Ook maar even een mail gestuurd naar Alice met de melding dat ze onterecht geld hebben afgeschreven. Krijg ik onderstaande reactie terug van hen...
Mijn vriendin had had de incasso in de tussentijd gestorneerd. Dit ook maar even gemaild naar Alice dat er niets gecrediteerd hoeft te worden. Krijg ik dit als reactie terug...Uit onze gegevens blijkt dat uw beëindiging per 30-11-2008 gerealiseerd is. Doordat de maandelijkse abonnementskosten altijd vooraf berekend worden, ontvangt u een factuur voor de kosten van de eerstvolgende maand. Vanzelfsprekend zal dit bedrag gecrediteerd worden. Dit zal op uw aankomende factuur zichtbaar zijn. De creditering zal plaats vinden na het betalen van uw laatste factuur en is exclusief eventueel gemaakte belkosten. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
quote:Bedankt voor uw e-mail. Uw vraag betreft sornering laatste factuur.
Wat moet ik hier nu mee? Ik ben niet van plan om te betalen, ik ben geen klant meer en ik hoef toch niet te betalen omdat hun administratiesysteem niet op orde is...Vriendelijk verzoeken wij u om alsnog het bedrag te voldoen. Reden hiervan is dat het betalingssysteem er op ingericht is, dat een betaling na beëindiging van het abonnement automatisch gecrediteerd wordt, maar dat voor een betaling die niet ontvangen is c.q. gestorneerd automatisch een aanmaning verzonden wordt. Onze excuses voor het ongemak.
Graag advies inzake deze.