LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
antileugens

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Wat is er mis met dat wij gevoel? Ik heb sterk de indruk dat dat ook van toepassing is op de tegenstanders.

sh453293

Ongelezen bericht door sh453293 »

Hallo Forum lezers en schrijvers,
Ik ben gisteren telefonisch door FLP benaderd om daar als manager aan de slag te gaan. Binnenkort krijg ik dan ook een telefonische en internet presentatie van FLP. Ik lees hier ook idioot veel anti en pro berichten, zelfs ook een hoop gezeik en slap geklets. Ik ben zelf serieus op zoek naar een baan; ik hoef geen topsalaris te hebben etc, gewoon lekker aan het werk gaan en blijven. Een salaris van 3000 euro netto per maand is niks mee, maar is natuurlijk wel meegenomen. Zoals gezegd krijg ik binnenkort een telefonische en internet presentatie, dus ik hoop daar meer info over te krijgen. mloes 87 schreef het volgende:

Geplaatst op 28 Okt 2008 19:02 door mloes87

--------------------------------------------------------------------------------
Beste mensen,

Ik snap dat er sceptische ideeën over dit MLM-bedrijf zijn. Heel logisch.
Wat ik wel even mee wil geven over forever living products:

Het bedrijf bestaat al 30 jaar en zit op dit moment in 132 landen. We staan in de top 5 van alle netwerkmarekting- bedrijven (circa 3000 stuks).

Ik ben vorig jaar begonnen met forever, ben nu 20 jaar en manager. Hoezo werkt het niet?

Loes, zo te horen ben je een tevereden manager bij FLP. Graag hoop ik wat meer van je te lezen hier, over je ervaring, FLP systeem etc. Alles wat relevant is, is natuurlijk kwa informatie meegenomen. Het liefst heb ik een full-time job en misschien kan ik dat bij FLP wel krijgen. Als je terug kijkt in dit forum naar 2007, dan worden er bij FLP vele dingen beloofd, zoals bonussen, vakanties etc. Tja of dat waar is, dat is de vraag. Tis mooi meegenomen, maar het feit dat ik dolgraag weer aan het werk wil gaan, dat is voor mij het meest belangrijke. Ik heb zelf een baan als manager gehad, geen idioot topsalaris, maar als ik het zelfde zou kunnen verdienen, ach waarom niet bij FLP, toch?

Wel wie kan mij nog meer relevante informatie geven Zoals: is het thuis werken, is het leuren langs de de deur bla bla bla. Laat gauw wat van jullie horen, Ook jij graag Loes ! :lol:

NB: ik ben erg serieus, dus ook serieus op zoek naar werk.

sh453293

Ongelezen bericht door sh453293 »

Mijn bericht van 10:33 ging wat fout, maar hopelijk toch wel duidelijk voor u als lezer. sorry voor het ongemak. :oops:

antileugens

Je kunt een heel leuk inkomen met FLP verdienen maar je moet wel echt achter het product staan. En de voedingssupplementen MLM's struikelen over elkaar om een marktaandeel. Ik denk dat je, als het concept MLM je aanstaat, nog wat verder rond zou moeten kijken.

keepsmiling1967

Ongelezen bericht door keepsmiling1967 »

Natuurlijk zijn die inkomsten van 3 a 4000 euro pr maand niet binnen een 1 jaar gerealiseerd en de meeste zullen dat ook niet halen omdat ze niet de capaciteiten en of de (echte)wil hebben om door te gaan. Maar een leuke verdienste is er zeker te verdienen (ook als je er bv 10 uur per week in steekt).

Natuurlijk moet je er wel wat voor doen de mensen die nu hier gereageerd moeten zich eerst maar eens verdiepen in een bedrijf voordat ze hier enige negatieve reacties geven.

Het klopt dat er zeker veel bedrijven zijn in de netwerk marketing branche waar van de top het meest zal verdienen maar er zijn er ook enkele waar ieder persoon beloond word naar zijn werkzaamheden.

Forever living products is zo’n bedrijf
Iemand die er maar 10 uur per week in wil steken zal minder inkomsten hebben dan iemand die er 40 uur in steekt en zo hoort het ook vind ik.

