Tegen beter weten in toch maar digitale tv aangevraagd bij UPC. Tot op heden eigenlijk altijd best tevreden geweest, maar het begon allemaal met het niet goed functioneren van factuur online. Na enkele keren contact opgenomen te hebben met de helpdesk, lukte het kennelijk toch niet om de rekeningen goed online te krijgen en dus maar weer handmatig betaald.
Vervolgens 24 december 2008 een aanvraag gedaan voor digitale televisie in combinatie met telefoon en internet. Dit lukte al niet online, dus dan maar telefonisch. Omdat ik de internetaansluiting ook nodig heb voor mijn bedrijf nog maar niet overgestapt naar een andere provider, want dan loop ik het risico enkele dagen zo niet weten zonder te moeten.
De volgende dag via de mail een bevestiging van mijn aanvraag ontvangen, maar deze klopte voor en achter niet. Ivm de feestdagen de 27 maar weer eens gebeld en wat schetst mijn verbazing. Er was niets bekend van een aanvraag en volgens de helpdesk ook niet gedaan.
Maar deze keer zou het wel lukken en de aanvraag werd wederom behandeld en ik zou een bevestiging ontvangen.
Gezien de feestdagen tot 9 januari gewacht, maar helaas nog steeds geen bericht. Maar weer een keer gebeld en een mail gestuurd naar UPC en de dames en heren van webcare die op dit forum de belangen van UPC zeggen te vertegenwoordigen.
Van de mails niets vernomen en de dame van de Helpdesk heeft wel 10 keer haar excusses aangeboden en ja hoor wederom was er niets van een aanvraag bekend, maar deze keer zou alles goed geregeld worden en nogmaals excusses.
Wat schetst mijn verbazing, vandaag een brief van UPC dat we morgen 14 januari aangesloten worden voor het analoge basispakket en ze verwelkomen ons als nieuwe klant. De rekening voor de nieuwe aansluiting volgt nog. Weer gebeld en na weer eens in de wacht te zijn gezet, bleek dat er alleen een aanvraag was om het analoge pakket te verwerken en weer niets bekend van de aanvraag voor digitale televisie. Maar deze jongeman kon alles in orde maken en de aanvraag opnieuw verwerken.
Hoezo wordt ik hier moedeloos van.. Eenmaal klant van UPC wordt je kennelijk niet meer gewaardeerd en men steek liever geld in dure reclames op tv en nieuwe klanten. Bestaande klanten hoef je niet te behandelen als koning.
Het lijkt er op dat ze bestaande klanten liever kwijt zijn en dus gaan we ons maar eens orienteren op een andere aanbieder die mogelijk wel blij is met zijn klanten en de zaakjes goed afhandelt.
Ik zal een kopie van dit bericht ook nog even sturen aan UPC en dat webcare e-mail adres, al heb ik weinig hoop dat men er op reageerd. Hebben op de vorige mail ook niet gedaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hoezo helpdesk.. eerder tegenwerkdesk!!!!!! bij UPC
Re: hoezo helpdesk.. eerder tegenwerkdesk!!!!!! bij UPC
geen nieuwe mail aan [email protected] sturen maar oude beantwoorden dat het gegeven antwoord niet heeft geholpen!
Dan zien ze het langer worden en zult U eerder iemand krijgen die meer weet en sneller Uw probleem opgelost hebben.
Vaak is eerste keer een standaard antwoord.
Daarna 2e of 3e is meestal wel werkzaam!
Dan zien ze het langer worden en zult U eerder iemand krijgen die meer weet en sneller Uw probleem opgelost hebben.
Vaak is eerste keer een standaard antwoord.
Daarna 2e of 3e is meestal wel werkzaam!
Re: hoezo helpdesk.. eerder tegenwerkdesk!!!!!! bij UPC
Vreemd.
Ik ken iemand die UPC klant is en het werk allemaal perfect.
Ik ken iemand die UPC klant is en het werk allemaal perfect.
Re: hoezo helpdesk.. eerder tegenwerkdesk!!!!!! bij UPC
Eentje maar? Ik ken er verschillende waar het grote ellende is.Ik ken iemand die UPC klant is en het werk allemaal perfect.
Re: hoezo helpdesk.. eerder tegenwerkdesk!!!!!! bij UPC
Overal is wel wat .
Re: hoezo helpdesk.. eerder tegenwerkdesk!!!!!! bij UPC
Tjonge, wat een nietszeggend argument. (heet hij toevallig Henri of Laurent?)Vreemd.
Ik ken iemand die UPC klant is en het werk allemaal perfect.
Ik ken iemand die UPC klant was en daar werkte het niet, je komt hem af en toe wel eens tegen op dit forum.