In oktober uitspraak gehad en in november volgens categeriemodel uitbetaald. Vandaag dagvaarding voor juni ontvangen.
Gelukkig 2009
Jan
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] feest begint opnieuw
Re: feest begint opnieuw
Ja, het spel wordt nog steeds snoeihard gespeeld door de leasebanken ! Ze willen van geen opgeven weten.
-
Ik begrijp deze oproep even niet.
Stel dat de PG binnenkort met een advies komt dat alles in een heel ander daglicht komt te staan.
Dan moeten de rechters zich toch eerst opnieuw beraden om tot
uniforme uitspraken te komen?
En indien de PG niets overhoop gooit (wat heel aannemelijk is) dan is het voor Dexia het handigst alle hoger beroepen in te trekken.
Als Dexia hier achter zit lijkt het mij op bangmakerij om de gedupeerden voor die tijd (juni) een schikking, lager dan de uitspraak, door de str. te duwen.
Stel dat de PG binnenkort met een advies komt dat alles in een heel ander daglicht komt te staan.
Dan moeten de rechters zich toch eerst opnieuw beraden om tot
uniforme uitspraken te komen?
En indien de PG niets overhoop gooit (wat heel aannemelijk is) dan is het voor Dexia het handigst alle hoger beroepen in te trekken.
Als Dexia hier achter zit lijkt het mij op bangmakerij om de gedupeerden voor die tijd (juni) een schikking, lager dan de uitspraak, door de str. te duwen.
Oom Dagobert, ik ga een heel eind met je mee, tijdens de rolzittingen
die ik had tegen deze rotbank, die alleen maar kan slaan, belde op een
avond een dame van deze bank, zonder haar naam te willen noemen,
ik krijg geld van u. U krijgt niets, het is onder de rechter en die zal vonnissen, en wat was de reactie van deze onbeleefde dame,
"met de rechter hebben wij niets te maken"
Ik denk dat deze rotbank haar klanten wel moet haten, maar elke
gedupeerde raad ik aan het been stijf te houden en zoveel mogelijk terug te eissenxfdk
die ik had tegen deze rotbank, die alleen maar kan slaan, belde op een
avond een dame van deze bank, zonder haar naam te willen noemen,
ik krijg geld van u. U krijgt niets, het is onder de rechter en die zal vonnissen, en wat was de reactie van deze onbeleefde dame,
"met de rechter hebben wij niets te maken"
Ik denk dat deze rotbank haar klanten wel moet haten, maar elke
gedupeerde raad ik aan het been stijf te houden en zoveel mogelijk terug te eissenxfdk
Waarom vragen jullie bij dit soort telefonische contacten niet of ze de vraag even schriftelijke willen bevestigen, en dat u anders het als niet ontvangen beschouwd.
Schelden helpt niets.
En wie zegt mij dat het inderdaad mensen zijn die in opdracht van dexia op haar opvolger bellen?
iedereen kan voor de telefoon van alles roepen maar ik zou op dit soort telefoontjes niet te veel reageren. en direct aan geven aub per post versturen goeden avond.
Maak er een gewoonte van om geen enkel aanbod per telefoon in overweging te nemen van geen enkel bedrijf, vraag gewoon stug door om schriftelijke offertes, dan kunt u rustig de zaak uitpluizen.
Groet janny
Schelden helpt niets.
En wie zegt mij dat het inderdaad mensen zijn die in opdracht van dexia op haar opvolger bellen?
iedereen kan voor de telefoon van alles roepen maar ik zou op dit soort telefoontjes niet te veel reageren. en direct aan geven aub per post versturen goeden avond.
Maak er een gewoonte van om geen enkel aanbod per telefoon in overweging te nemen van geen enkel bedrijf, vraag gewoon stug door om schriftelijke offertes, dan kunt u rustig de zaak uitpluizen.
Groet janny
Oproep ? Er is toch sprake van een dagvaarding. Jan met de Pet is gewoon door Dexia gedagvaard in hoger beroep bij het Gerechtshof te Amsterdam. Net als enkele honderden andere Dexia-gedupeerden.
Hij wordt daarmee natuurlijk weer flink op kosten gejaagd. Dexia jaagt (door in hoger beroep te gaan) ook de samenleving op kosten (want de kosten van rechtsspraak liggen uiteraardvoor een belangrijk deel op het bord van Minister Hirsch Ballin die immers de salarissen van rechters, griffiers, gerechtssecretarissen en de koffiejuffrouw etc etc. moet betalen). En uiteindelijk op het bord van de belastingbetaler. Voor Jan met de Pet heb ik, als belastingbetaler, dat graag over, maar voor Dexia eigenlijk niet.
Hij wordt daarmee natuurlijk weer flink op kosten gejaagd. Dexia jaagt (door in hoger beroep te gaan) ook de samenleving op kosten (want de kosten van rechtsspraak liggen uiteraardvoor een belangrijk deel op het bord van Minister Hirsch Ballin die immers de salarissen van rechters, griffiers, gerechtssecretarissen en de koffiejuffrouw etc etc. moet betalen). En uiteindelijk op het bord van de belastingbetaler. Voor Jan met de Pet heb ik, als belastingbetaler, dat graag over, maar voor Dexia eigenlijk niet.