LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Invender en service (?)

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
gommel

Invender en service (?)

Ongelezen bericht door gommel »

Tegen beter weten in het pakket Web To Go Pro gekocht, hier op het Forum is men duidelijk, niet doen omdat het niet geinstalleerd kan worden. Maar goed toch gedaan en zit nu met de gebakken peren. Het produkt proberen te installeren maar ho maar dat gaat dus niet, Via de helpdesk een mailtje gestuurd en wordt de volgende dag op geantwoord, het werkt nog steeds niet en dan wordt het stil want het bedrijf heeft zelf ook niet de kennis in huis om je verder te helpen. Ze komen niet verder dan 'hebt u wel mysql en php geinstaaleerd, Tja dat kon ik zelf ook wel bedenken want dat staat ook duidelijk in de instructies.
Wellicht moeten we maar eens gaan inventariseren of dit bedrijf er echt een zooitje van maakt en we het wellicht een op Telvisie als item moeten laten komen.

D1RK

Re: Invender en service (?)

Ongelezen bericht door D1RK »

Voor je een product koopt zowel het product als de aanbieder via de knop Zoeken hierboven invoeren en je voorkomt vele miskopen!

U had voor de aankoop kunnen kijken of het wel voor jou geschikt is, een programma is lastig als je niet zo deskundig bent.

Zelf ik als Linux deskundige wil daarom liever eerst gratis 30 dagen versie en dan de beste kiezen!
Ik had er 5 voor video montage en nu dus een betaald en de overige 4 verwijderd!

Slim zaken doen bespaarde meer dan U denkt.

Gesloten