LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Let op KPN haalt ongevraagd geld van rekening

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
kpndrama

Re: Let op KPN haalt ongevraagd geld van rekening

Ongelezen bericht door kpndrama »

kiz we zullen wel zien of ik gelijk heb of niet.

Ondertussen ga ik proberen het gestolen geld terug te krijgen. Het boeit me niet wat jij daar van vind. Mijn doel is gewoon mijn recht te halen.

Iig schaamde de kpn medewerker vandaag bij de primafoon zich wel. Hij kon alleen niets voor me doen. Maar ik strijd verder en het uiteindelijke doel is een andere provider.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Ik heb TS er uitsluitend op gewezen dat met "mijn kpn" of "kpnvandaag" de zaken welke TS als een probleem ziet deze eenvoudig zijn aan te passen.
Edoch TS wil daar niet aan, vandaar dat mijn stelling is dat TS een hoop bombarie om niks maakt.
Blijkbaar wordt ik hierdoor door sommigen gezien wordt als (een boze) medewerker van kpn, naar mijn mening wil TS echter geen oplossing maar maakt liever een hoop stennis.

kpndrama

Argo, je blijft door drammen. Ik heb al herhaaldelijk gezegt dat aanpassing niet mogelijk is. ( staat zelfs in de openings post ) Er zit een fout op de mijn kpn pagina die dat onmogelijk maakt. Ook kpn is daar al herhaaldelijk mee bezig geweest.
Vooral door blijven gaan, laat zien hoe stupide je bent.

agro

Kijk uit met het plaatsen van een reactie welke voor kpndrama niet welgevallig is, voor je het weet ben je een splijtzwam ( http://www.encyclo.nl/begrip/splijtzwam ) van kpn.

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=67153
Ten 2e 'hoor' je hier een eenzijdig verhaal en gezien zijn manier van communiceren, zijn woordgebruik en interpreteren, zou het me niet verbazen dat deze problemen hier mede een gevolg van zijn.

kpndrama

@ Vogels. Precies mijn punt.

Maar alles omvattend. Ik ben ergens abonnee op gemaakt wat in nooit bestelt heb. Ik Heb hier nooit om gevraagd en het staat ook niet in mijn contract. Kpn heeft dit al toegegeven. Toch heeft 2 maanden afwachten en herhaaldelijk bellen niets uitgehaald. Vandaar dat ik na 2 maanden hier een topic heb geopend.
Zelf aanpassen zoals ARGO stelt is en was niet mogelijk omdat mijn kpn een fout geeft. Maar daarnaast is het niet mijn taak of verantwoordelijkheid een abonnement te beindigen wat ik nooit heb aangevraagd.
Laatst gewijzigd door kpndrama op 04 jan 2009 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Tonkau

Ongelezen bericht door Tonkau »

@ Vogels. argo kan natuurlijk ook gewoon een internet trol zijn. Daar heb je gelijk in.

Want het gaat nu om argo terwijl het moet gaan over een abonnement wat wel betaald is maar nooit aangevraagd.

agro

Trouwens de naam is AGRO waarvan akte.
Laatst gewijzigd door agro op 04 jan 2009 15:20, 2 keer totaal gewijzigd.

kpndrama

Tonkau, scherp opgemerkt. Het is gewoon een internet trol. negeren dus.

Maar alles omvattend. Ik ben ergens abonnee op gemaakt wat in nooit bestelt heb. Ik Heb hier nooit om gevraagd en

het staat ook niet in mijn contract. Kpn heeft dit al toegegeven. Toch heeft 2 maanden afwachten en herhaaldelijk

bellen niets uitgehaald. Vandaar dat ik na 2 maanden hier een topic heb geopend.
Zelf aanpassen zoals ARGO stelt is en was niet mogelijk omdat mijn kpn een fout geeft. Maar daarnaast is het niet

mijn taak of verantwoordelijkheid een abonnement te beindigen wat ik nooit heb aangevraagd.

