LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo televisie gaan betalen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mikey22
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2008 19:03

Ziggo televisie gaan betalen

Ongelezen bericht door mikey22 »

Ik heb ooit in het verleden een Internetabonnement afgesloten bij athome. Inmiddels is athome nu Ziggo. Nou heb ik een brief ontvangen waarin ik word verplicht voor televisie te gaan betalen, terwijl ik geen televisie kijk en dit ook niet wil.
Als ik dit niet wil, wordt het internet afgesloten. Weet iemand of dit zomaar kan???

Greetz[/b]

dslam
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 dec 2008 21:28

Re: Ziggo televisie gaan betalen

Ongelezen bericht door dslam »

Volgens mij betaalde je altijd al in je @home abn. 15.95 als vastrecht.Daar boven op nog eens je internet aansluiting.In je vastrecht zit al standaard tv bij in.Zonder je tv/vastrecht abn.kun je geen internet afnemen bij Ziggo :evil: .Je moet het een beetje zien als de vaste tel. aansluiting bij KPN waar je ook iets van 18euro voor betaald met daar overheen een adsl abn.(Tegen woordig kan het ook zonder vaste tel.)Als je alleen maar internet zou willen kun je overwegen om over te stappen naar adsl only.Betaal je alleen maar voor je internet verbinding.

Gesloten