LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LG TIJD VOOR STIJL

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Giobro8

LG TIJD VOOR STIJL

Ongelezen bericht door Giobro8 »

Een tijd geleden heeft mijn zusje via tijd voor stijl een telefoon besteld.
Als eerste krijgt ze er drie opgestuurd. Na veel contact wordt er meerdere malen toegezegd dat de telefoon opgehaald zullen worden. Dit is tot op heden (2 maanden) nog steeds niet gebeurd.

Daarbij kon je via een code het gewenste horloge bestellen, t.w.v. 200.00. Dat heb ik reeds gedaan, en deze mail kreeg ik ter bevestiging.

11/24/2008 Beste Patrick Volder, Met dit emailtje bevestigen wij je bestelling via LG Tijd voor Stijl:Bestel nummer : TS--13125 Betaal methode: 1 x TW 1 - 0.00 Transportkosten: 0.00 Totaal bedrag : 0.00 Met vriendelijke groet, LG Tijd voor Stijl.

Op de website staat een levertijd van 2 weken. Nu zijn we al bijna 4 weken verder, op mails en schrijvens van mijn kant, wanneer ik het horloge kan verwachten wordt niet gereageerd.

Ik denk dat het weer om een wassen neus gaat en we weer flink genaaid worden.
Koop nooit wat via deze site mensen. Voor LG is dit ook geen goede reclame

areyouben

Re: LG TIJD VOOR STIJL

Ongelezen bericht door areyouben »

De actie met het TW Steel horloge is van LG zelf.

Giobro8

Klopt. Maar de site is www.tijdvoorstijl.nl.

Hans Pen

Ongelezen bericht door Hans Pen »

Op 21 oktober 2008 bij Primafoon van KPN een LG GSM gekocht o.a. omdat er een leuk horloge bijzat. Belofte was om na 14 dagen de code op te sturen waarmee een horloge kon worden besteld. Na 3 weken eerst KPN gevvraagd waar de code bleef. KPN zegt niet mijn verantwoordelijkheid maar van LG. LG gebeld, die zegt niet mijn verantwoordelijkheid maar van Tijd voor Stijl. Tijd voor Stijl zegt per mail kan nog even duren vanwege succes van de actie.
Op 5 januari KPN gemailed dat er nog steeds niets geleverd is en dat uiteindelijk zij als leverancier verantwoordelijk zijn. Ben benieuwd wat er wanneer gaat gebeuren.

Giobro8

Dat had ik dus ook Ben...
Ondertussen heb ik het horloge wel gekregen, nadat TNT ook 4x is langsgeweest, met 4x een andere melding.
Je gaat van het kastje naar de muur en weer terug naar het kastje.. Misschien is het beter als Tijd voor stijl wat meer zorg besteed en de verantwoordelijkheid neemt, voor het product wat ze leveren.

Ik ben blij dat er nog iemand is die hetzelfde probleem ervaart

anna5

Ongelezen bericht door anna5 »

Ik heb precies hetzelfde, heb al diverse mailtjes gestuurd maar krijg geen enkele reactie!!! Heb de telefoon aangeschaft via Telfort, ook zij geven geen gehoor. Echt schandalig!!!

Gesloten