LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iPhone thuis niet te gebruiken

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
conimus

iPhone thuis niet te gebruiken

Ongelezen bericht door conimus »

Sinds een aantal maanden heb ik (weer) een T-Mobile abonnement i.c.m. een iPhone. Het vorige abonnement heb ik vroegtijdig laten beeindigen omdat het toen ook al niet werkte wanneer ik thuis was. Thuis en in de buurt heb ik geen/slecht bereik en kan ik de dienst waarvoor ik 50 euro per maand betaal niet normaal gebruiken. Mensen kunnen mij dan niet bereiken en viceversa. Ik heb nu weer een klacht bij T-Mobile neergelegd hierover omdat ik vind dat ik niet hoef op te draaien voor een abonnement waarvan ik niet normaal gebruik kan maken.
Gisteren ben ik opgebeld door T-Mobile en de betreffende mevrouw wist mij te vertellen dat zij niet mijn abonnement vroegtijdig ging beeindigen omdat het nu de tweede keer in korte tijd was dat ik een T-Mobile abonnement vroegtijdig wil laten beeindigen vanwege hetzelfde probleem als de eerste keer. Zij was van mening dat ik maar gewoon netjes moest blijven betalen, ondanks het feit dat ik geen/amper gebruik kan maken van mijn abonnement.

Wie weet wat ik hier mee kan doen?

Alvast bedankt!

Groeten,

D. Groeneveld

angel1978

Re: iPhone thuis niet te gebruiken

Ongelezen bericht door angel1978 »

Je wist dat je thuis geen bereik had en hebt toch een t-mobile abonnement genomen en wilt deze nu om deze reden beëindigen :shock:
Natuurlijk gaan ze hier nu niet mee accoord, zou helemaal mooi worden.
Je hebt dit puur gebruikt om goedkoop aan die IPhone te komen...

Uitdienen en zelf op de blaren zitten !
Dat je er amper gebruik van kan maken is je eigen keuze.

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Ik kan het hier alleen maar met angel1978 eens zijn..
Als je het van tevoren al wist..

jelle.

Ongelezen bericht door jelle. »

Inderdaad, waarom neem je in hemelsnaam wéér een T-Mobile abonnement als je weet dat het niet goed kan werken?

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Hoe dom kan je zijn 2 keer een abonnement nemen bij T-Mobile en ook nog 2 keer vroegtijdig willen opzeggeni.v.m. geen bereik thuis.

Het gezegde is toch een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen??? jij dus wel.

Weet je wat jij moet doen niks gewoon uitzitten die 2 jaar of afkopen.

Knuffelbeer

Ongelezen bericht door Knuffelbeer »

Bovendien heb je op de dekking IN je huis geen garantie van je provider, een check of ergens dekking is wordt altijd uitgevoerd BUITEN je huis. Heb je dekking volgens je provider, dan heb je verder weinig tot geen rechten ...

Gesloten