LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] online orientatie

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
hyperborre

online orientatie

Ongelezen bericht door hyperborre »

vraagje;

zijn er goede websites om je online vooraf te orienteren op je nieuwe keuken? gaat niet perse om prijs, maar wel om een goed idee te krijgen van wat er zoal mogelijk is qua keukensdesign. Iemand tips om te gaan kijken?

dank alvast

Eek

Re: online orientatie

Ongelezen bericht door Eek »

Veel keukenmerken hebben tekenprogramma's op hun sites staan,Ikea is hier het bekendste voorbeeld van maar ook andere merken hebben dit...google en gij zult vinden.

Tevens hebben bijna alle keukenmerken wel een website waar ze hun producten op showen en ideeen,tips geven op hetgeen zij het mooist,handigst of wat dan ook vinden.......

hyperborre

Ongelezen bericht door hyperborre »

IKEA ken ik. Het gaat mij echter niet zo zeer om tekenen, maar om informatie over de mogelijkheden. Kan merk X bijvoorbeeld kasten leveren die 70 centimeter diep zijn? of andere vragen. En welke mogelijkheden qua apparatur heb je? levert ieder merk tegenwoordig een inbouw koffiemachine? en kunnen die dan op de waterleiding wordne aangesloten?

Ik zoek geen antwoord op deze specifieke vragen, ik zoek eigenlijk een site die door collega consumenten gebruikt wordt om een totaal overzicht te krijgen.

legoleek

Ongelezen bericht door legoleek »

Beste hyper borre,

voorals nog zijn er geen "totaal" sites, (zoals Bellen.nl en dat soort )waar je alle in-en-outs van elke merk op een rijtje te zien krijgt. het is simpel weg too much. Er zijn wel bladen (zoals WELKE..Keukens) waar je veel (algemene) info vandaan kunt halen en kunt aanvragen

Zoals je, je vraag stelt is de enige oplossing neem een half jaar vrij, bestel bij elk keuken merk een folder/boek (internet), bezoek de desbeteffende dealer. Doe het zelfde met de apparaten merken, bezoek dan de importeur.

Of ga naar een echte keuken speciaal zaak, waar ze jouw behoeften en wensen bekijken en jou helpen in het aanwijzen van de juiste artikelen

rayke

Ongelezen bericht door rayke »

Kijk maar even op http://www.keukenfabrikant.nldaar vindt je alle fabrikanten. Veel websites geven uitgebreide informatie.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Je moet onderscheid maken tussen de keukenkastenmerken en de apparatuurmerken. In het algemeen kun je bij elk keukenkastenmerk willekeurige apparaten kiezen, van elk merk dat je wilt. Dus voor het ontwerp van je keuken en je keukenkasten moet je niet teveel kijken naar de apparatuur die erin zit.

Gesloten