LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vandoorn
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jan 2009 20:26

KPN

Ongelezen bericht door vandoorn »

In sept 2008 vroeg ik verhuizing van mijn Zakelijk Internet Plus bellen naar mijn nieuwe adres aan. Kreeg bevestiging dat op 28-11-2008 alles geregeld zou zijn.
Na ca 32 uur aan de telefoon te hebben gehangen met 0800 0403 en door vijf monteurs te zijn bezocht ben ik nog steeds niet aangesloten.
Ik heb een adviesbureau en ben afhankelijk van telefoon en internet. KPN heeft gewoon maling aan zijn klanten.
In de periode 26-11-2008 tot 05-01-2009 ben ik ook al een keer van zakelijk naar particulier geswitcht doot KPN. De ene monteur zegt er ligt geen kabel drie andere hebben niet de juiste sleutel, de vijfde checkt alles maar geen signaal, moet vervolgens zelf bellen met een klacht. Ik ben nota bene nog niet aangesloten.
Soms belt een 2e lijns man om te vragen of ik al aangesloten ben of vraagt of ik weet waar de kabel ligt???
Chaos allom. Ik heb vanaf dag een (28-11-2008) voor iedere dag dat ik niet ben aangesloten een rekening gestuurd van € 1500 per dag. KPN heeft een leveringsverplichting die ze niet nakomt, ik lijd daar veel schade door.
Wie kent een andere weg om KPN tot levering te dwingen

geluid
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jan 2009 15:29

Re: KPN

Ongelezen bericht door geluid »

Een advocaat?

Maar inderdaad Kpn klantenservice is inderdaad 1 grote bende. Ze zijn onbeschoft aan de telefoon, verbinden je onnodig veel door, laten je erg lang in de wacht. En als ze een vraag niet weten, hangen ze zonder pardon op. Ze hebben geen productkennis.

Ik heb deze ervaringen meerdere malen gehad. En dat zou absoluut niet mogen voor de prijs p.m die ze vor deze "hulp" dienst vragen!!
Als ik dat geweten had had ik nooit Interactieve TV en Internet genomen van KpN de service is ronduit slecht.

Gesloten