LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keukenzaak deventer en omgeving

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
vincentvoort
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:57

keukenzaak deventer en omgeving

Ongelezen bericht door vincentvoort »

Wie kan mij één of meer goede keukenzaken in deventer en/of omgeving aanraden?

bdi
Berichten: 135
Lid geworden op: 09 mar 2008 19:52

Re: keukenzaak deventer en omgeving

Ongelezen bericht door bdi »

Ikea Hengelo

Nee ff serieus, in ieder geval niet de Bruynzeel in Deventer van Erik Kamp en Wolters Deventer. Ik zou kiezen voor tochtje naar Gronau.

vincentvoort
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:57

Re: keukenzaak deventer en omgeving

Ongelezen bericht door vincentvoort »

Hallo BDI,
Kun je nader toelichten wat je met 'Gronau' bedoelt? Heb je er ervaring met een bepaalde zaak?
Groet
Vincent

bdi
Berichten: 135
Lid geworden op: 09 mar 2008 19:52

Re: keukenzaak deventer en omgeving

Ongelezen bericht door bdi »

Nee, maar wel met die andere twee plus Van Buren Nijverdal en Bouwcenter Phillipo (vroeger Klosters). Die laatste wel goed geholpen op basis van een projectkeuken (Bribus Werus) die we hebben uitgebreid en aangekleed. We waren toen starters op de woningmarkt en vonden alles prachtig. Ik weet niet en kan dat ook niet meer nagaan of de prijs die we toen hebben betaald reeel was. Service was bij Klosters wel geweldig, afspraak was afspraak en problemen werden opgelost en niet van die standaard bouw/keukenriedeltjes (doen we altijd zo, past binnen de fabrieksnormen enz).

Met Gronau bedoel ik dat ik op basis van ervaringen hier op het forum zelf zeker in Duitsland zou gaan kijken. Niet zozeer vanwege de prijs maar wel vanwege de service en kwaliteit.

Gesloten