LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Club la Costa / Marina del Sol?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:59, 1 keer totaal gewijzigd.

chelly's
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jul 2008 12:06

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door chelly's »

Hallo,

Nog steeds geen reactie he van Spanje?? Ze gaan echt niet terug mailen dat ze gesloten zijn zou alleen maar mee negativiteit brengen!!

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door Cees Peek »

Beste Chelly's,

Ik geloof dat Club la Costa best weer onder een andere naam en adres verder gaan, iedere klant is er een moet je maar denken, de formule zal wel anders zijn maar ze gaan verder kijk hier maar eens op.

http://www.worldpass.nl/new/algemeen/partners/

met vriendelijke groet
Cees F.M. Peek

E.N.
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 okt 2008 09:26

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door E.N. »

Geachte forum lezers,

Aangezien ik vele reactie's op dit forum heb gelezen wil ik even reageren om wat onduidelijkheid weg te nemen.
De vestiging van CLC in Maarssen is inderdaad gesloten, waarom weet ik niet. Het blijft een louche bedrijf dus aannemelijk is dat ze een plek vinden waar het gras groener is. Ze zijn nu actief onder een andere naam in Woerden, tegenover het Hofpoort ziekenhuis, precies dezelfde prijs, zelfde resorts, zelfde medewerkers etc.. alleen de firma naam is veranderd om andere mensen te misleiden. Dat wou ik even kwijt als waarcshuwing. Succes!

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Hhttp://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=71333&highlight=
Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:51, 1 keer totaal gewijzigd.

E.N.
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 okt 2008 09:26

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door E.N. »

Bovenstaande bericht klopt als een bus!

Het adres in woerden spreekt voor zich, daarbij is de oprichter Belgisch dus dat verklaart ook nog wat meer. Anyway goed speurwerk. Dit is zeker weten CLC!

AlW
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2008 15:20

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door AlW »

Ze zijn weer boven water.
Vorige week het welbekende telefoontje gehad, dat we 'een prijs hadden gewonnen' omdat we eerder 'een vragenformulier hadden ingevuld' (not).
Uitnodiging per post ontvangen voor een bijeenkomst op de Zaagmolenstraat 4 in Woerden alwaar Worldwide Center for Family Holidays is gevestigd. Onderaan de brief staat het logo van Petchey Leisure.
Goed dat er zoiets als Internet en Tros Radar is, dan zijn ze snel genoeg ontmaskerd.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door Henri42 »

vreemd dat lui nog steeds dit soort telefoontjes krijgen of willen krijgen ???

cayote-girl
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 mar 2008 18:34

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door cayote-girl »

Hallo,

ik zit momenteel bij CLC in Spanje voor onze prelude week en ik moet zeggen dat alles goed geregeld is. Zij hebben ons een pakket aangeboden en wij hebben die niet geaccepteerd en er is niets vreemds gebeurd zoals o.a alcohol aangeboden om ons te laten tekenen of zoiets dergelijks.
We zijn zeer netjes behandeld en hebben nog steeds alle luxe tot onze beschikking. Wij hebben in februari 2008 wel een proefperiode afgeloten voor 3 jaar zoals bij een ieder bekend zal zijn.Dus wij hebben nu nog 5 vakantie weken tot onze beschikking waar wij ook zeer zeker van zullen genieten.
Iedereen moet voor zich zelf beslissen of je het iets vind ja of de nee. Voor ons is het een goede manier van op vakantie gaan, maar helaas hebben wij momenteel de financiering er niet naar om het doen HELAAS.

Ik heb al eerder op dit forum gekeken en daarbij viel mijn oog op meneer Cees Peek (echte naam meneer Kramer) die zeer negatieve uitlatingen doet over CLC...nou dat kan ieder heeft een eigen mening....maar waarom iedereen waarschuwen voor iets waar meneer zelf schuld aan heeft. Zoals 3 jaar lang geen onderhoudsgeld betalen en dan wel op vakantie gaan, aanbiedingen van CLC accepteren en dan toch weer niet. Wij hebben meerdere mensen gevraagd over meneer Cees Peek en iedereen verteld het zelfde. Meneer kon zijn aandeel terug verkopen maar helaas wel met verlies!!
Iedereen beslist voor zichzelf wat ie doet en iedereen kan een eigen mening vormen. Of je de vakantie aanneemt is ook voor jezelf om te bepalen of het iets is.

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:43, 1 keer totaal gewijzigd.

cayote-girl
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 mar 2008 18:34

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door cayote-girl »

Hallo,

ik ben niet verbonden met CLC...ja alleen ivm met de proefperiode die we in feb 2008 hebben aangekocht.

