Op 23 december ontving ik een email van Bol.com waarin ze aangeven dat alle bestellingen die die dag (op producten tot 21.00 uur) gedaan worden de volgende dag in huis zouden zijn. (dus voor kerst)
Aangezien ik nog wat kerstcadeaus wilde hebben en een verjaardagscadeau voor 1 januari nodig had heb ik een bestelling geplaatst naar aanleiding van deze mail (waarin ze benadrukken dat het echt voor de kerst binnen is).
Vervolgens zijn ze niet geleverd en had ik geen cadeaus met kerst. Vervolgens stuur ik een klachtenmail naar bol. Ik krijg reactie nog enkele dagen te wachten en dat het echt verstuurd zal worden.
Van goed vertrouwen als ik ben ga ik van uit dat dit gebeurd.(dus dom) Helaas krijg ik nog steeds niets en kan ik ook weer met lege handen naar de verjaardag van 1 januari.
Als ik weer mail krijg ik een excuus mailtje met "het pakketje is verloren gegaan in de kerstdrukte"" in de strekking van "sorry en tot ziens". Plaats maar een nieuwe bestelling en die wordt wel geleverd.
Ik ben vooral boos over de reclamemail op 23 december dat het echt op tijd zou zijn voor de kerst en dat ze goed ingespeeld zijn op de kerstdrukte, maar dat vervolgens dezelfde kerstdrukte als excuus wordt gebruikt. (in een koel afstandelijk mailtje)
Voor mij een echte misser van Bol en ik twijfel hard of ik er ooit nog iets bestel.
Zijn er meer die zoiets hebben gehad?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misser levering kerstcadeaus Bol.com
Re: Misser levering kerstcadeaus Bol.com
Denk dat je pech hebt gehad (of ik heb geluk gehad)
Ik had de 23e iets besteld om af te laten leveren op een ander adres.
Eerlijk gezegd een beetje tegen mijn verwachting in was het keurig op tijd afgeleverd.
Ik had de 23e iets besteld om af te laten leveren op een ander adres.
Eerlijk gezegd een beetje tegen mijn verwachting in was het keurig op tijd afgeleverd.
Hoe begrijpelijk de teleurstelling ook is gezien de belofte van bol.com in de mail, vind ik het behoorlijk naief dat TS last minute shopt via internet in een berucht tijdsvak qua postbezorging en dan verbaast is dat het niet op tijd aankomt. Iedereen weet dat TNT in december onbetrouwbaar is. Wellicht had Bol.com wel de capaciteit om in te pakken, verzenden etc. maar met shoppen via internet heb je ALTIJD een derde partij die in dit geval een notoire verzaker is. Logisch nadenken had een hoop ellende bespaard....
Volgende Kerst of eerder te shoppen of indien er last minute kado's nodig zijn toch gewoon de drukke winkels ingaan.
Goed 2009!
Volgende Kerst of eerder te shoppen of indien er last minute kado's nodig zijn toch gewoon de drukke winkels ingaan.
Goed 2009!
Geen misser van Bol. Ik heb ook besteld en het was uitstekend op tijd, ondanks dat ik het niet direct nodig had.Voor mij een echte misser van Bol en ik twijfel hard of ik er ooit nog iets bestel.
Bol kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor wanordelijkheden bij TNT.
jullie moeten je niet blind staren op voor 21.00 uur besteld en de volgende werkdag geleverd. zeker niet rond de kerst want dan is het op zich al heel druk. deze slogan is haast niet mogelijk en meestal duurt het dan ook wat langer. cadeau`s voor de kerst kun je beter dus wat eerder bestellen. heb zelf ook regelmatig iets besteld en sommige hier op de side pakken zich zelfs vrij op de dag dat er geleverd(zou) worden maar kun je beter niet doen. ben het al een paar keer bij tnt post gaan afhalen. bol.com is goed te doen maar die levertijden.......niet echt dus.
Het wordt wel altijd meteen verzonden en meestal betekend dat dus levering de volgende dag, maar bij TNT gaat het wel vaker mis, eigenlijk is de enige pakketbezorgdienst war weinig tot geen problemen zijn UPS.
