Nu nog wat kleine dingetjes zoals fatsoenlijke gordijnen i.p.v. de douchegordijn die er nu hangt
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
Aanrecht lekker leeggemaakt voor de foto's
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Valt niet helemaal mee om nette foto's te maken met een simpele camera in een kleine keuken...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Hopelijk hebben jullie zo wel een goede indruk.
Wensen waren strakke keuken met speelse accenten, die hopelijk wel tijdloos is...
Zo groot mogelijk werkruimte, ruimte tussen muur en kookplaat, vaatwasser en liefst zo transparant mogelijk.
Transparant wordt dan wat lastig met alle apparatuur onder terwijl je toch ook bergruimte nodig heb
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Keukenruimte is ca. 3.40x1.65. Dus geen balzaal. Afzuigkap is niet mijn gedroomde maar de ruimte daarvoor is 60 cm en dan heb je je beperkingen in keuze...
Compromis gedaan in werkblad t.b.v. apparatuur. Beter goede apparatuur i.c.m. kunstblad i.p.v. graniet i.c.m. minder kwaliteit.
Wasmachine had ik graag inbouw gehad... maar ja, kostentechnisch en ik heb een goede machine, zonde geld dan...
Achter de frontje boven de wasmachine zit de CV-ketel. Vandaar het naar voren springende wandje boven de aanrecht.
Die wilde ik eerst weggewerkt hebben en dat is dus nu eindelijk gebeurt, half jaar nadat de keuken is geplaatst
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ben er zelf erg content mee. Op de foto's komt ie niet echt tot zijn recht vind ik...
Edit Schijnbaar doet mijn keuken zo´n pijn aan andermans ogen, dat ik de foto´s dan maar verwijderd heb...
Ieder z´n meug, maar op deze manier gaat de lol er ook vanaf...
Ik ben en blijf blij met mijn keuzes, dat is het belangrijkste