het volgende speelt hier ik ben in bezit van een samsung d840 en mijn zoon heeft die de afgelopen 3 maand in gebruik nu is er een defect opgetreden in het beeldscherm en de toetsen dit heb ik geclaimd en nu krijg ik een afwijzing omdat een minderjarige van 17 jaar hem in gebruik heeft dit is toch niet logisch ,hij is er zuinig mee .
dit houd in dat men geen gsm hier kan verzekeren van een minderjarige maar laten ze bij het afsluiten cq zeggen dat minderjarigen niet in aanmerking komen voor de verzekering ik betaal al 1.5 jaar hiervoor en nu heeft men de verzekering met terugwerkende kracht vanaf begin verzekering geannuleerd dit is toch niet normaal,en restetutie is niet van toepassing maar voor het komende 1/2 jaar moet ik wel betalen.
de polisvoorwaarden zijn zo geregeld dat je er bijna nooit recht op hebt.
lukas
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] conner&davis
Re: conner&davis
Dit is ook weer een typisch geval van je vooraf goed (laten) informeren over het product.
Voldoet het product aan je wensen ? Dat kun je beter vooraf bekijken dan pas nadat een schade zich heeft voorgedaan.
Als je er zelf geen verstand van hebt laat er dan iemand die dat wel heeft naar kijken. Dat heet een tussenpersoon, je weet wel, die door radar verketterde beroepsgroep die dagelijks bezig is zich, ten koste van de argeloze klant, te verrijken met torenhoge provisies.
Dat laatste is natuurlijk cynisch bedoelt, je snapt de strekking wel.
Voldoet het product aan je wensen ? Dat kun je beter vooraf bekijken dan pas nadat een schade zich heeft voorgedaan.
Als je er zelf geen verstand van hebt laat er dan iemand die dat wel heeft naar kijken. Dat heet een tussenpersoon, je weet wel, die door radar verketterde beroepsgroep die dagelijks bezig is zich, ten koste van de argeloze klant, te verrijken met torenhoge provisies.
Dat laatste is natuurlijk cynisch bedoelt, je snapt de strekking wel.
Re: conner&davis
in reactie op rednax de tussen persoon die was er maar dit is een gsm leverancier maar die gaf nu aan dat dit duidelijker diendt te zijn maar uit je reactie te lezen lijkt het mij dat jij iets te maken hebt met deze groep want je reageert wel fel op consumenten organisaties .
Of ben je een pietje precies die bij elke aankoop de voorwaarden zorgvuldig leest,er is ook nog zoiets als vertrouwen in de mens en dat is in onze streek nog wel van toepassing.
lukas
Of ben je een pietje precies die bij elke aankoop de voorwaarden zorgvuldig leest,er is ook nog zoiets als vertrouwen in de mens en dat is in onze streek nog wel van toepassing.
lukas