LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] executie verkoop???

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
tonny1

executie verkoop???

Ongelezen bericht door tonny1 »

nou er is onze zoon dus iets overkomen .
korte uitleg uit goede wil heeft hij zijn schoonbroer een postadres gegeven bij hun adres.
nu hangt er vorige week een blad op het raam voor aan de straat met executoriale verkoop.
voor zijn schoonbroer, maar alle spullen zijn van hem en zijn vrouw. de executie zou vriijdag de 23ste jan. plaatsvinden. de rekening bedraagd 715.00 euro maar wat ze eruit willen halen is voor duizenden waar mijn zoon en zijn vrouw hart voor hebben gewerkt.
nu heeft mijn zoon hem meteen laten uitschrijven bij de gemeente,
nou word er gezegd dat het verder geen probleem meer zou zijn,maar we hebben er een hart hoofd in.
onze zoon is de dag van executie zowiezo niet thuis vac. geboekt.
is het toch verstandig als mijn man naar het adres gaat?
ja en er is gebeld met de gerechtsdeurwaarder maar geven verder geen informatie aan derden zeggen ze.
ja zwager is niet te geloven hij zegd dat hij het bedrag heeft betaald.
en het gerechtsdeurwaarder kantoor weet ook inmiddels zijn werkelijke adres en telefoonnummer.

we zijn radeloos nooit zoiets meegemaakt.
graag advies.
Laatst gewijzigd door tonny1 op 20 jan 2009 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.

vladja

Re: executie verkoop???

Ongelezen bericht door vladja »

Was hij bij de gemeente als postadres ingeschreven, dus met die "aantekening" of gewoon ingeschreven?

tonny1

hij was daar ingeschreven en dat schijnt dat dat dan het woonadres is.

maar hij verblijft al jaren bij een vriendin.

Waterlelie

Ongelezen bericht door Waterlelie »

Maar als de executieverkoop de 23ste plaats vind dan is er al beslag gelegd..... Sinds wanneer is hij dan uitgeschreven, en heeft hij dat zelf gedaan of heeft uw zoon een onderzoek gestart bij de gemeente om hem uit te schrijven???

Bij mij wouden ze ook beslag komen leggen omdat mijn zus op mijn adres ingeschreven stond. Gelukkig stond ze als briefadres bij mij ingeschreven waardoor ze bij mij geen beslag konden leggen.

tonny1

onze zoon heeft hem meteen de 6de januari uitgeschreven toen de brief op zijn raam hing.nou de persoon zelf zou zich niet hebben laten uitschrijven...
onze zoon had de brief van de gerechtsdeurwaarder bij zich.

dus is onze zoon gegaan en ze zeiden op de gemeente nu staat hij aan als zoekende.

maar door dat mijn zoon via via achter zijn werkelijk adres is gekomen en dat naderhand door heeft gegeven aan de gemeente zouden ze dat toch zeker wel gebruiken he?
en ook zijn 06 nummer is door gegeven.

deze gegevens weten ze bij de gerechtsdeurwaarder ook sinds de 6de januari.

meteen vermeld.
dus nu zouden ze toch zeker daar aan de bel gaan?

ja we weten echt niet waar we verder nog informatie kunnen halen.

Waterlelie

Ongelezen bericht door Waterlelie »

Misschien help het als je zoon een recente uitrekstel van de gemeente naar de deurwaarder stuurd, ik weet niet of de schoonbroer dan nog steeds erbij zal staan als inwonende.
maar door dat mijn zoon via via achter zijn werkelijk adres is gekomen en dat naderhand door heeft gegeven aan de gemeente zouden ze dat toch zeker wel gebruiken he?
Nee, de gemeente kan het nieuwe adres van die schoonbroer niet gaan hanteren indien hij zich nergens laat inschrijven. Dan zou hij in de register komen te staan als: zonder woon- of verblijfplaats.

tonny1

nou onze zoon heeft dit allemaal doorgegeven meteen aan de rechtsdeurwaarder vorige week dinsdag.

ze hebben dit genoteerd en het zou allemaal goed zijn.

nu hebben we contact gehad zojuist met onze schoondochter en haar broer heeft woensdag gebeld naar de deurwaarder en hij zou een brief krijgen.
(op welk adres)?
(ook zou hij vorige week maandag alles betaald hebben)

toen mijn zoon dat dinsdag vroeg bij de gerechtsdeurwaarder was daar nog geen geld binnen.

en nu krijgen we verder geen uitkomst meer.
het verhaal aan derde

Gesloten