Hallo allemaal,
Inmiddels heb ik mijn borg ontvangen.
K. v.d. Meijs heeft gelukkig meegewerkt.
Groetjes Melissa
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] + BORG Studentenkamer buitenland, niet terug gekregen!
+ BORG Studentenkamer buitenland, niet terug gekregen!
Laatst gewijzigd door Melissa01 op 26 jan 2009 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 jan 2009 15:28
Re: + BORG Studentenkamer buitenland, niet terug gekregen!
Beste Melissa de Waard,
je hebt inmiddels je borg al retour ontvangen, je weet ook waarom de retour van de borgsommen van het huis dat jij huurde op zich heeft laten wachten. Je medebewoners en jij zijn vertrokken van het eiland met een stroom- en waterrekening van meer dan 12.000,00 Nafl. De eigenaar van de woning heeft mij gevraagd de borgsommen vast te houden totdat duidelijk was wie er niet hun stroom/waterrekeningen hadden voldaan. Dit is helaas slechts een van de vele voorbeelden van het wangedrag van bewoners op jou adres. Zo is er ook een zwembad vernield wat door mijn bedrijf vergoed moest worden.
Zoals ik je eerder meldde acht ik jou persoonlijk niet verantwoordelijk maar het duurde even voordat we erachter kwamen wie wel verantwoordelijk waren.
Tevens heb ik al contact met je gehad over het inschakelen van TROS RADAR terwijl je hen alleen jou kant van het verhaal hebt verteld. Er is nooit contact met mij opgenomen door het consumentenprogramma. Je vertelde mij ook dat er een telefoongesprek met een werknemer van mijn bedrijf stiekem is opgenomen.
Daarnaast meldde je mij dat je een rectificatie zou doorvoeren wanneer de borg terugbetaald zou zijn. Dit is klaarblijkelijk ook niet gebeurd.
Iedereen die naar aanleiding van dit forum vragen heeft wil ik uitnodigen mij een mail te sturen, mijn emailadres is [email protected]. Ik zal mijn uiterste best doen iedereen zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
Ik betreur het ten zeerste dat het op deze manier moet gaan en dat er, nogmaals, nooit iemand van TROS RADAR contact met mij heeft opgenomen.
Met vriendelijke groet,
K. J. van der Meijs.
je hebt inmiddels je borg al retour ontvangen, je weet ook waarom de retour van de borgsommen van het huis dat jij huurde op zich heeft laten wachten. Je medebewoners en jij zijn vertrokken van het eiland met een stroom- en waterrekening van meer dan 12.000,00 Nafl. De eigenaar van de woning heeft mij gevraagd de borgsommen vast te houden totdat duidelijk was wie er niet hun stroom/waterrekeningen hadden voldaan. Dit is helaas slechts een van de vele voorbeelden van het wangedrag van bewoners op jou adres. Zo is er ook een zwembad vernield wat door mijn bedrijf vergoed moest worden.
Zoals ik je eerder meldde acht ik jou persoonlijk niet verantwoordelijk maar het duurde even voordat we erachter kwamen wie wel verantwoordelijk waren.
Tevens heb ik al contact met je gehad over het inschakelen van TROS RADAR terwijl je hen alleen jou kant van het verhaal hebt verteld. Er is nooit contact met mij opgenomen door het consumentenprogramma. Je vertelde mij ook dat er een telefoongesprek met een werknemer van mijn bedrijf stiekem is opgenomen.
Daarnaast meldde je mij dat je een rectificatie zou doorvoeren wanneer de borg terugbetaald zou zijn. Dit is klaarblijkelijk ook niet gebeurd.
Iedereen die naar aanleiding van dit forum vragen heeft wil ik uitnodigen mij een mail te sturen, mijn emailadres is [email protected]. Ik zal mijn uiterste best doen iedereen zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
Ik betreur het ten zeerste dat het op deze manier moet gaan en dat er, nogmaals, nooit iemand van TROS RADAR contact met mij heeft opgenomen.
Met vriendelijke groet,
K. J. van der Meijs.