Ik kan u verder niet veel zinnigs vertellen over het hele time-sharing gebeuren. Ik weet alleen hoe wij er tegen over staan.
Het verhaal van de dhr Cees Peek is naar boven gekomen omdat wij er naar gevraagd hebben omdat wij het forum van Radar ook gelezen hebben en daar is ons het (zie vorig stukje) verteld.
Over hoe het verder allemaal verloopt weten wij ook niet, maar wij hebben geen slechte ervaring met CLC.

Wij zijn inmiddels terug in NL en wij hebben een ontzettende mooie en leuke vakantie gehad.

Een ractie op de proefperiode...ja wij zijn in het bezit van de proefperiode, maar indien gewenst kun je doorgaan voor het volledige lidmaatschap en dat konden wij helaas niet opbrengen.

Wij zijn nogmaals verder niet verbonden met CLC maar hebben gewoon een mooie en goede ervaring en die mogen ook wel verteld worden....toch.

In ieder geval wensen wij iedereen die nu wel of niet ingaat op het bod van CLC een geweldig 2009

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:41, 1 keer totaal gewijzigd.

cayote-girl
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 mar 2008 18:34

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door cayote-girl »

Je hebt 1 week waarvoor je bent uitgenodigd en als je de trial lidmaatschap neemt dan koop je 6 weken waarvan 1 prelude week!
* Dus 1 week uitgenodigd!
* 1 prelude week (nu net van terug)
* 5 weken vakantie nog te gaan.

Ik vind het erg jammer dat U mij persoonlijk aanvalt omdat ik toevallig geen slechte ervaring heb met CLC.
Ik heb zoals u kunt terug lezen wel een slechte ervaring gehad in Maarssen.

Trek u eigen conclusie hier maar uit....ik ben d'r klaar mee....want schijnbaar mag je niet iets positiefs vertellen over CLC.

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door Cees Peek »

Beste Cayote-Girl

Waar haal jij de wijsheid vandaan dat mijn naam niet is zo als hij is?
Ik ben wel de enige op dit topic die onder zijn eigen naam durft te schrijven, jij niet, ik hoef me niet te verstoppen achter een pseudoniem.
En o ja waar staat Cayote ook al weer voor........?
Ik heb al eerder op dit forum gekeken en daarbij viel mijn oog op meneer Cees Peek (echte naam meneer Kramer)
En wie heeft jou wijgemaakt dat er drie jaar geen Managementfee is betaald?
Zoals 3 jaar lang geen onderhoudsgeld betalen en dan wel op vakantie gaan, aanbiedingen van CLC accepteren en dan toch weer niet.
Wie heeft jou wijsgemaakt dat ik mijn aandeel terug kon verkopen, ik heb namelijk brieven en mail contact gehad met CLC hier over(kan ik je laten lezen), maar zij kopen namelijk niets terug, dat staat heel duidelijk in de brief.
Meneer kon zijn aandeel terug verkopen maar helaas wel met verlies!!
Dit houd dan tevens in dat het verhaal van waardevast zijn van de punten, een loos verhaal is van CLC, waarmee ze klanten lokken.

En ja ik ben inderdaad drie maal op een prelude week uitgenodigd in Mijas door CLC twee maal door Anna Idzerda, misschien ken je haar wel.

met vriendelijke groet
Cees F.M. Peek (en zeker geen Kramer)

cayote-girl
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 mar 2008 18:34

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door cayote-girl »

Nou meneer CEES PEEK,

mijn verontschuldigingen voor de naam, ik heb dan niet de juiste informatie gehad....mijn excuses daarvoor.

En nee ik ken geen Anna! Geen idee wie dat zou moeten zijn, maar ik heb de naam wel gehoord.

Het spijt mij te moeten horen dat het bij u zo verkeerd is gelopen maar dat wil niet zeggen dat het bij iedereen gebeurd. Mensen ergens op voorbereiden is misschien ook niet verkeerd, maar mensen afschrikken is weer wat anders.
Ik heb het forum voordat wij deelnamen ook gelezen en wij waren bijnaniet gegaan, maar wie wil er nu niet een (bijna) gratis weekje weg. Wij zijn blij dat wij wel zijn gegaan! En daardoor nu zelf kunnen vertellen wat onze mening over CLC is.

Maar zodra iemand een positieve ervaring heeft mag dat niet verteld worden ......dan wordt er meteen geschreven (niet alleen door U) dat je iemand bent van CLC of er in ieder geval mee verbonden moet zijn.
Of je moet een leugenaar zijn.

Erg jammer

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:38, 1 keer totaal gewijzigd.

E.N.
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 okt 2008 09:26

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door E.N. »

Geachte mensen,


Ik heb 6 maanden gewerkt in Maarssen (CLC) als verkoper van het trial membership. Dus als jullie iets willen weten kunt u mij bereiken op:

[email protected]


Groetjes

Gesloten