Ik heb gordijnen besteld voor mijn woonkamer bij Kwantum. Anderhalve week terug waren ze klaar. Bij het ophangen bleek dat alle vier helderrode gordijnen gestikt zijn met groen garen. Geen gezicht dus.
Ik ben teruggegaan met een gordijn. De verkoopster meldde mij dat dit normaal is. Op aanvraag en met meerprijs kunnen gordijnen gestikt worden met garen in bijpassende kleur. Meestal zou hierop gewezen worden bij bestellen. Bij mij niet dus en het staat ook nergens op hun website waar wel alle overige meerprijzen vermeld staan.
Er wordt nu gekeken wat de meerprijs gaat worden om deze gordijnen alsnog met rood garen te stikken. Maar van uithalen en opnieuw stikken worden gordijnen bepaald niet mooier. Moet ik hiermee akkoord gaan? En wat zijn mijn opties nog? Ik heb gemaild met de klantenservice en die zegt dat ik het maar moet uitzoeken met het filiaal.
Ik baal enorm, vooral ook omdat ik nog aanbood ze zelf te naaien en dat zij alleen zeilringen er in zouden slaan. Maar dat mocht niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kwantum: helderrode gordijnen gestikt met groen garen.
Re: Kwantum: helderrode gordijnen gestikt met groen garen.
Zijn het groene garen of misschien transparant (die kleuren wel eens groen op).
het atelier waar kwantum mee werkt gebruikt normaliter transparant garen en gaat niet bij elke bestelling een nieuwe kleurspoel aanbrengen. kost tijd en tijd = geld. "daarvoor betaal je de meerprijs".
als het daadwerkelijk groene garen zijn zou ik het niet pikken en op hun kosten dit opnieuw laten doen. volgens mij brengt dit geen schade aan de stof of eventueel hoe ze hangen.
s6
het atelier waar kwantum mee werkt gebruikt normaliter transparant garen en gaat niet bij elke bestelling een nieuwe kleurspoel aanbrengen. kost tijd en tijd = geld. "daarvoor betaal je de meerprijs".
als het daadwerkelijk groene garen zijn zou ik het niet pikken en op hun kosten dit opnieuw laten doen. volgens mij brengt dit geen schade aan de stof of eventueel hoe ze hangen.
s6
Helaas is er geen gebruik gemaakt van transparant garen, maar echt van groen garen.
Het is simpele katoenen stof, die wordt niet mooier van uithalen. Bij een dikkere stof had dat nog wel gekund eventueel. Maar de zeilringen zijn ook over de naden heen in de stof gedrukt. Dat maakt het ook wat ingewikkelder met uithalen en opnieuw stikken. Ik heb nog geen aanbod van ze gehad verder.
Het is simpele katoenen stof, die wordt niet mooier van uithalen. Bij een dikkere stof had dat nog wel gekund eventueel. Maar de zeilringen zijn ook over de naden heen in de stof gedrukt. Dat maakt het ook wat ingewikkelder met uithalen en opnieuw stikken. Ik heb nog geen aanbod van ze gehad verder.
Ik ben akkoord gegaan met 25% kosten retour.
Blijkbaar werken ze toch met twee soorten transparant garen. Licht en donker. Transparant, maar dan gekleurd?? Maar goed, ze bood mij 3 oplossingen aan, heel netjes.
Blijkbaar werken ze toch met twee soorten transparant garen. Licht en donker. Transparant, maar dan gekleurd?? Maar goed, ze bood mij 3 oplossingen aan, heel netjes.