LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wanhopig door UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
stylus

wanhopig door UPC

Ongelezen bericht door stylus »

Na heel veel problemen met al onze aansluitingen)zie upc alles gaat fout van 26 november j.l) hebben we nu ook nog een financieel probleem N.a.v de problemen door klantenservice benadert met de oplossing alle abonnementen 1 maand gratis. Nou dat vonden wij een goede tegemoetkoming voor al onze telefoonkosten.
Op 16 December factuur online bekeken wederom grote schrik moeten we een 1 keer 45 euro borg en 8,36 administratiekosten betalen. Zo hebben we nog niets aan de korting. Gebeld alweer op onze kosten
medewerker zoekt het uit en zegt dit klopt niet word in Januari gecoorigeerd, maar hier zijn wij het niet mee eens wij willen ons geld terug. Doorverbonden naar administratie deze medewerker belooft nog voor de kerst het geld op onze rekening te storten . Na kerst maar weer gebeld(weer op onze kosten) nu word mij beloofd nog voor het nieuwe jaar het geld terug te storten. Vandaag 7 Januari 2009 maar weer gebeld de medewerker vindt een en ander erg vervelend maar krijgt het niet voor elkaar om dit op te lossen en vertelt mij dat het nog wel 4 weken kan gaan duren. Wij zijn toch geen bank als dit bij alle klante gebeurt is het lekker verdienen over de rug van de klanten.
Wij weten het nu ook niet meer maar een mailtje van UPC met daarin als onderwerp raak voordelig de draad kwijt met UPC is voor ons wel erg wrang. Wij zitten helemaal verstrikt in de draden van UPC.
Wie weet hoe we dit aan moeten pakken. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Henri42

Re: wanhopig door UPC

Ongelezen bericht door Henri42 »

Elk bedrijf heeft zo z,n administratieve regels, veel bedrijven werken hun rekeningen elkr 4 weken af.

Borg etc is wat anders, vermoedelijk heeft U iets besteld op afbetaling

Ik zou gewoon even afwachten en de eind deze maand UPC benaderen of mailen

stylus

Ongelezen bericht door stylus »

Ik heb helemaal niets besteld en zeker niet op afbetaling, er is ook toegegeven dat er een fout is gemaakt. Dit kan een keer gebeuren dat snap ik. maar het is niet de eerste keer en ik heb al gereageerd voor dat het werd afgeschreven en er word dan 2 keer belooft dat het geld word teruggestort.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Ik las elders een mogelijkheid om gratis zonder dure 0900 kosten iets te regelen, dus waarom belde je nu wel?

Beste stylus,

Het spijt me dat u zo veel problemen ondervindt met onze diensten.

Ik verzoek u uw klacht en gegevens te mailen naar [email protected] onder vermelding van “reactie trosradar forum”. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Wassily-UPC
UPC Webcare

Gesloten