Mijn moeder wil voor ca 4 maanden naar Sardinie, nu vliegen we normaal met transavia maar die doen niet langer dan 4 weken.
Ook de site doet vreemd, de maand pijltjes werken niet zodat alleen januari er op staat.
Volgens mij kun je gewoon 2 enkeltjes boeken, denk ik.
Nu zoek ik een goede site om via internet te boeken, dus van NL/Amsterdam naar Olbia (Sardinie).
Liefst rechtstreeks, transavia doet wel via overstappen voor 4 maanden, belachelijk.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lange vlieg vakantie
Re: lange vlieg vakantie
Olbia zit zo te zien niet in de winterdienstregeling van Transavia. En als ik kijk naar het zomerschema, dan staat Olbia daar ook (nog) niet bij. Dus is het ook logisch dat je geen tickets kunt boeken, misschien dat Transavia niet meer vliegt op die bestemming.
http://www.transavia.com/hv/main/themepage/zomerschema
Mogelijk dat je via een reisbureau wel kunt boeken, aangezien sommige touroperators misschien chartervluchten door Transavia laten uitvoeren. Die kun je dan ook alleen via die touroperators, dus ook via reisbureau's boeken. Losse tickets zijn zo te zien in ieder geval niet beschikbaar.
http://www.transavia.com/hv/main/themepage/zomerschema
Mogelijk dat je via een reisbureau wel kunt boeken, aangezien sommige touroperators misschien chartervluchten door Transavia laten uitvoeren. Die kun je dan ook alleen via die touroperators, dus ook via reisbureau's boeken. Losse tickets zijn zo te zien in ieder geval niet beschikbaar.
Re: lange vlieg vakantie
Reisbureau doet maar 4 weken maar ik heb al gebeld met transavia, 4 maanden is gewoon mogelijk.......pfff gelukkig
Transavia.com doet de zomer pas eind januari......
ik had ff gekeken op cheaptickets, daar kost ie 2200 á 2300 euro een ticket...... terwijl ik bij Transavia geen 300 betaal (zelfde bestemming)
lekker cheap dus
Transavia.com doet de zomer pas eind januari......
ik had ff gekeken op cheaptickets, daar kost ie 2200 á 2300 euro een ticket...... terwijl ik bij Transavia geen 300 betaal (zelfde bestemming)
lekker cheap dus