Sinds maandagavond kunnen wij geen gebruik meer maken van onze vaste telefoon van UPC.
Er is eergisteren een monteur geweest die zonder ergens naar de kijken zei dat ons modum geen geheugen meer had en dat de telefoon nu bij het internetmodum zou komen.
Prima, als wij maar weer konden bellen.
Het zou even kunnen duren voordat de telefoon overgeschakeld zou zijn van het ene naar het andere modum.
Nou tot op heden(drie dagen verder) hebben we nog steeds geen telefoon.
Bellen naar UPC met de mobiel heeft ons tot nu toe al zo'n 40 Euro gekost en op dit moment zijn er giga wachtlijsten dus heeft bellen helemaal geen zin.
Ook mailtjes worden niet beantwoord.
Ik vind dit belachelijk en ik hoop dat hier iemand is die mij kan helpen of zoiets ook heeft meegemaakt.
Groetjes,
An
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC - geen kiestoon vaste telefoon
Re: UPC - geen kiestoon vaste telefoon
Is de grootst mogelijke onzin welke deze uitkraamt.dat ons modum geen geheugen meer had
Geweldige "service" welke de firma list en bedrog levert, tja zo ben je natuurlijk binnen de korste tijd het zogenaamde weinige voordeel weer kwijt, en blijk je achteraf niet voordeliger maar duurder uit te zijn met de firma list en bedrog.Nou tot op heden(drie dagen verder) hebben we nog steeds geen telefoon.
Bellen naar UPC met de mobiel heeft ons tot nu toe al zo'n 40 Euro gekost en op dit moment zijn er giga wachtlijsten dus heeft bellen helemaal geen zin.
Er zijn meer dan voldoende alternatieven welke beduidend goedkoper zijn en waar "service" geen onbekend begrip is.
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
- Contacteer:
Re: UPC - geen kiestoon vaste telefoon
Beste anneke61,
Mocht het probleem nog niet zijn opgelost dan wil ik graag kijken wat ik voor je kan doen om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen
Zou je in dat geval een mailtje willen sturen naar [email protected] onder vermelding van 'reactie tros radar forum'?
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
Mocht het probleem nog niet zijn opgelost dan wil ik graag kijken wat ik voor je kan doen om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen
Zou je in dat geval een mailtje willen sturen naar [email protected] onder vermelding van 'reactie tros radar forum'?
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
Re: UPC - geen kiestoon vaste telefoon
Wassily-UPC Het probleem is sinds gisteren opgelost. Ik heb het inderdaad via webcare gedaan. Via dit adres kreeg ik een reactie en was het probleem snel opgelost.