Dus kom een keer naar een bijeenkomst en laat je informeren.

Mt. Vr. Gr. Peter

jor

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 10 Jan 2009 12:36 door keepsmiling1967

Dus kom een keer naar een bijeenkomst en laat je informeren.

Mt. Vr. Gr. Peter
Waarom naar een bijeenkomst? ( doe ik alleen op zondagmorgen :wink: ).Jij weet het toch allemaal zo goed, leg het hier eens in grote duidelijke lijnen uit.Wie weet!.

antileugens

Waarom naar een bijeenkomst snap ik ook niet goed. Daar kan je niet rustig al je vragen stellen. Maar een afspraak is altijd beter dan hier online omdat de discussie online vaak traag als stroop gaat en er veel foute conclusies worden getrokken. In een persoonlijk gesprek kan alles veel sneller en eenvoudiger worden uitgelegd.

En Jor, als er nou een bijeenkomst is waar weinig met feiten gewerkt word is het die bijeenkomst op zondagmorgen wel!! :wink:
Daar moet je van alles maar geloven en als je naar zo'n bijeenkomst gaat in Amerikaanse stijl is het helemaal van hipperdiehop. Maar als dat je ding is is dat natuurlijk prima. Ik keur het zeker niet af; ieder zijn ding.
Ben zelf katholiek opgevoed en het heeft wel even geduurd voor ik van die indoctrine af was. Pfff, herinner me nog dat ik accolietje was; ik rinkelde het belletje altijd op het verkeerde moment waarop iedereen als schaapjes opstond terwijl ze moesten blijven zitten. De pastoor heeft me vrij snel vriendelijk verzocht of ik er mee stoppen wou, wat ik prima vond want een jurkje dragen vond ik toch al niks.

jcf

Ongelezen bericht door jcf »

Ja het concept werkt perfect.

Terwijl ik dit schrijf zit ik op mijn nieuwe boot in cannes...was trouwens wel jammer dat ik met mijn ferrari niet door de wasserette heen kon.

Maar ja ik gebruik voorlopig toch de helicopter dus dan was ik hem wel als ik in mijn 5de huisje in zwitserland zit.....ik hoop trouwens dat er niet teveel drukte is op het vliegveld.....kan ik met mijn privejet er zo moeilijk door.

Ik werkte vroeger 40 uur in de week....na dat ik wat bijeenkomsten had bezocht en wat cursussen heb gevolgd....behaalde ik op mijn luie sloffen mijn targets...en na de forever friend meetings ben ik finaal binnen gelopen.....

Er zijn wel veel leugens hoor want ik zie dat je als manager 3a4000 euro kan verdienen...maar dat is niet waar....het is veeeeel meer.
En je hebt ook een hoop kosten...je gaat gelijk superveel belasting betalen.
En na 2 maanden heb ik een loods moeten huren om het geld van de targets in op teslaan.
Het is niet allemaal rozegeur en manenschijn.....trouwens nu word het hiet in Cannes bewolkt....dat had ik vroeger in nederland nooit.

Groeten vanuit een bewolkt Frankrijk

jor

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 11 Jan 2009 16:05 door jcf

Ga nou een gewone baan zoeken.............er is geen hond die wat verdient aan die mlm ellende.

Naar boven
Zijn/Haar opmerking in de laatste post was kennelijk cynisch bedoeld.Hm, eigenlijk ook niet mijn stijl.
Laatst gewijzigd door jor op 11 jan 2009 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.

antileugens

Ik heb sterk het vermoeden dat het een van onze gefrustreerde verbannelingen is.

paulus74

Ongelezen bericht door paulus74 »

Ja het concept werkt perfect.

Terwijl ik dit schrijf zit ik op mijn nieuwe boot in cannes...was trouwens wel jammer dat ik met mijn ferrari niet door de wasserette heen kon.

Maar ja ik gebruik voorlopig toch de helicopter dus dan was ik hem wel als ik in mijn 5de huisje in zwitserland zit.....ik hoop trouwens dat er niet teveel drukte is op het vliegveld.....kan ik met mijn privejet er zo moeilijk door.

