LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen klantvriendelijke Gamma

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
spoekie999

Geen klantvriendelijke Gamma

Ongelezen bericht door spoekie999 »

Op 15 december 2008 haal ik bij de Gamma voor ongeveer 100 euro aan materialen. Bij het afrekenen krijg ik bij de kassa een bon. Toen ik thuis kwam en de bon bestudeerde bleek het een bon te zijn waarop stond dat op 19 december 2008 er op alle artikelen 10 % korting gegeven werd. Ik heb toen de artikelen die ik gekocht heb terug gebracht naar de Gamma en mijn geld terug gekregen.
Op 19 december wilde ik de materialen, die ik eerder gekocht had met 10% korting weer ophalen bij de Gamma. Er bleek één artikel niet meer leverbaar en moest opnieuw besteld worden en dat moest ik later ophalen. Bij de kassa aangekomen kreeg ik de korting niet, want ik moest de bon laten zien. Die had ik in een ander jas zitten en niet bij me. Weer naar huis om die bon op te halen. Toen kreeg ik wel de korting. Het bestelde artikel moet ik nog op gaan halen. Totaal ben ik dan 5 keer naar de Gamma geweest om materialen te kopen! Klantvriendlijkheid kent men daar niet. De korting van 10% is hierdoor dubbel en dwars teniet gedaan.

Paul123

Re: Geen klantvriendelijke Gamma

Ongelezen bericht door Paul123 »

Dit bericht is toch hopelijk een grapje?

C200K

Ongelezen bericht door C200K »

@Paul,

ik weet bijna zeker dat die dwaas boven jou dit toch echt serieus hier meldt als klacht.

Hoe zielig kan iemand zijn/worden. Hij heeft zelfs eerst de goederen nog weg gebracht.

Het is wel prachtig om te zien hoe vreemd mensen reageren om 10 euro korting te krijgen. Werkelijk lachwekkend. En dan ook nog zo zielig zijn om te klagen.

Wat mij betreft hadden ze uw bon gewoon ongeldig moeten verklaren omdat U alles weer terug bracht.

Soekie is zielig :roll:

cherokee

Ongelezen bericht door cherokee »

Wat ik mij nu afvraag:
WAT heeft die Gamma nu eigenlijk verkeerd gedaan?
IK had zo'n idioot er al dubbel en dwars uitgetrapt.
Sorry hoor , maar hier kan mijn kerstgedachte echt niet tegenop.

spoekie999

Sommigen mensen moeten met een kleine uitkering rondkomen en doen alles om enkele centen te bezuinigen. Daar hebben degenen, die hier zo negatief op reageren, waarschijnlijk helemaal geen last van of ze hebben belangen bij Gamma!
Tegen Gamma zou ik zeggen: STOP met die onzinnege acties en bereken ALTIJD lage prijzen!

C200K

En dan nog jezelf verdedigen ook.

Doe niet zo triest joh!!! Je loopt een partij onzin uit te blaten, dat is werkelijk niet te geloven.

Als jij werkelijk minima bent had je zelfs dit niet kunnen doen.

Jij bent zielig, de regels zijn gewoon duidelijk. Je bent toch volwassen of loop jij nog aan een handje van iemand.

Werkelijk, get real. Op geen enkele wijze kan je dit goed praten.

1 Ding zou Gamma gewoon in jouw ogen moeten doen; een onderneming voeren zonder winstoogmerk, je bent echt de weg kwijt.

Zoek hulp!!

spoekie999

Eens kijken wat C200K zou doen als je net een auto van 25.000 euro hebt gekocht en na het afrekenen zegt de dealer dat , wanneer je die auto de volgende dag zou hebben gekocht, je 2500 euro korting zou hebben gekregen.
En iemand de winkel uitschoppen heeft niets met de kerstgedachte te maken, maar eerder met een kort lontje!
Discussie gesloten!!

C200K

Ja Spoekie,

dat is dan een gevalletje van JAMMER.

Koop=koop en niet anders. Ruilen en terug brengen in een GUNST een geen wet,

Dus ja, als je vandaag een kar koopt voor 25.000 euro en de dealer verlaagd de prijs morgen met 10% dan is dat JAMMER!!!

Je hebt geen enkel recht om die extra korting alsnog te krijgen.

Jij kreeg die bon doordat je je aankopen bij de Gamma ging doen, dus had jij dat niet gedaan, dan had je die bon niet gehad. Dat jij dan de zooi terug brengt is je eigen domme beslissing. Een beslissing die JIJ kon nemen door de aardigheid van de Gamma. Zij stellen zich namelijk heel schappelijk op als jij alles terug komt brengen.

Nogmsals, volgens de wet: Koop=Koop. Alleen bij koop op afstand zijn er wettelijk een paar beperkingen. Verder maakt het niet uit hoeveel gel je uitgeeft!! Koop=Koop!!!

Al het andere is extra service van de verkoper, loser!!!

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Spoekie, ik denk dat je totaal geen eigenwaarde en of zelfrespect hebt om als een kleuter je spullen terug te gaan brengen om later 10% korting te kunnen krijgen. Wat een zieke mentaliteit ! Koop is koop. Op dat moment was je blij met je spullen. Wees een vent of in jouw geval een grote kleuter en neem je verlies. Wat was je kwijt aan brandstof om 3 keer terug te gaan ?

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

lachwekkend verhaal, hollandser kan niet...

cherokee

Ongelezen bericht door cherokee »

10 euro bezuinigd en zijn hele uitkering naar de bliksem aan benzine.
Maar korting heeft ie!
Wat een humor.......

Remster

Ongelezen bericht door Remster »

met dit concept zet je zo een mr. bean aflevering in elkaar..

Wubo

Ongelezen bericht door Wubo »

mja je kunt het ook zo zien, meerder bonnen in je portemonee hebben met elk 5,- korting op je volgende aankoop, hier heb je dan vervolgens 4 bonnen bvan in e portemonee zitten maar wanneer ga je de volgende keer weer iets kopen? Als de bonnen reeds verlopen zijn... lekker € 20,- door je neus geboord... jank ik toch ook niet over maar vind een korting ook op zijn tijd wel lekker, ook als ik niet alle dubbeltjes hoef om te draaien hoor.

Tijger van Maleisië

Ongelezen bericht door Tijger van Maleisië »

spoekie999 schreef:
Ik heb toen de artikelen die ik gekocht heb terug gebracht naar de Gamma en mijn geld terug gekregen.
Wettelijk gezien had je de kortingsbon ook in moeten leveren, want door het retourneren van al het materiaal én het terug ontvangen van je geld is je recht op korting vervallen.

We kunnen hier wel een paar spreekwoorden op los laten;
Wie het onderste uit de kan wil............
Voor een dubbeltje op de eerste rang..........

GOOOZERRR

Ongelezen bericht door GOOOZERRR »

GEWELDIG

WIJ HEBBEN DEZE UITGEPRINT EN IN ONZE KANTINE TOP 10 GEHANGEN

MET STIP BINNENGEKOMEN OP NR 1.

Gesloten