agro

Zelf aanpassen zoals ARGO stelt is en was niet mogelijk
In je posting van 2 jan 20.31 suggereer je duidelijk anders, daar stel je uitdrukkelijk dat het niet jou taak is om vinkjes te plaatsen of weg te halen (oftewel opties te activeren of te deactiveren) als reactie op mijn poging je een suggestie aan de hand te doen om je probleem op te lossen.
Op dat moment had je nog geen enkele melding gedaan dat je niet in mijn kpn zou kunnen, enkel de melding dat je niet bij je factuur zou kunnen komen, met de link dat je factuur online is.
Maar daarnaast is het niet mijn taak of verantwoordelijkheid een abonnement te beindigen wat ik nooit heb aangevraagd
Natuurlijk niet je schopt liever een hoop stennis op niks.
Het is gewoon een internet trol.
Natuurlijk is dat zo, das dus de manier waarop je iemand behandeld die je alleen maar wil helpen.

smartjean

Ongelezen bericht door smartjean »

@kpndrama: Vind je jezelf niet een beetje een triest gevalletje worden?

Mensen mogen alleen advies geven als het je schikt, je schoffeert mensen door een vergelijking te maken met de moord op Joden tijdens de 2de wereldoorlog. Misschien is dit het moment om even een moment voor jezelf te nemen en te bedenken waar je mee bezig bent.

Egels

Ongelezen bericht door Egels »

Naar aanleiding van het verhaal van kpndrama heb ik even mijn rekeningen na geplozen. Ook bij ons is er iedere maand 4,95 ingehouden voor ServiceThuis abonnement. Ik kan me niet herinderen dit ooit besteld te hebben. Ik ga morgen maar eens bellen.

de geest

Ongelezen bericht door de geest »

bovendien als men in eerbied naar elkaar handeld zal het zeker beter in deze wereld gaan,maar in ruzieachtege bewoordingen,of scheldende benamingen lost het zeker niets op.

Gaat met respect met elkaar om is direct beter voor deze diskussie.
Hier worden vragen gesteld die serieus genomen dienen te worden.

Ook is het niet goed om een bedrijf direct te beschuldigen van oplichting.
Echter iemand met een vraag of een nood zal correct te woord gesteld moeten worden om dit uit de wereld te worden geholpen en zodoende de klant of toekomstig klant correct te helpen.

Om wangedrag te voorkomen!

Een tip: stuur een brief die u aangetekend verstuurd waarin u het een en ander uiteen legt en vervolgens alvast bedankt voor de genomen moeite.
Zal zeker een positief andwoord op volgen.

GoldenIndy

Ongelezen bericht door GoldenIndy »

Sjonge jonge jonge, waar ben je eigenlijk mee bezig KPN drama? Het is vervelend dat dit gebeurd is en het is vervelend dat jij blijkbaar medewerkers aan de lijn krijgt die niets voor je kunnen doen maar het is wél op te lossen (zie mijn eerder advies) maar als je dat aan je laars wilt lappen, moet je het zelf weten.
Verder is het sowieso onterecht, dat ben ik met je eens maar voor 4.95 per maand zo'n bombarie maken dat je mensen hier vergelijkt met de Joden in de 2e wereldoorlog? Ik zou zeggen: doe even normaal en ga bij jezelf ten rade, wellicht dat het tijd wordt om eens wat minder grof in de bek te worden tegen mensen die het niet met je eens zijn. Dit is een forum weet je wel, daar wordt op gediscussierd en nee, dan is niet iedereen het met je eens. En nou kappen met die grote bek van je!

kpndrama

@ GoldenIndy

Het is me echt duidelijk dat jij een kpn medewerker bent. Ik heb door je reakties gelezen en die gaan bijna altijd over problemen met kpn en over hoe je ze op zou moeten lossen, volgens jouw dan. Je schijnt het allemaal prima te weten hoe het moet. Van telefonie tot digitenne tot internet.

