Toevallig heb ik 8 jaar met alle plezier bij Beter Bed gewerkt naast mijn studie. Ik kan jullie vertellen dat BB wel degelijk winst maakt. Dus die opmerking dat de opbrengsten niet kostendekkend zijn echt de grootst dnekbare onzin. Lees maar even goed en probeer de cijfers maar eerst eens goed te begrijpen voordat je conclusies uit cijfers probeert te trekken. Verder zult u als ´´echte accountant´´ vast wel weten dat men de cijfers zo kan publiceren dat er uit de kvk-verslagen bijna geen conclusie kan worden getrokken. MAAR ER WORDT DUS WEL WINST GEMAAKT!
lees:
http://www.telegraaf.nl/dft/bedrijven/b ... sen__.html
Verder kan ik een aantal koopoverwegingen geven om dus wel bij Beter Bed te kopen:
- Zeerzeker beste prijskwaliteitverhouding (inkoopvoordeel)
- Goede service op alle vlakken.
- Zekerheid (bedrijf is zeer groot en heeft veel financiele draagkracht in tegenstelling tot kleine ondernemers die snel over de kop zullen gaan)
- Efficiente processen, waardoor kostenbesparend welke weer aan de klanten doorberend kunnen worden.
- Beter Bed is al 2 genomineerd voor bedrijf van het jaar
- Beter Bed is vorig jaar 2e geworden als beste werkgever van Nederland incl. alle overheidsinstellingen.
En wat betreft die mevrouw die de 2 lattenbodems heeft gekocht, voor dezelfde prijs heeft u dezelfde producten bij Beter Bed, deze is dus niet duurder.