LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aangiftes zoekgeraakt bij Bel.diens. Meer gedupeerden?

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
Lucia77
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2008 15:23

Aangiftes zoekgeraakt bij Bel.diens. Meer gedupeerden?

Ongelezen bericht door Lucia77 »

Ik heb al driemaal meegemaakt dat ik keurig een aangifte had ingediend en dat die bij de Belastingdienst is kwijtgeraakt. Dit geldt ook voor andere correspondentie, zoals een verhuisbericht, die men beweert nooit gehad te hebben.
Nu verzend ik ALLES noodgedwongen aangetekend.
Als men nu maar een keer toegaf dat de fout daarligt zou ik er nog mee kunnen leven, maar ik heb een klacht ingetrokken omdat ik werd geintimideerd door de inspecteur die een heel vileine brief schreef vanuit zijn machtspositie.
Zijn er meer mensen die de indruk hebben dat er zaken verloren gaan en/of die geintimideerd zijn?

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: Aangiftes zoekgeraakt bij Bel.diens. Meer gedupeerden?

Ongelezen bericht door mattie »

O JA.
Ik ben ook bij de belastingdienst als een hond behandeld,het lijkt wel of ze erop worden getraind.
Ook stuur ik alle brieven aangetekend,anders komen ze geheid niet aan(en heb je geen bewijs)
Maar dit is het geval bij veel instanties is mijn ervaring,het heeft me bakken geld gekost ,maar je hebt gewoon geen andere keus meer.
Tja,het word steeds beter in Nederland,vrije marktwerking,steeds minder koopkracht,steeds meer betalen.
Leuker kunnen we het niet maken,Bah
Groeten Mattie

rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: Aangiftes zoekgeraakt bij Bel.diens. Meer gedupeerden?

Ongelezen bericht door rvkeuken »

de belasting krijgt zn gegevens vanuit de GBA, als jij je adreswijziging bij de gemeente doorgeeft wordt dat automatisch verwerkt.
daarnaast kan machtsmisbruik een laag hoger aangekaart worden (ombudsman oid).

in januari is het afgelopen jaar misgegaan, zijn er veel aangiftes zoekgeraakt, maar via de digitale aangiftes heb ik weinig problemen.

Kicoa
Berichten: 100
Lid geworden op: 08 apr 2007 23:26

Re: Aangiftes zoekgeraakt bij Bel.diens. Meer gedupeerden?

Ongelezen bericht door Kicoa »

Wel meegemaakt dat een aangifte zoekraakte of plotseling blanco bleek te zijn + andere dingen die fout liepen. Ook vervelende telefoongesprekken. Net als bij ieder ander bedrijf tref je daar soms mensen die, laat ik het maar zo zeggen ënigszins contactgestoord"zijn.
Intimidatie heb ik geen last van gehad maar daar ben ik ook niet gevoelig voor.
Klachtenprocedure, incl. de Ombudsman doorlopen maar uiteindelijk was het een persoonlijk gesprek op het belastingkantoor dat de zaken heeft opgelost en de lucht geklaard. Gelukkig werken er ook mensen die graag e.e.a. voor je oplossen.
Misschien eens een afspraak maken en langs gaan?

mr money
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2009 14:09

Re: Aangiftes zoekgeraakt bij Bel.diens. Meer gedupeerden?

Ongelezen bericht door mr money »

ook ik heb het meegemaakt.

Netjes mijn aangifte ingediend, krijg ik later een aanslag waar je van achterover slaat! ze hadden geen aangifteformulier ontvangen, en dus hebben ze maar een schatting gemaakt.

zaak loop nu nog!

een grote maffia bende is het!

henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

Re: Aangiftes zoekgeraakt bij Bel.diens. Meer gedupeerden?

Ongelezen bericht door henduk »

ben al sinds 2006 in oorlog met die sukkels van de blasting,en het gaat maar door,zorg/huurtoeslag.t komt nooit meer goed denk ik.

Gesloten