Op 16 December factuur online bekeken wederom grote schrik moeten we een 1 keer 45 euro borg en 8,36 administratiekosten betalen. Zo hebben we nog niets aan de korting. Gebeld alweer op onze kosten
medewerker zoekt het uit en zegt dit klopt niet word in Januari gecoorigeerd, maar hier zijn wij het niet mee eens wij willen ons geld terug. Doorverbonden naar administratie deze medewerker belooft nog voor de kerst het geld op onze rekening te storten . Na kerst maar weer gebeld(weer op onze kosten) nu word mij beloofd nog voor het nieuwe jaar het geld terug te storten. Vandaag 7 Januari 2009 maar weer gebeld de medewerker vindt een en ander erg vervelend maar krijgt het niet voor elkaar om dit op te lossen en vertelt mij dat het nog wel 4 weken kan gaan duren. Wij zijn toch geen bank als dit bij alle klante gebeurt is het lekker verdienen over de rug van de klanten.
Wij weten het nu ook niet meer maar een mailtje van UPC met daarin als onderwerp raak voordelig de draad kwijt met UPC is voor ons wel erg wrang. Wij zitten helemaal verstrikt in de draden van UPC.
Wie weet hoe we dit aan moeten pakken.






