Ik zou nog terug komen op het onderwerp EON(zie 31-12-2008)
Op dit moment al plusminus acht telefoontjes naar de E-ON met het verzoek het contract te beeindigen.
Diverse keren krijg ik te horen dat ze mij terug bellen maar u begrijpt het al;GEEN TELEFOONTJE TERUG.
Drie mailtjes naar E-0N en na zes dagen nog geen reaktie.
Ze hebben het druk druk druk.Waar zal die drukte nu vandaan komen.
Ja, als je een goed bedrijf bent en de klachten normaal oplost en de mensen geen contract geeft waar ze niet om gevraagd hebben heb je het vast minder druk.
Nu ben ik met de E-ON aan het bellen en komt de postbode me nog een contract brengen.Ik vraag aan de E-ON medewerker om nog een gasmeter bij te plaatsen zodat ik er van de winter warmpjes bijzit.
Maar leuk is het allemaal niet,en ik ga ze net zolang bellen totdat het is opgelost.Maandag een aangetekend stuk erheen en dan maar weer dagenlang of desnoods weken om de kosten te verhalen.
Als E-ON mijn tijd verdoet kan ik dit ook bij de medewerkers van E-ON.
Ik blijf altijd netjes maar ze beginnen al geirriteerd te raken.Goed teken.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] eon
Re: eon
Ik heb ook problemen met de EON. ze kwamen aan de deur met een informatiepakket en ik zeg tegen die vrouw ik wil het eerst lezen voordat ik iets beslis.
Heb wel een formulier getekend maar ze hebben geen banknummer van mij.
Nu krijg ik brief na brief dat ik nieuw klant ben.
Met een formulier erbij om de standen op te geven zodat hun deze an mijn oude energieleverancier doorgeven en nog een dreiging erbij dat als ik niet voor een bepaalde tijd reageer dat ze een schatting doen.
Ik heb gebeld maar sta telkens meer dan 10 minuten in de wacht dus dan hang ik maar weer op.
Zojuist een e-mail verstuurd maar ja dat zal ook wel weken duren.
Ik vind het in ieder geval schande dat je niet eens eerst iets kan doorlezen voordat je beslist.
Ik heb het vertrouwen dus ook verloren i ale mensen die aan de deur iets proberen aan te smeren.
Dus ik wil alleen maar zeggen dat de EON oplichters zijn.
Heb wel een formulier getekend maar ze hebben geen banknummer van mij.
Nu krijg ik brief na brief dat ik nieuw klant ben.
Met een formulier erbij om de standen op te geven zodat hun deze an mijn oude energieleverancier doorgeven en nog een dreiging erbij dat als ik niet voor een bepaalde tijd reageer dat ze een schatting doen.
Ik heb gebeld maar sta telkens meer dan 10 minuten in de wacht dus dan hang ik maar weer op.
Zojuist een e-mail verstuurd maar ja dat zal ook wel weken duren.
Ik vind het in ieder geval schande dat je niet eens eerst iets kan doorlezen voordat je beslist.
Ik heb het vertrouwen dus ook verloren i ale mensen die aan de deur iets proberen aan te smeren.
Dus ik wil alleen maar zeggen dat de EON oplichters zijn.