LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keuken voor 8000 euro?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
vincentvoort
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:57

keuken voor 8000 euro?

Ongelezen bericht door vincentvoort »

Beste mensen,
Een vraag: is het reëel om te gaan voor een keuken voor 8000 euro die voldoet aan de kenmerken sober en degelijk? Met degelijk bedoel ik: hij moet 25 jaar meegaan (we zijn nu 52 en willen op ons 70e niet nog een nieuwe keuken hoeven uit te zoeken), met sober bedoel ik: luxe en design is geen item, 't moet er leuk uitzien maar vooral praktisch en goed zijn. Wel inbouwapparatuur: afwasmachine, oven, magnetron, kookplaat op gas, koelkast met niet al te groot vriesdeel. Een granieten blad lijkt ons mooi.
Maar de vraag is dus: is 8000 euro een haalbare prijs? En als het even kan: hebben jullie een advies voor een keukenzaak in het midden oosten van het land?
Groet
Vincent van der Voort

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: keuken voor 8000 euro?

Ongelezen bericht door rayke »

8000,- is een reeel budget voor een gemiddelde keuken met bijvoorbeeld Pelgrim of basic Siemens apparatuur, 3x3mtr.
Midden/oosten vh land?
Superkeukens in Elburg, Apeldoorn of Zwolle (krijg je ook meteen een nettoprijs op je 'bord'.

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: keuken voor 8000 euro?

Ongelezen bericht door Eek »

Kvik in Apeldoorn of Hengelo moeten je daar ook wel aan kunnen helpen lijkt mij deze werken ook met direkte neto prijzen.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: keuken voor 8000 euro?

Ongelezen bericht door D1RK »

De meeste keukens gaan langer mee maar zijn zo verouderd of mishandeld door hangjongeren (kinderen aan kastdeuren)

Ook niet opletten en hete pannen op aanrecht of lekkende kranen te laat vervangen....

De gebruiker bepaalde de levensduur en Superkeuken is bij mijn in buurt best redelijk wat prijs en kwaliteit betreft maar wie deze komt plaatsen is ook van belang!

Scheve kasten en niet goed waterdicht gemaakte werkbladen kosten vele jaren levensduur!


Vraag of ze eigen mensen hebben of ingehuurde en hoe het met de garantie op het plaatsen zit of alleen de keuken garantie?

Bij 2 bedrijven is van (keuken) kastje naar de muur sturen een bekend probleem! zorg dat 1 bedrijf volledige garantie op keuken en plaatsen geeft tenzij je het zelf gaat doen...

Een klus bedrijf inhuren voor handige hulp is vaak beter dan alles zelf te doen, je betaal dan meestal per uur!
Informeer eerst hoe andere over deze denken en als tevreden neem ik deze ook, anders niet.

janjansssen
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 dec 2008 18:44

Re: keuken voor 8000 euro?

Ongelezen bericht door janjansssen »

8000 euro is ruim voldoende voor een normale/degelijke keuken van ongeveer 6 mtr incl: app, plaatsen en het blad

vincentvoort
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:57

Re: keuken voor 8000 euro?

Ongelezen bericht door vincentvoort »

OK mensen dank voor jullie reacties, hier kan ik verder mee.

Gesloten