Ik werkte vroeger 40 uur in de week....na dat ik wat bijeenkomsten had bezocht en wat cursussen heb gevolgd....behaalde ik op mijn luie sloffen mijn targets...en na de forever friend meetings ben ik finaal binnen gelopen.....

Er zijn wel veel leugens hoor want ik zie dat je als manager 3a4000 euro kan verdienen...maar dat is niet waar....het is veeeeel meer.
En je hebt ook een hoop kosten...je gaat gelijk superveel belasting betalen.
En na 2 maanden heb ik een loods moeten huren om het geld van de targets in op teslaan.
Het is niet allemaal rozegeur en manenschijn.....trouwens nu word het hiet in Cannes bewolkt....dat had ik vroeger in nederland nooit.

Groeten vanuit een bewolkt Frankrijk
Whahahahahaaaaaaa Geweldig!
:D :lol: :D :shock:

antileugens

Inderdaad geweldig en duidelijk geschreven door een gefrustreerde tegenstander die wil insinueren dat MLM'ers zo in elkaar zitten. Niets is verder van de waarheid.
Degenen die het hardst lachen zijn degenen die geen succesvolle MLM'ers kennen.

paulus74

Ongelezen bericht door paulus74 »

Nou ik ken er anders wel een paar hoor! :P

Ik lach er hard om maar dat wil niet zeggen dat ik er niet in geloof! Moet gewoon lachen om hoe hij het beschrijft! Wie wil er nou niet zo'n leven?! :lol:

antileugens

Ik niet. Lijkt me een erg leeg bestaan.

jcf

Ongelezen bericht door jcf »

Verbanneling..............hihihihi

Nou geloof maar 1 ding....ik ga nooit voor iemand anders spullen verkopen in een pyramide constructie....

Ik verdien een zeer goede boterham met de directe handel....daar heb ik geen trainers,bijeenkomsten ( ik slaap wel uit op zondagmorgen),targets,telemarketing,salesmotivators,enz,enz

Ik ben 1 keer door iemand uitgenodigd bij een mlm organisatie ,en ik heb wel zo vreselijk gelachen....wat een losers...dat heeft echt iedereen geld gekost,dat zag ik al bij binnenkomst in de zaal.

:P

antileugens

Als je denkt dat je voor een ander verkoopt heb je er weinig van begrepen. Met een goede MLM organisatie kun je ook ZONDER netwerk een (zeer) goede boterham verdienen.

rayshaun

Ongelezen bericht door rayshaun »

Ik wil natuurlijk reageren over de misverstanden van MLM. Samengevat betekent het dat je gewoon zelstandig ondernemer bent en dat je zelf verantwoordelijk ben voor je resultaat. Forever Living is een betrouwbare organisatie dat hoogwaardig producten biedt op basis van aloe vera. De kwaliteit van deze producten vindt je nooit bij Albert Heyn, Super de Boer of Kruidvat. Nederlanders zijn vaak huiverig wanneer het om producten gaat die ze niet kennen. Maar als je goed oplet, kopen mensen wel de producten die via tv in vorm van reclames worden aangetoond. Maar wie zegt dat deze producten wel goed zijn? Dat kun je alleen merken als het heb geprobeerd. En dat is de kracht van Forever Living. Ze laten de mensen zelf proberen en als het niet goed is, krijgen ze 100% hun geld terug. Als je als ondernemer wilt beginnen moet je gewoon hard werken. Dat geldt voor elke bedrijf waar je mee start. Dus wat is het verschil dan? Dus als je bij Forever Living Products (FLP) wilt werken, dan moet moet je het gewoon doen als je van goede, kwalitatieve producten houdt. En anders mag je gewoon de goedkope producten kopen via Kruidvat of Etos. Aan jou de keus dus. Als je ondernemer wilt worden en 4000 euro p/m [wat dat is mogelijk], dan moet je gewoon hard werken. Maar het is wel mogelijk. Wilt je meer informatie, neem dan gewoon contact met mij via mijn e-mail adres [email protected]

antileugens

Het is tegen de forumregels om je email adres te adverteren in je postings. Kun je dat aub weghalen?

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

Het is wel toegelaten je eigen e-mailadres te posten.

antileugens

Niet in een stukje waarin je je bedrijf promoot, wat hier duidelijk het geval is.

Gesloten