-
Daar zou men bij Bol.com ook rekening mee moeten/kunnen houden in de advertentiemail. Ik heb zelf bij Esprit.nl op 17 december besteld en kreeg op 19 december een mail van Esprit met de volgende tekst:
U behoort jammer genoeg tot een van de weinige klanten bij wie we onze belofte om voor Kerstmis te leveren waarschijnlijk niet kunnen houden. Onze kerstverkoop liep zo storm, dat we ondanks een nauwgezette planning en logistiek enkele pakketten niet op tijd konden doorgeven aan de dienst pakketten. Uw bestelling van 2008-12-17 21:53:38 zal hierdoor heel waarschijnlijk pas na Kerstmis arriveren.
Wij vinden het heel jammer en vervelend dat we onze belofte niet hebben kunnen nakomen. Klantentevredenheid, met name uw tevredenheid over onze service, staat bij ons voorop.
Om het zekere voor het onzekere te nemen, raden we u aan uw kerstcadeaus in een van onze Esprit Stores te kopen. Uw dichtstbijzijnde Esprit Store vindt u hier http://www.esprit.nl/?welt=women&downwe ... torefinder.
Wij hebben uw bestelling in elk geval niet geannuleerd. Voor de laatste leveringen heeft onze dienst pakketten in principe een kleine marge ingebouwd. Hierdoor is het niet helemaal uitgesloten dat uw pakket toch nog op tijd voor Kerstmis aankomt, ook al is de kans erg klein. Mocht u dan uiteindelijk een dubbel exemplaar van uw kerstcadeau hebben, kunt u de bestelling gewoon met de ingesloten retoursticker gratis naar ons terugzenden.
Wij zijn met deze situatie even ontevreden als u. Daarom willen wij ons niet alleen bij u verontschuldigen, maar u ook een sorry-waardebon aanbieden ter waarde van 20 euro die u voor uw volgende bestelling kunt gebruiken. Uw persoonlijke code is:
De code is geldig tot en met 28-02-2009 en is niet overdraagbaar op derden. De code is gekoppeld aan uw e-mailadres.
Wij hopen dat u onze excuses aanvaardt en wij zouden u graag ook in de toekomst weer als tevreden klant van de e-shop bij ons terugzien.
Met hartelijke groeten en een vrolijk kerstfeest gewenst,
Zo kan het dus ook...
U behoort jammer genoeg tot een van de weinige klanten bij wie we onze belofte om voor Kerstmis te leveren waarschijnlijk niet kunnen houden. Onze kerstverkoop liep zo storm, dat we ondanks een nauwgezette planning en logistiek enkele pakketten niet op tijd konden doorgeven aan de dienst pakketten. Uw bestelling van 2008-12-17 21:53:38 zal hierdoor heel waarschijnlijk pas na Kerstmis arriveren.
Wij vinden het heel jammer en vervelend dat we onze belofte niet hebben kunnen nakomen. Klantentevredenheid, met name uw tevredenheid over onze service, staat bij ons voorop.
Om het zekere voor het onzekere te nemen, raden we u aan uw kerstcadeaus in een van onze Esprit Stores te kopen. Uw dichtstbijzijnde Esprit Store vindt u hier http://www.esprit.nl/?welt=women&downwe ... torefinder.
Wij hebben uw bestelling in elk geval niet geannuleerd. Voor de laatste leveringen heeft onze dienst pakketten in principe een kleine marge ingebouwd. Hierdoor is het niet helemaal uitgesloten dat uw pakket toch nog op tijd voor Kerstmis aankomt, ook al is de kans erg klein. Mocht u dan uiteindelijk een dubbel exemplaar van uw kerstcadeau hebben, kunt u de bestelling gewoon met de ingesloten retoursticker gratis naar ons terugzenden.
Wij zijn met deze situatie even ontevreden als u. Daarom willen wij ons niet alleen bij u verontschuldigen, maar u ook een sorry-waardebon aanbieden ter waarde van 20 euro die u voor uw volgende bestelling kunt gebruiken. Uw persoonlijke code is:
De code is geldig tot en met 28-02-2009 en is niet overdraagbaar op derden. De code is gekoppeld aan uw e-mailadres.
Wij hopen dat u onze excuses aanvaardt en wij zouden u graag ook in de toekomst weer als tevreden klant van de e-shop bij ons terugzien.
Met hartelijke groeten en een vrolijk kerstfeest gewenst,
Zo kan het dus ook...