
Omdat ik ook mobiel bel via Telfort, kom ik er nu achter dat mijn abbonement bij aansluiting vorig jaar van internet, ook mijn mobiele abbonement is verlengt zonder de kortingen die ik altijd had.
Ik betaal nu 2 keer zoveel per maand
Kontakt met de klantenservice leverde mij op
"Ja meneer daar kunnen wij niets aan doen" Pats de hoorn erop.
Is dit nog acceptaabel, voor mij niet!
Hoe gaan we dit aanpakken
Groetjes, Peter
Graag reactie
Re: Telfort
Hoi Peter,
Zo zijn er vele met ons met dit probleem helaas.
Je kan tegen zo'n onbedul van een bedrijf niets beginnen gewoon.
Weet wel dat ik aan het aftellen ben inmiddels.
Toevallig weer e-mals verstuurd omdat mijn telefoon het WEER niet doet. Ziek zwak en misserlijk word ik ervan...
Zo zijn er vele met ons met dit probleem helaas.
Je kan tegen zo'n onbedul van een bedrijf niets beginnen gewoon.
Weet wel dat ik aan het aftellen ben inmiddels.
Toevallig weer e-mals verstuurd omdat mijn telefoon het WEER niet doet. Ziek zwak en misserlijk word ik ervan...
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 24 dec 2008 16:10
Re: Telfort
Nog een keer met Peter
Kunnen we samen via de geschillencommisie niet iets bereiken?
Kan RADAR ons ondersteunen?
Wie doet ermee??
Met dank voor je reactie
Peter
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 29 dec 2008 13:39
Re: Telfort
Ik zit al 2 jaar bij Telfort,naar alle tevredenheid, helpdesk is inderdaad een ramp. komen beloftes niet na, zijn niet deskundig en van klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit gehoord.
Maar gelukkig heb ik die maar 1 keer nodig gehad.
Maar gelukkig heb ik die maar 1 keer nodig gehad.