vooral deze uitspraak is opmerkelijk
Ik vind het altijd jammer de consument zoveel macht heeft. In sommige gevallen terecht, in andere gevallen onterecht.

kpndrama

@ De geest
KUNNEN ECHTER BETER ELKAAR HELPEN OM DE PROBLEMEN SAMEN OP TE LOSSEN DAAR IS DEZE SITE TOCH VOOR!!!
U heeft helemaal gelijk. Maar er zitten hier gewoon ook mensen die graag zelf in de belangstelling staan of vuurtjes stoken zoals argo. Er zitten ook medewerkers van de betreffende bedrijven. Soms positief zoals bij tele2, soms negatief zoals bij kpn.

De vergelijking die ik maakte gaat helemaal over de mentaliteit die er heerst onder nederlanders. Dat is ook wat dat drama wat ik aanhaalde het mogelijk heeft gemaakt. In plaats van elkaar te helpen ging men elkaar alleen maar verraden. Dat is alleen zo in nederland gebeurd.
In Belgie en Denemarken speelde dat bijvoorbeeld niet.
Toen waren het de bezetters, nu zijn het de grote bedrijven die ons knippen en scheren. Een beetje loyaliteit naar elkaar toe is ver te zoeken.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

@kpndrama:

Je bent echt knettergek!
Dat je überhaupt al een vergelijking durft te maken tussen de bezettingstijd, alles wat daarin gebeurd is en bedrijven anno 2009 is voor mij duidelijk dat je echt de weg kwijt bent.
Dat je nog gaat uitleggen wat je bedoelt is het toppunt van idiotie.
En voor jouw informatie:
Ook in België en Denemarken waren verraders actief, lees de geschiedenis erop na.
Maar da's vér voor jouw tijd, jij bent echt niet verder gekomen dan BOLO-onderwijs...

kpndrama

dhc, de grote baas. ( eenzame stakker ) jij steelt de verbinding van je werkgever voor prive doeleinden. jij hoeft zelf niets te betalen. je hebt dus geen recht van spreken in dit topic.
Ik zeg ook nergens dat er in Denemarken of Belgie geen veraders waren. Echter op veel kleinere schaal. Daar werden niet de joden op grote schaal uitgeleverd aan de duitsers. Zoiets is naast duitsland, alleen in nederland gebeurd. Bovendien trek ik geen vergelijking tussen bezetters en bedrijven anno 2009. Dat is simpelweg jouw, zoals gewoonlijk je verkeerde interpretatie.

kpndrama

Ja klopt dat speelde daar niet. Alleen hier.
Zijn ook mij woorden. En ik sta er achter.
En jij bepaald wat mijn woorden betekenen? Je bent nog achterlijker dan ik dacht DHC. Ordinaire dief.
dhc: En toevallig betaal ik lekker helemaal niet aan welke provider dan ook!
Da's de mazzel van een gsm die gehel door de baas wordt betaald. En daar bel ik stiekem ook privé mee, kost me geen bal!
@Scoot LOL
Ja dat probleem speelt al wat langer. Zoals ik al zei, kwestie van cultuur.
Laatst gewijzigd door kpndrama op 05 jan 2009 12:54, 3 keer totaal gewijzigd.

kpndrama

Het 1 heeft met het ander te maken maar ook dat gaat boven jouw pet om dat te begrijpen. jouw opleiding is de lagere school? vandaar dat je bij defensie terecht kwam?

Natuurlijk heb je de hele dag de tijd. Je zit immers afgekeurd thuis.
Nee ik ga mijn tijd niet aan jouw verdoen. Dit is mijn laatste reaktie aan jouw in dit topic.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Je zit immers afgekeurd thuis
?? Nog steeds moeite met lezen? Ik geef leiding, da's tegenwoordige tijd, kan dus nooit afgekeurd thuis zitten.
En ik denk dat je eens op moet houden met beledigen! Een pittige discussie, prima, maar ik laat me niet voor idiote dief uitmaken.

Tot straks maar weer!

Gesloten