Hoi mensen,
Ik heb 2 hangende keukenkastjes en daartussen wil ik nu eenzelfde plaatsen maar ik kan maar niet achter het merk komen.
Het zijn 2 witte keukenkastjes met houtnerf structuur op de deuren en langs de kanten van het deurtje een grijze rand. Het beslag is van hettich. Bruynzeel is het iig niet. Misschien ter overvloede de afstand van de gaten voor de greepjes is 110 mm terwijl alle greepjes welke ik ben tegengekomen een afstand van 96 of 128 mm hebben.
Bij voorbaat dabn,
Mike
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welk merk keukenkast heb ik?
Re: Welk merk keukenkast heb ik?
Meestal staat er op de achterkant van de kast een sticker met hierop vermeld het merk, type en de keukenzaak waar de kast vanaf komt.
boorgaatjes zijn redelijk vaste maten, dus daar heb je als zoek functie niet zo veel aan. wat iets kan helpen is de Hoogte maat van de kast. Ieder merk heet zo z'n eigen maten.
Als er geen sticker op zit....
Ben ik bang dat het helemaal niks wordt, het zoeken naar dezelfde kastjes. Hang er een openschap kast in een afwijkende kleur. Of van de RVS legplanken van de IKEA. Scheelt een hoop frustratie als je met e frontje langs de keukenboeren gaat leuren.
Als er geen sticker op zit....
Ben ik bang dat het helemaal niks wordt, het zoeken naar dezelfde kastjes. Hang er een openschap kast in een afwijkende kleur. Of van de RVS legplanken van de IKEA. Scheelt een hoop frustratie als je met e frontje langs de keukenboeren gaat leuren.
Het keukenmerk wat je zoekt is Bribus uit de serie van 2007, Beja S72,
deze is nog steeds leverbaar, wel even vermelden dat het om het oude type gaat.( nieuwe worden exact zo geleverd maar zonder de grijze randjes)
deze is nog steeds leverbaar, wel even vermelden dat het om het oude type gaat.( nieuwe worden exact zo geleverd maar zonder de grijze randjes)
uiteraard, andere merken hebben geen witte kasten met houtnerf !!!!!
!!!
!!!
beste siemens,
voor 99% zeker dat het hier Bribus betreft, combinatie wit essen, grijze rand en greepboring 110 mm.
Ophanging geschiedt door middel van afgeschuinde lat op de muur.
voor 99% zeker dat het hier Bribus betreft, combinatie wit essen, grijze rand en greepboring 110 mm.
Ophanging geschiedt door middel van afgeschuinde lat op de muur.
-
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Briljant